𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬
Vacsora után mind a hárman az asztalnál ültünk és Drew kártyákat kevert, hogy játszhassunk.
- Ugye tudsz kártyázni? - nézett rám kíváncsian.
- Igen. - bólintottam.
- Nagyszerű. Madison szerintem mind a kettőnket a porig fog verni, de legalább játszunk egy jót.
- Ennyire jól játszik? - kérdeztem meglepődve.
- Nem csak ebben. Activitizni sem jó vele. Félig összerakod a megoldást és ő rájön az egészre és ellopja a pontot. - forgatta meg a szemét.
- Apa, ez nem is igaz! - háborodott fel a lány.
- Ó, dehogynem. - nevetett a férfi.
- Szép süti vagy mondhatom. - morogta a lány.
- Landora nézve szerintem nem mondtad még el neki, hogy nem érdemes veled ilyeneket játszani.
- Egy szóval nem említette. - csóváltam meg a fejem mosolyogva.
- Most összefogtok ellenem? - nézett ránk összeszűkített szemekkel Mads.
- Ugyan már, mi soha. - nyomtam egy puszit nevetve a fejére.
- Nem is tudom, hogy hogy feltételezhetsz rólunk ilyet. - kezdett osztani Drew.
- Ugye? Igencsak felháborító. - kontráztam.
- Jól van le lehet szállni rólam. - nevetett Madi.
- Nem is csináltunk semmit.
- Na jó sziasztok. - állt fel nevetve.
- Most hova mész? - kérdezte Drew.
- El tőletek, messze.
- Vagyis? - vigyorgott rá az apja.
- A telefonomért megyek. - forgatta meg a szemét mosolyogva.
- Lando. - szólt Andrew, mire ránéztem.
- Igen?
- Boldog melletted, de ha megtudom, hogy miattad szomorú vagy, hogy sírt annak nem lesz jó vége. - mondta komolyan.
- Semmi ilyesmi nem célom. - ingattam meg a fejem nemlegesen.
- Akkor jó. - mosolygott rám. - Örülök, hogy együtt vagytok.
- Elhiheti én is. - néztem el a lány ajtaja felé.
- Tereljünk, mert nem kell mindenről tudnia. Jó a McLarennél? - kérdezte.
- Jobb nem is lehetne. Szárnyal a csapat.
- Ezt határozottan alá támaszthatom. A minap volt egy értekezletünk, ahol a tavalyi évhez képest minden csapatot összevetettünk a médiában kapott infókból. A Renault és a McLaren rengeteget fejlődött. A Ferrai meg, hát arról sok mindent nem tudok mondani.
- Igen, hatalmas fejlődésen vagyunk túl és nagy reményt ad a csapatnak.
- Ez a beszélgetés kezd olyan lenni, mintha mind a ketten interjút adnánk. - nevetett a férfi.
YOU ARE READING
𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /
Fanfiction" - Szia. - köszöntem, amikor mellé értem. Hangomra egy kicsit összerezzent és arrébb is lépett egy lépést, majd rám nézett. - Szia. - köszönt vissza egy kicsit félve. - Lando Norris, én vagyok az aki a reptéren majdnem fellökött. - nyújtottam kezet...