𝑇𝑤𝑒𝑛𝑡𝑦-𝑠𝑖𝑥 - 𝑆𝑜, 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡....?

4.7K 202 10
                                    

𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬


- Lando, van kedvetek eljönni velünk golfozni? - lépett hozzánk Alex.

- Kikkel? - kérdeztem, miközben Madi is érdeklődve nézett a thaira fiúra.

- Jön George és Lily is. - mondta csillogó szemekkel a lány nevét. Lily, Alex barátnője egy ideje. Mivel a lány sokszor elfoglalt a saját sportjával, ezért nem találkoznak sokszor, de ha igen akkor szinte elválaszthatatlanok.

- Én benne vagyok. Madi?

- Felőlem mehetünk. - mosolygott rám.

- Akkor indulás. - kulcsoltam az ujjaimat az övére.

- Úgy gondoltuk, hogy külön megyünk, mert erre a hétvégére nem béreltek 2 személyesnél nagyobb autókat nekünk. - mondta Alex.

- Teljesen rendben van.

- Találkoztál már Lilyvel? - tettem fel a kérdést a barátnőmnek. Barátnőmnek. Olyan jó érzés ezt kimondani.

- Még nem. - csóválta meg a fejét.

- Remélem bírni fogjátok egymást. - mondta zavartan a fiú. Mondata után Lily is előkerült.

- Sziasztok. - mosolygott ránk.

- Szia.

- Muny He vagyok, de simán csak Lily. - nyújtott kezet Madinek.

- Madison Sholvin. - eresztett el egy mosolyt.

- George hol van? - karolta át a lányt Alex.

- Amikor jöttem le összefutottam vele és azt mondta pár perc múlva itt lesz. - felelte Lily. Az említett személy pillanatokkal később már itt is volt.

- Indulhatunk? - kérdezte Alex, mire csak mindannyian bólintottunk.

- Miért veszed le? - kérdezte Madi már az autóban ülve.

- Soha nem vezetek szemüvegben. - pillantottam rá.

- Pedig jól állt. - mosolygott rám.

- Akkor többször fogom húzni. - kacsintottam rá, majd a GPS-el kezdtem bajlódni. - Majdnem egy órára van a klub, ahova megyünk, vagyis remélem, hogy tényleg így van és Alex nem hülyeséget küldött.

- Szépen jönne ki, ha eltévednénk. - nevetett mellettem a lány.

- Volt már olyan. Még a Forma 2-ben voltunk és nem tudtuk eldönteni kinek a kocsijával menjünk, ezért George, Alex és én is külön kocsival mentünk. Alex adta meg a címet nekünk, de tévesen és valami cukor bolthoz jutottunk egy bowling pálya helyett. - mondtam nevetve.

- Ez komoly? - kérdezte hihetetlenkedve.

- Abszolút. - vigyorogtam.

- Azt hiszem én még soha nem tévedtem el.

- Na jó, ezt nem hiszem el. - csóváltam meg a fejem.

- Pedig igaz. Néztem az utca nevet, irányt és a kezemben a GPS-el sikerült eljutnom oda, ahova kellett.

- Nekünk még úgy is sikerül. - mondatom után percekig csend volt, amit végül én törtem meg. - Játszunk valamit.

- Mit?

- Kérdezz felelek? - kérdeztem tőle, miközben jobban a gázra léptem.

- Lando van sebesség korlátozás.

- Pont a határon vagyunk. Azt még elnézik. - rántottam vállat lazán, mire ismét felnevetett.

- Benne vagyok, játszunk.

𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫  / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /Where stories live. Discover now