𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬
A szobában teljes csend uralkodott és csak Madi halk szuszogását lehetett hallani. Lassan 11 óra is elmúlott, de még mindig nem tudtam aludni. A gondolataim az körül cikáztak, amit ő mondott. A hideg rázott, amikor újra és újra végig gondoltam. Ő így nőtt fel. Ebben az egészben és senkinek egy szót nem mondott róla.
Óvatosa dőltem hátra vele, mert ülve aludt el a kezeim között. Fekete haja egy copfban volt, ezért lassan kihúztam belőle a hajgumit, mire megcsapott a samponjának az illata. Elengedve őt akartam felállni, hogy a farmerem egy melegítőre cseréljem, de a mozgolódásomra kezei csak jobban szorítottak. Egy kis mosollyal az arcomon dőltem vissza és öleltem magamhoz. Nincs az a pénz, amiért elengedném őt most.
.. ..
Másnap reggel már 10 órakor ébren voltam. A kezem el volt zsibbadva, ezért megpróbáltam úgy kihúzni Madi válla alól, hogy ne ébresszem fel. Hát ez nem jött össze.
Fejét jobban a mellkasomba fúrta, de szemeit még nem nyitotta ki. A kezemet kinyújtva próbáltam enyhíteni benne a bizsergést, miközben a lányt figyeltem.
- Jó reggelt. - motyogta álomittas hanggal, mire nagyot dobbant a szívem.
- Jó reggelt. - simítottam végig a haján. A fejét felemelve nézett rám. Kék szemei csak úgy világítottak. - Jól aludtál? - kérdeztem.
- Igen. - mosolygott rám. - Te?
- Én is. Végre kipihentnek érzem magam. Jó, hogy nem kell sehova sem rohannom. - játszottam a hajával.
- Jó reggelt fiatalság, remélem van rajtatok ruha. - rontott be Flo, mire csak felmordultam.
- Persze, hogy van. - forgattam meg a szemem.
- Helyes akkor lassan gyertek reggelizni, mert kimegyünk a lovardába. - vigyorgott ránk, majd kilépett a szobából.
- Le sem tagadhatnád, hogy testvérek vagytok. Mind a ketten állandóan pörögtök. - mondta, miközben apró köröket rajzolt a mellkasomra. Tette miatt kellemes nyugodtsággal töltött el a testem.
- A Norris vér már csak ilyen. - vigyorogtam és egy puszit nyomtam a homlokára, mire elpirult.
- Gyere együnk valamit és utána mehetünk is, ha van kedved.
- Benne vagyok, de nem vagyok éhes. Szerintem addig felöltözök. - mondta, mire csak a homlokomat ráncoltam.
- Olyan nincs, hogy nem reggelizel. - jelentettem ki.
- De ha nem vagyok éhes?
- Olyan sincs. - vágtam rá, mire elnevettük magunkat.
- Melletted az ember minden szabad akarata elveszik. - forgatta meg a szemét, de közben mosolygott.
- Hé ez nem igaz. Meg most úgy állítasz be, mint egy gonosz zsarnokot. Eddig mindig hagytam, hogy választhass a rántotta és palacsinta között. - hitetlenkedtem.
- Bolond vagy Lando Norris. - ölelt magához nevetve.
- Mondj valami újat. - szorítottam magamhoz továbbra is vigyorogva.
.. ..
- Lovagoltál már valaha? - kérdezte Flo Madisontól, miközben egy lovat nyergelt fel.
- Még soha. - rázta meg a fejét, aminek a következtében a haja az arcába hullott.
- Ugh, akkor kipróbálod egyedül vagy csatlakozol Landohoz? - kérdezte, mire ő csak kérdőn nézett felém.
YOU ARE READING
𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /
Fanfiction" - Szia. - köszöntem, amikor mellé értem. Hangomra egy kicsit összerezzent és arrébb is lépett egy lépést, majd rám nézett. - Szia. - köszönt vissza egy kicsit félve. - Lando Norris, én vagyok az aki a reptéren majdnem fellökött. - nyújtottam kezet...