𝐌𝐚𝐝𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐒𝐡𝐨𝐥𝐯𝐢𝐧
- Na kész vagy? - értem le Flohoz és Landohoz. Lan visz el minket a helyre, ahol Flo szeretné levágatni a haját, mert utána egyből megyünk hozzám.
- Mehetünk. - mosolyogtam rájuk, miközben Landot átöleltem. Imádtam az illatát és szerintem ezt ő is tudta pontosan.
- Minden rendben? - suttogta a fülembe.
- Igen. - pillantottam fel rá, majd egy apró csókot nyomtam a szájára.
- Akkor jó. - mosolygott rám. A pillanatot Flo szakította meg azzal, hogy rátenyerelt a dudára.
- Értem én, hogy szeretitek sőt, hogy egyenesen imádjátok egymást, de elfogunk késni. - kiáltotta ki. Megfeszülten néztünk egymásra Landoval, majd minden szó nélkül beszálltunk az autóba.
- Madi te is vágatsz a hajadból? - hajolt előre Flo.
- Kezdődik. - motyogta mellettem Lando, miközben a bal kezét a jobb térdemre tette.
- Nem hiszem. - ráztam meg a fejem.
- Pedig szerintem tök jól állna a rövid haj.
- Nem tudom. - húztam el a szám.
- Te tudod. - ült vissza.
- Hozzak valamit a vacsihoz? - kérdezte Lando.
- Nem hiszem. Szerintem rendelünk valamit, mert apa legkorábban hat órakor jön el. - ingattam meg a fejem.
- Akkor is. Valami bort vagy valamit?
- Lando, bőven elég, ha te jössz. - nevettem fel.
- Rendben. - bólintott. - Mikor jöjjek értetek?
- Szerintem másfél óra múlva. - válaszolt a húga elgondolkozva.
- Okés.
- Madi. - szólt Flo, mire elnevettem magam. Állandóan beszél.
- Igen? - néztem hátra a jobb vállam felett.
- Mennyire fájt az orr piercing? - kérdezte, mire Lando majdnem satu féket nyomott.
- Ezt most verd ki a fejedből Flo. - nézett rá csúnyán a vissza pillantóból.
- De miért? Madinak is jól áll.
- Igen, ez tény is való. Madsnek nagyon jól áll, de neked nem kell ilyen.
- Lando ne már. Olyan vagy, mint anya.
- Flo akkor sem. Nem kell neked orr piercing. - morogta a brit.
- Akkor, majd megbeszéljük, ha nem vagy itt. - forgatta meg a szemét a lány.
- Madi légyszi ne add alá a lovat. Nem kell neki ilyen. - pillantott rám könyörgően a fiú.
- Az utat nézd már idióta! - csapott Lando kezére Flo. Arra sem Lan, sem én nem számítottunk, hogy ez miatt feljebb csúszik a keze a lábamon, amit ott is hagyott. Vigyorogva szorított egyet a lábamon, ami miatt muszáj volt a számba harapjak, hogy ne visítsak fel, mert pontosan tudja, hogy milyen csikis a lábam. A kezemet a kezére tettem, hogy többet ne csinálja. Bőven elég, hogy garbót kellett felvennem, mert kiszívta a nyakam. Még nem volt alkalma ezt megtudni neki, de biztos, hogy felrovom a listájára.
- Azt nézem. - mondta végül a pilóta.
- Hogyne. - dünnyögte.
- Na jó, itt vagyunk. Madi kérlek figyelj rá, hogy semmi hülyeséget ne csináljon.
YOU ARE READING
𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 / 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 /
Fanfiction" - Szia. - köszöntem, amikor mellé értem. Hangomra egy kicsit összerezzent és arrébb is lépett egy lépést, majd rám nézett. - Szia. - köszönt vissza egy kicsit félve. - Lando Norris, én vagyok az aki a reptéren majdnem fellökött. - nyújtottam kezet...