Hailee szemszöge
Hallottam, ahogy nyílik egy ajtó. Mikor felnéztem megláttam Horant, aki még a fotóssal beszélt, így nem vett észre. Nem foglalkozva azzal a ténnyel, hogy itt van telefonoztam. Éppen nagyban pörgettem az instát, mikor lépteket hallottam magam mellől, bár nem sokáig, mert az a szerencsétlen belerugott annak az asztalnak a lábába, ahol én ültem. A röhögésemet visszatartva néztem az illetőre.
- Nyugodtan röhögj Steinfeld.- kezdte Horan.
- Neked is szia, Horan. Enyje, nem tanítottak meg köszönni?- folytattam én.
- Egy ilyennek, mint te nem fogok.- mondta, de láttam rajta, hogy tudja, hogy ezt túlzásba vitte.
- Mert milyen vagyok? - kérdeztem felháborodottan.
- Egy bunkó, kotnyeles és elviselhetetlen lány vagy.
- Ide figyelj Horan, - kezdtem, még én is csodálkozom, hogy ilyen bátor lettem - mielőtt nem ismersz ne ítélkezz felettem. Nem fogom megengedni se neked, se másnak, hogy ilyen szemét legyen velem.
- Rendben, ebben teljesen igazad van. De szerintem mindketten szemetek voltunk a másikkal.
- Jó, én sem voltam egy ma született bárány azt elismerem. Kezdhetnénk mindent előről?
- Örömmel. Niall Horan vagyok. - nyújtotta a kezét
- Hailee Steinfeld.- ráztam meg a kezét.- Haileeee! Gyere, kezdődik a fotózásod!
- Öhm.. Akkor gondolom még találkozunk - mondta Niall.
- Ö.. Biztosan . Hát akkor,szia.
- Szia. - köszönt el tőlem Niall.Valami furcsa érzés kerített hatalmába, de ezt figyelmen kívül hagytam. Kezdődhetett az órákig tartó fotózás.
Niall szemszöge
Felszabadultan és éhesen hagytam el az épületet. Annyira jó érzés, hogy nem vagyok rosszba Hailee-vel. Igaza volt abban, hogy nem szabad előre megítélni egy embert. Előtte meg kell ismerni. Ez az egyik legrosszabb tulajdonságom. Az ítélkezés.
Hailee most is nagyon szép volt. Niall, neked barátnőd van! Emlékeztettem magam fejben. Nem tudok nem Hailee-re gondolni. Talán csak azért, mert nagyon boldog vagyok, hogy nem kell senkire sem úgy gondolnom, hogy rossz kedvem legyen tőle.Úgy döntöttem, hogy felhívom Selt, hogy ráér- e:
- Szia, Niall-szólt bele boldogan Selena.
- Szia, drágám.
- Történt valami? - kérdezte Sel.
Nem mondom el neki, hogy elvetettük a csatabárdot Hailee-vel. Majd elmondja ő.
- Nem, csak boldog vagyok, hogy hallom a hangod. - mondtam bele a telefonba.
- És miért hívtál?- kérdezte kedves hangin Sel.
- Csak meg akartam kérdezni, hogy ráérsz-e?
- Igen. Miért?
- Mert, akkor elmehetnénk a Mekibe.
- Én tőlem, mehetünk. A házamnál találkozunk, csók.-egyezett bele Sel.
- Csók.- mondtam és leraktam a telefont. Elindultam Sel-ért.Hailee szemszöge
Miután végeztem, indultam haza, átöltözni és onnan tovább indultam az MTV épületéhez, ahol a rajongóktól kapott kérdésekre kell majd válaszolnom.
- A mai vendégünk a tehetséges, gyönyörű énekes-színésznő, Hailee Steinfeld.
Ja, gyönyörű vagyok. Inkább vagyok krumplis zsák.- Köszönöm a meghívást!- mondtam a riporternek, Rachelnek.
- Az 1. kérdés: Mi van közted és Shawn Mendes között?
- Shawn és én csak nagyon jó barátok vagyunk. Egyikőnk sem tekint a másikra másként.És ez így folytatódott, míg végre este 11- kor bedőlhettem az ágyamba. Aztán gyorsan fel is keltem, mert még le kell zuhanyoznom.
Miután lezuhanyoztam, csipogott a telefonom.Megnéztem és látom, hogy a csoportba írtak.
Kuba 👯
Mikor jössz át megint, Shawnie?Muffin bácsi 😂
Camilita, mindjárt este fél 12, de megígérem, hogy holnap elmegyek hozzád.
Kuba 👯
Jupiii! Szeretlek, Shawnie😘❤Swift🚗
Sajnos holnap Tokióba kell mennem egy ideig, de ígérem Sel és Haiz, hogy írok.Holdanyó🌜
Tay, 💜Sajtburesz🍔
Vigyázz magadra Tay,💜Meg akarom lepni Selenát, hogy Niall-t beveszem a csoportba. Mivel ez egy instacsoport így nem fogom csak úgy berakni a csoportba . Még a végén kiderülne, hogy valami álfiók. Mostmár azon imádkozom, hogy tényleg ő legyen akit bekövetek és ne egy álprofil, mert vagyok olyan béna, hogy nem figyelek normálisan. Abban is reménykedek, hogy ezzel nem leszek tolakodó.
Niall szemszöge
A mai napom nagyon jó volt. Hamar lefeküdtem, mivel elfáradtam. Az éjszaka a telefonom rezgésére ébredtem. Mi lehet ilyenkor, olyan fontos. Nagyon meglepődtem, mikor ránéztem a telefonom képernyőjére:
haileesteinfeld követni kezdett téged.
Tudom, higy ez sem volt annyira érdekes, de próbálkozom. Remélem még így is tetszett! Írjatok nyugodtan privátba is vagy ide kommentbe, hogy miben javítsak😘
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...