𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬
- Na, jól érzed magad? - karoltam át hátulról Mads csípőjét, mikor már egy ideje a vízben voltunk.
- Veled még mindig nem tárgyalok. - nézett szigorúan előre felé és közben karba tette a kezét. A reakciója miatt újra nevetnem kellett.
- Ugyan már Kicsim. Akkor kinek mondjam el, hogy kibaszott szexi vagy, mikor vizes a hajad és dühösen csillog a szemed? Meg, hogy ez a bikini is nagyon jól áll? Hmm? - suttogtam a fülébe, félre söpörve onnan a haját. Egy nagy levegőt véve, jobban az ölelésembe préselődött, miközben a kezeit leengedte. Lejjebb hajtva a fejem egy apró puszit nyomtam a nyakára, mire kirázta a hideg és lehunyta a szemeit. - Látod, most is rohadt szexi vagy. - duruzsoltam továbbra is fülébe, miközben az egyik kezem fel kúszott az oldalán, majd le.
- Lando. - motyogta, majd fészkelődni kezdett és szembe fordult velem.
- Igen? - írtam le pici köröket a derekán.
- Fejezd be. - tette kis kezeit a mellkasomra.
- Ugyan, nem csinálok semmit. - feleltem vigyorogva és közben még közelebb rántottam őt magamhoz.
- Lando. - nevette el magát.
- Madison? - utánoztam. Az arcát figyelve csúsztattam a kezem a fenekére, majd markoltam bele.
- Na jó, fejezd be vagy itt hagylak! - mondta határozottan, de szemei játékosan csillogtak.
- Dehogy fogsz. - ráztam meg a fejem egy magabiztos vigyorral, majd egy csókot nyomtam a szájára.
- Ennek erősen, olyan szaga van, hogy a kanapén alszol, ha nem hagyod abba most már.
- Akkor te is a kanapén alszol. - mondtam lazán. - Nem fogok nélküled aludni. - mosolyogtam le rá.
- Nem-e? - fordította ellenem megint a szavaim.
- Nem-e? Megint ezt játsszuk? - csúsztattam fel a kezem a hátán pontosabban a gerincén.
- Nem, nem játszunk semmit. Főleg, hogy most kimegyek. - paskolta meg a mellkasom, majd elindult a part felé.
- Hé! Mit csinálsz? - húztam vissza magamhoz könnyen.
- Baj van a hallásoddal? Mondtam, hogy kimegyek.
- Egyedül? Azok után, hogy elmondtam milyen kibaszott jól nézel ki? Az eszem megáll. - ráztam meg a fejem.
- Istenem, olyan vagy, mint egy gyerek. - sóhajtotta.
- Ez nem is igaz. - mondtam dacosan.
- Dehogynem! És most kiengedsz vagy még állunk itt?
- Jövök veled. - kulcsoltam össze a kezeinket, mire elnevette magát.
Kiérve a partra csak George és Alexék voltak ott, amit furcsálltam, mert úgy tudtam, hogy Carlosék és Charlesék is itt vannak.
- Na ki hableánykodtátok magatok? - vigyorgott ránk George a napszemüvege mögül.
- El sem hiszed, de igen. És most lepasszolom valaki másnak az óvó néni szerepet. - mondta Madi, mire a többiek felnevettek.
YOU ARE READING
𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /
Fanfiction" - Szia. - köszöntem, amikor mellé értem. Hangomra egy kicsit összerezzent és arrébb is lépett egy lépést, majd rám nézett. - Szia. - köszönt vissza egy kicsit félve. - Lando Norris, én vagyok az aki a reptéren majdnem fellökött. - nyújtottam kezet...