* 5. FEJEZET *

112 11 0
                                    

Selena szemszöge

Nem tudom, hogy egy ilyen gyerekes dolog miatt, hogy lehet ilyen balhét rendezni. Niall és Hailee tök más személyiség. Lehet emiatt is van a rivalizálásuk. Így próbáltam meggyőzni Niall-t, hogy legyen ő az okosabb és kérjen tőle bocsánatot. Közben mi már el is hagytuk a buli helyszínét. Írtam a barátaimnak is, hogy elmentem.

- Niall.. - szóltam, hozzá az autóban- Nem lenne könnyebb, ha kibékülnétek Haizzel? Úgyis még látni fogod.
- Biztos, hogy nem. Ha ő ott van, ahová megyünk, rám ne számíts.
Ez nehezebb lesz, mint gondoltam. Egy közös tulajdonságuk már meg is van. Mindketten makacsak.
- De Niall.. Legalább én miattam- vetettem be a kiscica szemeket.
- Sajnálom, de ezt az 1 dolgot nem tudom megígérni, akkor talán megbocsátok, ha Steinfeld jön elnézést kérni. Más esetben mondtam, hogy akkor nem megyek el veled, ha Steinfeld is ott van. - zárta le a témát Nialler.

Shawn szemszöge
Miután Tay elmondta Haiznek, hogy nem kell mindenkivel jóba lenni, félrehívtam Haizt.

- Haiz, én még nem láttalak ilyennek! Látszik, hogy megviselt ez az egész. Pedig, ha más szemszögből nézzük, eléggé viccesek voltatok. Olyan volt, mintha két óvodás gyereket láttam volna.
- Tudom, hogy az volt.- kezdte Haiz- De nem tehetek róla, hogy megsértett. Szerintem idegesítő egy ember. Ha máskor megjelenik, akkor esküszöm, hogy elhúzom a csíkot onnan.
- Mi lenne, ha bocsánatot kérnél tőle? - kérdeztem.
- Shawn, ne kérd ezt. Maximum kibékülök vele, ha ő kér bocsánatot, de addig nem.- mondta Hailee.
Gondoltam, hogy nem akar majd bocsánatot kérni, mivel tudom, hogy Haiz nagyon makacs.
Inkább be is rekesztettem ezt a témát
- Shawn... Én szeretnék hazamenni, ha nem gond.
- Dehogy baj. Már szinte mindenki hazament, így szerintem mi is idulhatunk. Megkérhetnélek, arra hogy írj Caminak és Taynek?
- Persze.
Nem tudom mi a baja Haileenek, de mikor Cami nevét kiejtem mindig elfancsalodik az arca.

Hailee szemszöge

Mikor Shawn mondta, hogy még Caminak is írjak, akkor savanyú képet vágtam. Tudom, hogy lepleznem kellett volna az utálatomat, de valamiért hamarabb cselekedtem, mint gondolkodtam. Túl akartam lenni rajta így Hárpiának írtam először:

Hailee Steinfeld
Szia, Cami. Húzd ide
képed, mert megyünk
haza.

Camila Cabello
Binfos ldasmátitad Shewn-t.
Te rabenc. Mer es metyek.
Lekalubb maglotod,
higy Swahn csik oz
ebyem.

De jó, részeg. Meg kell keresnem, hogy hol van. Szóltam Shawnnak, hogy megkeresem Camit, mert eléggé részeg, de azt mondta, hogy megkeresi. Így írtam Tay-nek is:

Haiz 👑
Szia. Megyünk haza. Gyere, a kaja pulthoz. Ott várlak!
U.i.: Remélem
jól vagy 😘

Tay 💜
Szia. Jól vagyok nyugi és már is
indulok csajszi.💚

Taylor pár percen belül ideért, de Shawnék még mindig nincsenek sehol. Felhívtam Shawnt, mert már fél órája várjuk őket. Őszintén. Aggódtam, hogy valami baja van Shawnnak ( nem félre érteni, nem vagyok szerelmes Shawnba, csak nagyon jó barátom.)
A telefonomon tárcsázva Shawn számát, láttam meg őket, így rögtön leraktam.

- Mi tartott ennyi ideig? - kérdezte Taylor, akinek közben elárultam, hogy Hárpia részeg.
- Bocs, lányok csak Camira rengetegszer rájött a hányás és meg kellett állnunk. Most már tudom, hogy mindig mellette kell legyek, nehogy megint ez legyen vele.
Nem értem, Cami ilyen idősen nem bír magára vigyázni? Hiszen idősebb Shawnnál 3 évvel. Inkább neki kéne vigyáznia Shawnra és nem Shawnnak rá. Innen látszik melyikük értelmesebb.
- Semmi gond, Shawn. Csak már aggódtunk Haizzel érte... tek. - fejezte be Tay, de könyökkel meg kellett böknöm, hogy ne azt mondja, hogy érted, mert igazából csak Shawnt féltettük.
- Na, akkor csajok indulhatunk? - kérdezte Shawn.
- Már a buli előtt azt vártam, hogy vége legyen. - mondtam felszabadulva a történtek után.

Beültünk az autóba, és Shawn mindenkit hazaszállított. Mikor beértem a lakásomba. Lerúgtam a cipőt a lábamról és máris indultam a fürdőbe.

Mikor befeküdtem az ágyamba, a gondolataimban újra lejátszódott az incidens. Így visszagondolva tényleg gyerekesek voltunk. Olyan hülye voltam! Én egyáltalán nem ilyen vagyok. Miért hozta ki ezt belőlem Horan?
Erre a kérdésre keresem a választ. De azt tudom, hogy talán soha nem is fogom megtalálni.

Mert soha többé nem akarok vele találkozni.

Niall szemszöge

Miután hazavittem Selt, megkönnyebbülten léptem be az otthonomba. Nem számítottam arra, hogy ez az este így fog alakulni. Igazából nem is akartam elmenni, de mégis volt értelme, hiszen új barátokra tettem szert, Steinfeld kivételével. Ő valamiért egészen más. Nem olyannak találom, mintahogy a többiek áradoztak róla. Teljesen az ellentéte annak, amit mondtak róla. Méghogy kedves, aranyos, jószívű és mindenkinek csak a jót akarja! Mekkora hazugság ez. Valamiért nem hagyott nyugodni, hogy ő tudja pontosan, miért is vagyok híres, így én is utána néztem.

Mikor megláttam, hogy színésznő és énekesnő is, így gondoltam ezért volt ilyen ismerős. Bár nincs nagyon megbecsülve zeneileg, színészkedésileg elég tehetséges. Ha már Oscar- díjra jelölték, akkor csak érthet hozzá.
Mostmár tudom, honnan ismerős. A félszemű című filmből, csak ott még kislány volt.
Meg Shawn Stitches című számának akusztikus változatában is ő énekelt.
Nem értem miért nem ismerik el jobban. Nagyon jó hangja van.
De attól én még egyáltalán nem kedvelem. Emberileg 0.
De mégis miért gondolok rá?
Nem tudom.
Csak annyit tudok, hogy nem szeretnék újra találkozni Steinfelddel.

Ez lenne az 5.fejezet. Bocsi, hogy ez elég laposra sikerült.
Remélem még így is tetszett! 😘

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now