𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬
Madire nézve mindig hatalmasat dobban a szívem. Elképesztően jól nézett ki ezzel a rövid hajjal és hihetetlen mázlistának éreztem magam, hogy ő az én barátnőm és nem másé.
- Mi van vigyori min gondolkozol? - kérdezte a mellettem ülő lány.
- Őszintén? Hogy milyen szerencsés vagyok veled. - vettem le a kezem a sebváltóról és kulcsoltam össze az övével.
- Aranyos vagy. - rajzolt kis köröket a kézfejemre.
- Csak őszinte. - feleltem. - Na, most mit csinálsz? - kérdeztem felháborodva, amikor elengedte a kezem.
- Csak a hajamat akartam megnézni, mert a fülem mögé akarom tűrni, de azt se akarom, hogy hülyén nézzen ki. - magyarázta.
- Nők. - sóhajtottam, miközben kitettem az indexet és balra kanyarodtam.
- Mondod ezt te, aki szintén nagyon kényes a hajára. - vágott vissza.
- Tusé. - nevettem fel. - Nem laktok valami közel a pályához.
- Hát igen. Nincs egy köpésnyire London Silvertonetól. - helyezkedett el kényelmesen az ülésbe. A kezemet a combjára tettem és, mint pár órával ezelőtt most is szorítottam rajta egyet.
- Lando Norris! Az istenért viselkedj már. - nevetett, miközben ujjaival átfogta az enyémeimet, hogy ne tudjam csikizni.
- De hisz nem is csináltam semmi rosszat. - mondtam ártatlanul.
- Aha.
.. ..
- Üdvözöllek nálunk. - nyitott be a londoni lakásuk ajtaján. - Lehet egy kicsit kupi van, de az ne foglalkozz. - mondta, miközben lerúgta a cipőjét és levette a kabátját. Hogyne Mads, meg ne várd, hogy segítsek
- Ha egyszer hajlandó leszel eljönni hozzám, ott biztosan rend lesz. - kötekedtem.
- Te figyelj, ma nagyon szemtelen vagy. - fordult hátra karba tett kézzel.
- Sajnálom? Velem jár. - karoltam át.
- Inkább gyere, megmutatom a szobám, ahol ha nagyon szépen nézel apára még talán itt is aludhatsz.
- Ezt most komolyan mondod vagy csak így akarsz visszavágni? - néztem rá kételkedve.
- Komolyan, de ha nem akarsz nem muszáj. - tárta szét a kezét.
- Hogy a francba ne szeretnék Mads? Imádok veled aludni. - lépkedtem felé, majd magamhoz öleltem.
- Ez kölcsönös. - szorított magához.
- Ezt örömmel hallom. - pusziltam a hajába. - Milyen érdekes illata van a hajadnak. - szagoltam bele.
- Megmossam? - nézett fel rám kérdőn.
- Dehogy is. Nem azért mondtam. - ráztam meg a fejem hevesen.
- Igazából mindegy, úgyis megmosom, mert szerintem holnapra ragadni fog a sok cucctól, amit ráfújt a csávó. - kijelentésére felnevettem.
YOU ARE READING
𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /
Fanfiction" - Szia. - köszöntem, amikor mellé értem. Hangomra egy kicsit összerezzent és arrébb is lépett egy lépést, majd rám nézett. - Szia. - köszönt vissza egy kicsit félve. - Lando Norris, én vagyok az aki a reptéren majdnem fellökött. - nyújtottam kezet...