𝐹𝑜𝑟𝑡𝑦-𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 - " 𝑆𝑢𝑚𝑚𝑎𝑟 ℎ𝑜𝑙𝑖𝑑𝑎𝑦 "

3.8K 204 20
                                    

𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬

- Anya, ne már kérlek! Nem ehetek többet. - utasítottam vissza nevetve az ételt, amit felém nyújtott. 

- De hát csont és bőr vagy csak! - mondta felháborodva, mire az asztalnál a többiek mind elnevették magukat. 

- De Mike megöl. Így is nehezíteni fog, ha megtudja, ha már most híztam vagy öt kilót. - nyafogtam.

- Ne hisztizz már, kiskorodban is úgy kellett könyörögni, hogy egyél. Úgy látszik ezt nem sikerült kinőnöd. - forgatta meg a szemét anya, mire megint felnevetett mindenki.

- Te se nevess Madi, mert nálad sem más helyzet. - mutatott felé az anyukám egy villával.

- Ne már Cisca, én ettem eleget. - mondta mosolyogva. 

- Drágám az elég fogalma ebben az esetben egy 3 éves kisgyerekeknek elég, nem egy 18 éves embernek. - forgatta meg a szemét. 

- Ez nem igaz! - háborodott fel Mads kuncogva.

- Ó, dehogynem.

- Ugorjunk. - mondtam, miközben a kezemet Madi lábára csúsztattam az asztal alatt. 

- Szeptember elsején lesz a következő versenyed, igaz? - kérdezte Oliver.

- Aha, eljönnél? - kérdeztem izgatottan.

- Nem, dolgom van. Csak érdeklődtem. - mondta, mire egy kis csalódottság suhant át rajtam. 

- Madi, te szeptembertől kezded az egyetemet, nem? - kérdezte Flo, ezzel terelve a témát. 

- De. - bólintott mellettem a lány.

- És milyen szakon is leszel pontosan? - kérdezte apa.

- Irodalom és spanyol.

- Nem lesz nehéz? - kérdezett újból az apám.

- Nem hiszem. Imádom az irodalmat, spanyolt meg szinte anyanyelvi szinten beszélek szóval az biztosan nem okoz, majd problémát. - mesélte csillogó szemekkel, miközben én büszkén vizslattam őt. 

- Levelezőn leszel?

- Igen úgy tervezem, de ha úgy nem fog menni akkor kénytelen leszek visszajönni Londonba és bejárni. - felelte.

- Sok sikert hozzá, biztosan menni fog. - mosolygott rá kedvesen anya. 

- Köszönöm. - nézett rá zavartan. 

.. ..

- Jól érezted ma magad? - öleltem körbe Madit hátulról. 

- Nagyon, imádom a családod. - döntötte a fejét a vállamnak és úgy mosolygott rám. 

- Ezt örömmel hallom. - mosolyogtam le rá. - És mihez lenne most kedved? - kérdeztem, miközben egy puszit a fejére.

- Nem tudom, ez most jó így. - bújt még jobban hozzám, mire még szélesebb lett a mosolyom. 

- Tudod mi a helyzet? - suttogtam a fülébe, mire kirázta a hideg és felém fordult, így karjaival a nyakamat ölelte körbe.

- Na mi?

- Az, hogy szeretlek. - dörgöltem az orromat az övéhez. 

- Én is szeretlek. - mondta, majd egy puszit nyomott a számra, de kapva az alkalmon hívtam őt egy rendes csókba. Kezeimmel szorosabban vontam őt közelebb magamhoz. Testemben melegség áradt szét és ahol Mads hozzám ért, ott jobban bizseregni kezdett a bőröm. Ujjaival a hajamba túrt, mire felmordultam. Csókunk kezdett egyre szenvedélyesebb lenni, ami miatt a vágy is egyre inkább ébredt fel bennem. A kezemet lejjebb vezetve markoltam Madi fenekébe, mire halkan a számba nyögött, ami csak még jobban beindított. Berogyasztva a térdeim kaptam őt az ölembe.

- Lando. - suttogta a számba.

- Igen? - kérdeztem két csók között.

- A szüleid kint vannak és... - kezdte, de nem hagytam, hogy befejezze, mert egy újabb csókba hívtam, miközben ledöntöttem az ágyra, majd elszakadva tőle kulcsra zártam az ajtót. Visszalépve felé az ágyra feltérdelve ereszkedtem az alkalomra. Az arcából kisimítva egy tincset néztem elködösült tekintettel rá. Az ő tekintete sem volt már tiszta, szemei sötétebben csillogtak, ami csak még mocskosabb gondolatokat hozott elő bennem. Kezeivel újra a hajamba túrt, mikor egy újabb csókot kezdeményeztem. Befészkelve magam a lába közé vezettem lejjebb az egyik kezem az arcáról a csípőjére, amibe bele martam. Egy újabb halk nyögés szakadt fel belőle. Az egyik kezét végig húzta a gerincemen, mire kirázott a hideg. Elszakadva az ajkaitól apró puszikat nyomtam az arcára, majd a nyakát vettem célba. Ujjai a pólóm szegélyével játszottak, majd bekúsztak az alá. Felmordulva a nyakába haraptam. Ennek lehet nyoma marad holnapra. A csípőjén lévő kezem nekem is bekúszott a pulóvere alá és végig simítva az oldalán értem el ugyan azt a reakciót, amit ő nálam. A nyakától elszakadva visszatértem az ajkaihoz, miközben mind kettőnkben fokozódott a vágy. Kis kezeivel feljebb tűrte a pólóm, mire elszakadva tőle kaptam le magamról az anyagot. Hideg ujjai áram ütésként hatottak a felpezsdült bőrömre. A farmerem kezdett nagyon szűkös lenni, de figyelmen kívül hagyva ezt csúsztattam fel a kezem a melltartója aljáig. Végig húzva a hüvelyk ujjam az anyagon egy sóhaj szalad ki a számon, miközben ujjai a mellkasomról a hasamra kúsztak és ajkaival elszakadva az enyémektől, hintett apró csókokat a nyakamra, majd egy ponton szívni kezdte. Minden izmom megfeszült, majd elernyedt az érintése alatt. Jobb kezemmel feljebb gyűrtem a pólóját, mialatt nyelveink szenvedélyes táncot lejtettek. Megemelve a mellkasát hagyta, hogy lehúzzam róla a szürke anyagot, ami a pólóm mellett, a földön kötött ki. Végig vezetve rajta a tekintetem nyeltem egy hatalmasat, majd a szemeibe néztem, amik csak úgy csillogtak. Bőre neki is forró volt és érintésemre őt is a hideg rázta. Lihegve és vágytól túlfűtve szakadtam el tőle, miközben ujjaimmal a fedetlen bőrét cirógattam.

- Jobb, ha leállunk. - suttogtam rekedtes hangon.

- Igen, azt hiszem szerintem is. - mondta nagyokat pihegve. Szemeimet végig vezettem az arcán és fekete haja kócosan terült el a szürke párnán. Kék szemei árnyalatokkal sötétebben csillogtak, ami csak vonzóbbá tette őt. Ajkai fel voltak duzzadva a "kisebb" csókcsatánk miatt. Ara ki volt pirulva Én sem nézhettem ki másképp. Ajkaim bizseregtek és a testem még mindig tüzelt.

- Gyönyörű vagy Madi. - mosolyogtam rá, ezzel elérve, hogy egy pár árnyalattal még sötétebb pírba boruljon az arca. Mellé feküdve a fejemmel az oldalához bújtam, miközben fedetlen hasát karoltam át a bal kezemmel. Ujjaival automatikus megint a hajamba túrt, mire felmordultam.

- Most még ne, kérlek. - motyogtam.

- Sajnálom. - mondta, de hallani lehetett a hangjában a szórakozottságot, ezért felnevettem, mire ő is követte a példámat és együtt nevettünk a szerencsétlen helyzeten.

.. ..

𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫  / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /Where stories live. Discover now