3 héttel később
Hailee szemszöge
Az elmúlt hetekben nem történt semmi. Tegnap hazajött Tay, mivel szilveszter van és megyünk bulizni. Csúcsszuper.
Niallel az elmúlt hetekben kiismertük egymást és már barátok lettünk.Éppen a lányokkal készülődünk. Azt mondták, hogy muszáj bepasiznom, mert a végén macskás néni leszek. Ja, igen. Tay összejött Niall egyik barátjával, Harry Styles-sal. Nagyon összeillenek.
Mikor készen lettünk Shawn és Hárpia vártak ránk.- Niall és Harry hol van? - kérdezte Sel.
- Ja, ők már ott vannak. - kezdte Shawn- fogltak nekünk helyett.
- De rendes tőlük.- mondtam
- Az.- dünnyögte orra alatt Camila.Beültünk Shawn autójába és elindultunk. Én pedig a gondolataimba merülve, azon töprengtem, hogy nekem miért nincs kapcsolatom. Talán a sors akarja így. Lehet, hogy a közelemben van az igazi, aki boldoggá fog tenni.
Megérkeztünk. Életemben elsőnek érzem úgy, hogy lenne kedvem bulizni. És meg is fogom tenni.
Mikor beértünk rögtön észre vettük a mi társaságunkat, mert nemcsak Harry és Niall volt ott, hanem 2 másik fiú is. Közelről felismertem őket. Ők is volt One Direction tagok. A gombafejű Louis és a nagyon magas Liam.
- Sziasztok! - köszöntem nekik.
- Szia, te vagy az a lány, akit Niall állandóan emleget? Hailee, igaz?- kérdezte Liam.
Erre nem tudtam mit mondani.
Mi az, hogy Niall állandóan emleget? Furcsa. Eközben Niall szúrós pillantást vetett Liamre.
- Igen, ő Hailee. De kevered Selenaval. Róla szoktam nektek beszélni.- mutatott Niall Selre.Ó, én hülye! Mit gondoltam?? Hogy beszélne rólam, mikor Sel a barátnője. Én, idióta.
- Ja, tényleg.Bocs, Hailee.- nézett rám Liam.
- Nincs gond.Mindenkivel előfordul az ilyen- mosolyogtam rá.
De ez a mosoly nem volt az igazi. Valamiért csalódott voltam. Talán, azért mert nem rólam mesélt nekik Niall.Mire körbenéztem, már csak Liam és Louis ült mellettem.
- Srácok, elmegyek egy üveg whiskey-ért. Mindjárt jövök - mondta Liam.
- Rendben.- válaszoltuk egyszerre Louissal.- És, hogy ismerkedtetek meg? - kezdte Louis.- Mert Niall igaz elmesélte, de a te szemszögedből is szeretném hallani a sztorit.
- Hát az úgy volt, hogy a....
És elmeséltem a történteket Louisnak. Mire elmondtam addigra Liam is visszatért az üveg whiskeyvel és három pohárral.- Én.. Liam én nem szoktam inni.
- Hát, akkor itt az ideje. Komoly, te még nem részegedtél le? - fordult felém Liam.
Én válaszként csak megráztam a fejem. Töltött mindannyijuknak a poharába az italból.- Liam, de ne itasd le!- fegyelmezte Louis.
- Nem fogom, apu.- ígérte meg Liam.2 óra múlva már nem is tudtam hol vagyok. Össze- vissza elkezdtem röhögni, még azon is, ami igazából nem is volt vicces.
- Liam, megígérted, hogy nem itatod le. Most nézz rá! - mutatott rám gombafej.
- Nehh... Hibháztasd őőt Loouis - röhögtem el magam.
- Louis, én nem akartam. Nem tudtam, hogy 1,5 kis pohárnyj whiskey-től lerészegedik.Niall szemszöge
Éppen nagyban táncoltunk, mikor már mindketten kimerültünk és szomjasak voltunk.
- Szerelmem, elmész innivalóért?- kérdezte Sel. A napokban már rájöttem, hogy nem szeretem már őt, csak barátilag. Nem akarom összetörni, így inkább mellette maradok. Főleg azok után, amit Justin tett. Csak az a baj, hogy mást szeretek. Egy olyan lányt, aki soha nem lehet az enyém.- Persze.Elmegyek. Mindjárt jövök. - mondtam és már is siettem a bárpulthoz.
Vagy 60-an álltak előttem, így percekig álltam ott, míg sorra jutottam. Magamnak csak egy narancslevet vettem, mivel vezetek, Selnek vettem egy Sommersby-t és mentem vissza, oda ahol hagytam Selenat. Gondoltam, hogy csak mosdóba ment, de 10 perc után sem érkezett vissza. Így keresésére indultam. Bár ne tettem volna. A kurva életbe!Ott smároltak az asztalon. Zaynnal!? Az a szemét dög! Még a barátnőmet is elveszi. Sel, hogy engedte meg neki. Nem is nagyon ivott. Józan volt.
- MI A JÓ ÉG TÖRTÉNIK ITT?!- üvöltöztem. Oda léptem Zaynhoz és bevertem neki egyet.
- VELED MEG VÉGEZTEM! - ordítottam bele Gomez acába.
Hogy tehette? Én az életbe nem csaltam volna meg. Nagyot csalódtam.
Zayn gúnyosan elmosolyodott és megszólalt:
- Vigyáztál volna jobban rá.
Végső elkeseredésemből csak egy valami tud kirángatni. Vagyis valaki. Az Ő hangja, az Ő nevetése, az Ő mosolya, Hailee-é.Louis szemszöge
Szegény, Hailee! Nem lennék a helyében. Másnap biztos nagyon szarul fogja érezni magát. A tömeget pásztáztaztam Niall után, de sehol nem láttam. Baszki! Hailee- t ki kell vinnünk innen, még a végén ide hányik.
- Háanyhingherhem vahh, kimehek!
- Hailee nem mehetsz ki egyedül, majd Liam kivisz- fordultam Liamhoz, aki vette a lapot és már vitte is ki a lányt.
Niall erről a lányról szokott nekünk mesélni. Tudom.Hiába mondja, azt, hogy nem, mivel azt mondta, hogy kb. ugyanolyan magasak és Selena jóval alacsonyabb, mint Hailee.
Akkor Niall miért nem vele van együtt?
Niall éppen errefelé jön és a szemével keresi Hailee-t- Louis, hol van Hailee? Na, meg Liam?- kérdezte ingerülten.
- Haver, neked mi bajod?- kérdeztem figyelmen kívül hagyva a kérdését.
- Selena, megcsalt. Most már jó? És mondd hol vannak?
- Umm.. Hailee rosszul van. Sokat ivott.- mondtam óvatosan.
- Kimegyek.- mondta Ni.
Kihallottam az aggodalmat a hangjából.
Megkérdeztem, amire már régen kíváncsi voltam:
- Szereted?
- Igen.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...