𝑁𝑖𝑛𝑒𝑡𝑒𝑒𝑛 - 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓*𝑐𝑘 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡?

5K 221 4
                                    

𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬

Másnap reggel a telefonom csörgésére keltünk. Meg sem nézve ki volt az kinyomtam és visszafeküdtem aludni, de újabb csörgésbe kezdett. Ingerülten vettem fel, majd szóltam bele.

- Igen?

- " Huh Chuky nyugi van. " - hallottam meg spanyol csapat társam hangját.

- Mit szeretnél hajnalok hajnalán? - kérdeztem nyűgösen.

- " Nemsokára 10 óra van és hálás lehetsz, hogy lebeszéltem Andreast arról, hogy ő hívjon. Engem hívott fel, hogy te mi az istenért nem veszed fel a telefont. Elsőre nem is értettem mi van, de a netre fellépve még a csapból is ti folytok Madivel. "

- Bassza meg, hogy nincs más témájuk. - morogtam. - Mit írnak? - kérdeztem, miközben az ébredező Madit figyeltem.

- " Csak találgatnak, de minél előbb adtok egy interjút vagy raktok fel valamit Instagramra annál hamarabb lesz vége a találgatásoknak. "

- De a pletykák továbbra is ott lesznek. - mondtam kelletlenül.

- " Mi a jó élet ez most Lando? Amikor azt mondtad, hogy barátok vagytok még vasárnap. "

- Nem tudom Carlos. - mondtam őszintén.

- Jó reggelt. - suttogta Madi.

- Jót aludtál? - tartottam el a telefont.

- Uhumm. - dünnyögte.

- Carlossal beszélek, kihangosíthatom?

- Persze.

- " Chucky itt vagy? "

- Itt, persze csak Madi is felébredt. Ki vagy hangosítva.

- " Jó reggelt, nagyon csinos voltál tegnap. "

- Ohhh, szóval már le is hozták a cikkeket? - kérdezte meglepve.

- " Rengeteg van señorita. Mindenhol ti vagytok, de ha ez számít akkor nagyon szépek vagytok. "

- Egyenesen szuper. - hapcizott a lány.

- Andreas és Zak nagyon ki vannak akadva? - kérdeztem.

- " Annyira nem, mert ők sem vették be a csak barátok vagyunk című meséteket, de sok munkájuk lett erre a napra. " - mondta.

- Hát akkor még az is lehet, hogy ott leszek a rajtrácson Franciaországban is. - fújtam ki egy adag levegőt, mire mind a hárman felnevettünk.

- " Három opció van amigo. Az első, hogy Glastonburyban fognak várni és ott lesz véged. A második, hogy megvárják a Francia Nagydíjat és csak ott lesz kampec. A harmadik meg, hogy csak annyit mondanak, hogy amúgy szólhattatok volna és ennyi. De Andreast akkor kell elkapni, amikor jó kedve, Zak meg egy kis kezes bárány tud lenni, mert imád téged. "

- Megnyugtató elméletek Carlito. - nevettem fel idegesen.

- " Mint mindig Chucky. Madi ott van még? "

- Igen, itt vagyok.

- " Szuper és jobban vagy azóta? "

- Nem igazán, de majd alakul.

- " Lando most a nem szépített változatot is megkaphatom? "

- Hé! - kiáltott fel a lány, de csak elnevettük magunkat.

- Lázas, köhög és fáj torka, de szentül állítja, hogy ő jól van.

- " Hát señorita ezt rendesen benyelted. Jobbulást. "

𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫  / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /Where stories live. Discover now