* 22.FEJEZET *

67 4 0
                                    

Niall szemszöge

Mi volt ez? Mármint tudom, hogy egy veszekedés? Mi történhetett? Azt nem néztem jó szemmel, hogy így sérgette Hails-t. Mit csinálhatott Cami? Csak nem mrgcsalta? Gondolom szakított vele. Shawn-t nem úgy ismerem, hogy ennyire kiborul. Nagyon szerethette Camila-t. Kíváncsi vagyok az okára. Majd holnap Shawn-t kikérdezem.
Az sem tetszett, hogy Cami megfenyegette a barátnőmet. Nem lennék olyan biztos abban, hogy csak ÚGY mondta. Féltem őt. Ha szükséges megvédem őt. Felvillant a telefonom képernyője.

Ismeretlen
Szia, Niall. Találd ki, ki vagyok. Ha figyelmen kívűl hagyod az üzenetet még megbánod.

Niall Horan
Ne szórakozz. Ki a gyász vagy?

Ismeretlen
Enyje. Nem beszélünk így. Tök egyszerű kérdés.

Niall Horan
Csak nem... Camila?

Ismeretlen
Talált. Meg kell tenned valamit! Különben..


Csak szórakozik. Nincs semmi, amit csinálhatna?

Niall Horan
Különben.. Mi lesz? Lejáratsz? Mert az nem fog sikerülni.

Ismeretlen
Nem árulom el. Meglepetés. Meg kell engedned, hogy eljöjjek holnap a gyülekezetre. Ha nem megbánod.


Ez őrült. Tényleg megtenné? Nem akarom, hogy Hailee-t bántsa. Nem fogom megengedni. De legyen. Eljöhet. Egész végig árgus szemekkel fogom figyelni Camila-t és nem engedem Hailee közelébe. Ott leszek Hails mellett végig.

Niall Horan
Gyere. De nem fogod bántani. Nem tudom miért szeretnél eljönni.

Ismeretlen
Rendben. Én is így gondoltam. Jó éjszakát! Ja, és eszedbe ne legyen erről valakinek beszélni. Ha megteszed megbánod.

Nyugi, ez csak egy rossz álom. Valaminek a háttérben kell lennie. Ki akarom deríteni, mielőtt késő lenne.

Camila szemszöge

- Te rohadék! Most mindenki utál! - néztem Zayn-ra. Megfenyegetett. Mindent úgy kell csinálnom, ahogy ő mondja.
Már rég bocsánatot akartam kérni Hailee-től. Sosem volt bátorságom hozzá. Féltem, hogy meg sem fog hallgatni.
Azért viselkedtem, így vele, mert igazság szerint irigylem. Mindenki szereti. Ő sokkal jobb ember, mint én. Shawn-nak igaza volt, mikor bemutatta nekem. Tényleg önzetlen. Megbecsüli a barátait.
- Camilita, holnap elmész oda. Vagyis nem teljesen. - dobott hozzám egy telefont.
- Ezzel most mit csináljak?- néztem rá elfojtott hangon. Összerezzentem.
- Diktálom, hogy mit írj Niall-nek. Te meg felolvasod mit írt. Mert, ha nem teszed meg, akkor tudod, hogy Shawn sínyli meg.
Shawn. Annyira hiányzik. Itt már sírtam.
Zayn sorba mondta a mondatokat én meg felolvastam azt amit Niall írt.

- Ügyes, kislány. - nézett rám gúnyos mosollyal.
- Elmehetek? - mondtam ijedten.
- Pihend ki magad. Nagy feladat vár még holnap
- Mi lesz az? - kérdeztem remegve.
- Reggel elmondom. De most már menj.

Még mindig libabőrösen álltam a zuhany alatt. Istenem, miért velem történik ez? Még mindig bennem él az a nap, mikor találkoztunk.

Visszaemlékezés

- Oh, bocsánat! - néztem rá egy sötét barna, már szinte fekete hajú srácra, mikor figyelmetlenségem miatt rá öntöttem a kávémat az itteni Starbucks-nál.
- Nem gond, Camilita.
Már akkor kirázott a hideg tőle. Aztán rá ismertem.
- Te, Zayn Malik vagy, igaz? A One Direction legutolsó tagja. Csak téged nem ismerlek úgy igazán.
- Szóval a többieket ismered? Harry-t, Liam-ez, Louis-t és Niall-t?
- Persze. Nagyon jó fejek.
A tekintete megváltozott. Ideges lett.
- Gyere velem! - morgott rám idegesen. Uh, rosszul kezdődik.
- Dehogy megyek. Nem fogsz ugráltatni.
- Ide figyelj! Ne akard, hogy valamit tegyek az édes pofikáddal.Szóval szállj be abba a rohadt kocsiba és fogd be a szád. - morogta.
Annyira megijedtem, hogy követtem.
- Jól van. Mesélj Niallről! - utasított, mikor az autójában volrunk.
- Miért Niall-ről? - néztem a könnyeimet visszafogva.
- Nem kérdezel. Csak beszélsz.-parancsolt rám.
És elkezdtem mesélni. Hogy Selena és Niall szakítottak. Arról, hogy úgy látom Niall szerelmes Hailee-be és Hailee is belé. Kérdezett Hailee-ről. Róla mindent tudni akart. Miért nem hazudtam?!

Emlékezés vége

Már bömbölve kászálódtam ki a fürdőből. Gyorsan magamra zártam az ajtót. Nem ezt érdemlik. Zayn miért teszi ezt?
Időközben hallottam, ahogy Zayn távozott a házamból.

Zayn szemszöge

Végre! Itt az idő! Mindent visszakap! Elvette tőlem a barátaimat. Főleg Harry-t. Kizártak. Ezért is léptem ki. Mind Niall hibája. Előadja a vicces srácot. Elvette a lehetőségeimet.

Visszaemlékezés

- Anya, olyan boldog vagyok! Sikerült! Indul a szóló karrierem. - mondtam felszabadultan.
- Büszke vagyok rád! - nézett rám meghatottan.
Aztán pár nap múlva a kiadó hívott.
- Szia, Zayn!
- Szia! - köszöntem a menedzseremnek.
- Valamit el kell mondanom.- kezdett bele. Gondoltam, hogy rossz hír lesz. De nem ilyenre gondoltam. Azt hittem, hogy menedzser váltás lesz. Hát nagyot tévedtem.
- Felbontjuk a szerződést. - mondta ki a számomra fájó szavakat.
- De miért? - kérdeztem csalódottan.
- Mert a kiadó nagyon le akarja szerződtetni Niall Horan-t. Így valakivel fel kell bontanunk a szerződést. Sajnálom.
- NE MONDD AZT, HOGY SAJNÁLOM. DEHOGY SAJNÁLOD. CSAK AZ A LÉNYEG,HOGY LEGYEN PÉNZED! NIALL, MIVEL TEHETSÉGESEBB, MINT ÉN!?
Nem értem-halkultam el.
- Visszhall. Holnap gyere be a szerződésbontásra.

Légy átkozott Niall. Az álmaimat is elvette. A kiadónál nem lépett vissza, hogy ő mégse szeretné. Hagyta. Tudta, hogy én vagyok az, akitől megszabadul a kiadó.

Visszaemlékezés vége.

Ott fogom bántani, ahol a legjobban fáj neki. Egy személyt. Azt az embert, akit talán a legjobban szeret a világon. Érezze azt, hogy milyen elveszíteni azt ami boldoggá tett. Egy lányt. A szerelmét. Összetöröm őt. Nem fizikailag, hanem lelkileg. Ahogy ő engem.
Csak egy név zeng a fejemben. Aki mindenkinél fontosabb Niall számára.

Hailee-é.

Ő lesz a megoldás.








Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now