𝐌𝐚𝐝𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐒𝐡𝐨𝐥𝐯𝐢𝐧
- Micah. - szóltam az öcsémnek csütörtök reggel.
- Ne kímélj. - nézett rám az asztal túloldaláról. A hotel étterem részében voltunk és a reggelinkkel voltunk elfoglalva.
- Apa tudja, hogy anya újra férjhez megy? - kérdeztem halkan.
- Nem tudom. Még nem beszélten vele erről. - rázta meg a fejét, miközben letette a villáját.
- Beszélünk vele erről a nap végén? Nem akarom, hogy úgy adjon le nyilatkozatot ma, hogy felzaklattuk ezzel. - piszkáltam egy kis bőrdarabot az ujjamon.
- Beszélünk persze. - mondta határozottan. - Kit hozol kísérőnek? - kérdezte, mire félrenyeltem a kávét, amit ittam.
- Hogy mi? Kell kísérő? - kérdeztem kikerekedett szemekkel.
- Drága nővérem. Egy esküvőre kísérővel szokás elmenni bármennyire is meglepő. - nevetett rajtam Micah.
- Megyek veled. - vágtam rá.
- Ez a hajó már elúszott. Nekem van partnerem. - mondta büszkén vigyorogva.
- Ne már. - nyafogtam. - Kit hozol? - kérdeztem.
- Az egyik osztálytársam, Hannat. - mondta kissé elpirulva.
- Csak nem szerelmes a nagy Micah Sholvin? Úristen mit meg nem élek! - kiáltottam fel drámaian.
- Halkabban már te észkombájn. - korholt le.
- Miért nem meséltél soha róla? - kérdezte kíváncsian.
- Te miért nem mesélték soha Norrisról? - támadott vissza.
- Miért kellett volna rólam mesélni? - kérdezte az említett lehuppanva mellém a székre.
- Nem lényeg. - legyintett vigyorogva az öcsém.
- Jó reggelt. - mosolygott rám, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Oooo. Mi történik itt? Sőt mi történt a tegnapi randitokon? - dörzsölte meg a tenyerét.
- Nem randi volt Micah és hűtsd le magad. - forgattam meg a szemeim.
- Lando vigyorgó feje nem épp ezt mondja. - bökött a brit srác felé.
- Én csak rajtatok vigyorgok. Olyan mintha magamat és a testvéreimet látnám. - nevetett.
- De látod ő nem tagadja, hogy nem randi volt. - mutogatott a villájával Lando felé.
- Pedig tényleg nem az volt. - erősített meg ő is.
- Köszönöm. Hallod Micah? Ő is azt mondja, hogy nem randi volt. - mosolyodtam el büszkén.
- De csak azért, mert itt vagy. Ha négyszemközt kérdeztem volna, tuti kapásból azt mondta volna, hogy az volt.
- Micah! - morogtam és kezdtem elveszíteni a türelmem. - Nyomd el magad. A tegnapi nem randi volt. Fogd már fel. - fogtam a fejem.
- Akkor miért vagy pipacs piros?
- Mert az idegeimen lejtesz salsát! - nevettem el magam már én is.
- Hogyne, hogyne én is ezt mondanám. - hergelt tovább.
- Mi ez a civakodás Sholvinék? - jelent meg Lewis.
- Madison és Lando nem akarják bevallani, hogy tegnap randizni voltak. - vágta rá kapásból Micah.
YOU ARE READING
𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /
Fanfiction" - Szia. - köszöntem, amikor mellé értem. Hangomra egy kicsit összerezzent és arrébb is lépett egy lépést, majd rám nézett. - Szia. - köszönt vissza egy kicsit félve. - Lando Norris, én vagyok az aki a reptéren majdnem fellökött. - nyújtottam kezet...