* 43. FEJEZET *

54 1 0
                                    

Hailee szemszöge

- Igen, Steinfeld szakítok veled. - amint kimondta, úgy éreztem, mintha a szívem ezernyi szilánkra törött volna. És tudom, hogy én csesztem el. Meg is értem az okát ennek. Elfogadom. Ránéztem Niall-re és csak bólintottam. A szavak egyszerűen nem jöttek ki. Akármennyire is akartam beszélni nem ment. Camila és Zayn megértően megöleltek. Felnéztem, de már Niall-nek hűlt helye sem volt.
- Sajnáljuk. A mi hibánk. - sóhajtott Zayn.
- Annyira sajnálom, Haiz. Ezt nem te rontottad el, hanem mi Zaynnel. - mondta szomorúan Camila. Miért veszítem el szinte minden barátomat? Tay már le is tiltott mindenhonnan és nem tudom az okát. Sel is ugyanezt tette. Pedig állítólag legjobb barátnők vagyunk. Tévedtem. Talán én voltam a gyenge láncszem a barátságunkban, és úgy látták nekik jobb lesz nélkülem. Most meg Niallt is elvesztettem a hülyeségem miatt. Vele együtt pedig Liamet, Louist és Harryt is. Pedig imádom mindegyikőjüket egytől-egyig. És most már ők is utálni fognak. Meg is értem őket, jelen pillanatban én is gyűlölöm saját magam. Shawnnal szerencsére még mindig jóban vagyunk. Bár amennyire megszerette Niallt lehet inkább vele barátkozna, mint velem. Mondjuk ki, jogosan.
- Hailee! Akkor mi lesz veled, most? Van fellépésed még Niall turnéján? És, hogy mész vissza a cuccaidért? - hadarta Zayn. Basszus! Nem akarok a szemébe nézni! Annyira szégyellem magam.
- A kérdéseidre válaszolva: Nem tudom mi lesz velem, nincs már fellépésem, és talán vissza gyalogolok, összepakolok és irány vissza Los Angelesbe. Ha egyáltalán vissza tudok menni és szembe nézni vele.
- Nem kérdés, hogy veled megyünk! - mondta nyomatékosítva Camila Zaynre nézve.
- Nem kell srácok, köszönöm. Ti csak élvezzétek az itt töltött időtöket és visszamegyek egyedül pakolni és egyedül vissza LA-ba.
- Biztos nem hagyunk egyedül, te lány! Ez a legkevesebb, amit érted tehetünk, a tettünk miatt. - kezdte Zayn - Meg amúgyis nagyon megkedveltelek.
- Köszönöm, tényleg. Pedig meg se érdemlem. - mondtam meghatódva.
- Jé! Amúgy még nem is sírtál! De jó! Utálom, mikor egy lány sír. - mondta Zayn.
- Szerintem még várjál vele. - mondta Cami. Én meg felfigyeltem egy autóra, ami minden bizonnyal hozzánk érkezett. Az autó vezetője nem látszódott a sötétített ablaküveg mellett.  A sofőr egy pillanatra kinyitotta a kocsiajtót. És mit dobott ki rajta a földre? A bőröndömet. Legalább nem kell félnem, hogyan megyek vissza érte.
- Hívtam egy magángépet, amely LA-ba visz minket- közölte Zayn.
- Köszönöm - öleltem meg a srácot. Zaynnak aranyszíve van. Tudom, hogyha nem lett volna beteg, akkor soha nem csinált volna ilyet. Nagyon jó barátnak tartom őt és Camit is. Istenem, miért nem beszéltem meg vele, hogy mi a baj? Talán már rég jóban lennénk. De legalább itt van nekem. Mikor a legnagyobb szükségem van barátra. Régebben úgy gondoltam csak Sel és Tay tud nekem segíteni, de már nem így van. Csalódtam bennük, úgy mint Niall bennem.

Zayn szemszöge
(A repülőgépen)

Hailee már azóta itatja az egereket, mióta felszálltunk a gépre. Ami kb. 3 órája volt. Jaj, de utálom így látni a lányokat.
- Héj, ne sírj már! - kérleltem. Erre meg pofán vágott. Na, szép! De ez a legkevesebb azok után, amit elkövettem ellene. Nem értem, hogy lehettem ilyen beteges. Úgy volt eleinte felnyomom magam a rendőrségen. De miután megismertem Gigi Hadid-ot, csak azt éreztem, hogy vele akarok lenni és soha nem elengedni.
- Neh. Harguhj... - nyögte ki sírva.
- Sírd ki magad. Jobb lesz hidd el. - mondta Cami. Erre Hailee még jobban elkezdett bőgni.
- Grat, Cami! Három órája ezt mondod  neki. Nem értem, hogy nem apadtak el még a szemei.
-  A fájdalom. Ugyanezt éreztem mikor Shawnnal szakítanom kellett. Miattad. - mondta szomorúan Cami. Ez tényleg az én hibám, de két síró nővel nem tudnék már semmit kezdeni.
- Rendbe hozom, ígérem - öleltem meg Camilat. Shawn biztos ki fog nyírni, de legalább Cami visszakapja a szerelmét. Én sem tudnék Gigi nélkül élni.
Miközben a gondolataim dzsungelében jártam alábbhagyott a sírás és már csak azt veszem észre, hogy mindkét lány elaludt.

1 órával később

Kb. 1 óra és megérkezünk és a lányok még mindig alszanak. De inkább aludjanak, mint sírjanak. Egyszercsak azt veszem észre, hogy Hailee motyog.

- Niall... Ne.. Kérlek.. Szeretlek... Ne csináld.. Neee! - ordított fel. Itt inkább felébresztettem és megöleltem, hátha segít. Az ölelésben Hailee teste remegett, mint a nyárfalvél. Aztán megint sírt. Ne már!
- Shh... Csak rosszat álmodtál.. Elmondod, mi volt? Csak, ha elszeretnéd. Nem erőltetem.
- Ha csak rossz álom volt, akkor miért nincs itt Niall? Hm? Ha alszok, ha nem mindkettő olyan, mint egy rémálom. Mert nincs itt velem. Úgy érzem nem kapok levegőt nélküle.
- Mégis élsz. - erre valaki fejbe kólintott. Azt hittem, hogy Hailee az, de úgy tűnik Camila is felkelt Csipkerózsika szerű álmából.
- Hülye vagy, Zayn! Látszik, hogy nem neked való a lelkizés. - kezdte Cami - Bízd szépen rám.
- Mr. Malik a magángép hamarosan leszáll.- mondta Jason a légiutaskísérőnk.
- Köszönöm. Na, csajok szedelőzködjünk.

Hailee szemszöge

Miután leszálltunk a gépről, már sírni sem tudtam. Csak gyalogoltam kedvtelenül. Zayn-ék próbálták feldobni a kedvem, de nem sikerült. Márcsak azt veszem észre, hogy valaki Zayn nyakában lóg. Mikor felnéztem felismertem a gyönyörű Gigi Hadid-ot. Régebben eléggé nagy barátságban voltunk, de miután ők elköltöztek sajnos érthetetlen okból kifolyólag megszakadt köztünk a kapcsolat.

- Gigi!?
- Hailee!? Úristen, de jó téged látni, újra! Nem is tudod mennyire hiányoztál miután elköltöztünk. - örült meg nekem Gigi. Legalább valaki még örül nekem.
- Gyönyörű lettél. Valóra vált az álmod, hogy modell legyél. Mellesleg nagyon szép párt alkottok Zaynnel. - mondtam.
- Nagy mázlista vagyok! - vigyorgott Zayn.
- Az már biztos! Szétrugom a segged, ha megbántod Gigit. - fenyegettem mosolyogva. Ez sem volt a legőszintébb. Fájt látnom, hogy boldogok. Én is ilyen boldog voltam Niallel. És, ha nem baszom el, akkor még az is lehetnék.
- Nem szándékozom. - mondta szerelmesen Zayn. Tényleg nagyon szerethetik egymást.
- Tudom, hogy mit tett Zayn.- mondta Gigi.
- Csodálkozom is, hogy velem akarsz lenni. De ha te nem lennél, sehol sem tartanék. - nézett Zayn Gigire.
- Amúgy én is itt vagyok.- szólt bele Cami. Tényleg ki is lett hagyva a beszélgetésből.
- Hallottam pletykákat, hogy te meg Niall együtt vagytok. Igaz ez? - kérdezte  Gigi. Pont telibetalált. Nem tudhatta.
- Nincsenek együtt már. - válaszolt helyettem Cami.
- Ó, bocsánat! Nem akartam. Sajnálom, Haiz. Majd megbeszéljük mi történt velünk az elmúlt években? Persze csak, ha szeretnéd.
- Persze, hogy szeretném, Gigi. Ne hülyéskedj! Anyáék hetekig nem bírtak velem. Nem is tudod mennyire hiányoztál. Mikor szeretnél beszélni?
- Nálam. Most azonnal. - jelentette ki és már húzott el a többiektől.

Zayn és Cami csak önelégülten néztek utánunk. Én meg valamennyire boldog lehettem újra, lehet elveszítettem Niallt, de visszakaptam egy régi barátnőt Gigi személyében.





Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now