𝑇𝑤𝑒𝑛𝑡𝑦-𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 - 𝐶𝑎𝑛 𝐼 𝑎𝑠𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔?

4.8K 225 16
                                    

𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬

- Szóval te azt mondod, hogy egy tengerparti út sokkal jobb, mint egy erdőd vagy havas kirándulás? - kérdezte Madi.

- Abszolút. - bólogattam.

- Hát jó. - sóhajtotta.

- Oké akkor kedvenc álltat? - böktem felé a villámmal.

- Kutya és valamilyen rágcsáló.

- Rágcsáló, mint például?

- Egér, degu, tengerimalac.

- Ezek közül volt már valamelyik neked?

- Egy egerem, és 3 tengerimalacom.

- Komolyan? - kérdeztem meglepve.

- Aha. Szegény egér 1 hónap után meg is halt, de a tengerimalacok sokáig éltek, de ez volt nagyjából 15 éves koromban. - mondta mosolyogva.

- Azóta volt valamilyen állatod? - kérdeztem.

- Nem, de most nem is szeretnék. Mármint persze örülnék neki, de csak úgy nem hoznék haza semmit. - magyarázta. - Neked?

- A kedvencem a kutya, de most nekem sincs semmilyen állatom. Nem lenne időm rá szerintem. Nem tudom Lewis, hogy tudja megoldani. - ráztam a fejem

- Lewis kutyáival el szoktam lenni, sőt néha még sétáltatom is őket. Roscoe és Coco nagyon aranyosak.

- Az biztos, a paddock állatkát. - mosolyogtam. - Amúgy arról már meséltél, hogy milyen a hangulat abban a garázsban, de vannak ott olyanok, akikkel jól kijössz? Mármint ne értsd félre biztos van csak érdekel, hogy van-e, akivel különösen jóban vagy. - magyaráztam.

- Lewissal és Angelával jól kijövök. Lewis olyan, mint egy bátyj néha. A közhiedelemmel ellentétben nagyon kedves és figyelmes és egyáltalán nem nagyképű. Képes maga elé helyezni másokat is. Amikor rosszabb napjaink vannak midig megpróbáljuk felvidítani a másikat szóval jól kijövünk. Angela meg olyan, mintha a pót anyukám lenne. Sok mindenben segített már és amióta rendszeresen itt vagyok a futamokon, azóta csak még jobb a kapcsolatunk. Még Totóval szoktam beszélgetni, de ő az estek többségében nagyon komolya szokott lenni. Kész kabaré mellette végig ülni egy futamot. - nevetett fel.

- Amikor Zak beszélt egyszer Totóról azt mondta, hogy rendesen ijesztő, hogy mindig olyan komoly. Ő biztosan megőrült volna már. - mondtam

- Amúgy vissza térve a részeges történetedhez, van még ilyen? Szívesen meghallgatom őket. - vigyorgott.

- Nem biztos, hogy nem mondok el többet. - ráztam a fejem hevesen mire csak elnevette magát.

- Akkor, majd megkérem Flot. - rántott vállat.

- Ez így nem fair. Akkor már én is hallani akarok rólad részeg történeteket. - mondtam dacosan.

- Én még soha nem voltam részeg. - sütötte le a szemeit.

- Ezt nem mondod komolyan. - mondtam, szinte eltátva a szám.

- De teljesen komolyan mondom.

- Tele vagy meglepetésekkel, te lány. - ingattam a fejem, miközben ajkamon egy széles mosoly táncolt.

- Velem jár. - mosolygott.

- Alkoholt ittál már? - kérdeztem.

- Igen, de soha nem éreztem úgy, hogy oké akkor most a sárga földig iszom magam. - mondta.

𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫  / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /Where stories live. Discover now