Hailee szemszöge
Másnap mosolyogva keltem fel. Fél 7- kor. Ez nálam már rekord. Nagyon szeretek aludni. Mondhatjuk azt is, hogy az a kedvenc hobbim.
Annyira tehetetlen voltam, hogy elkezdtem random énekelni. Még pedig Nialltől a Flickert.
Még mindig nem hiszem el, hogy a tegnapi nap egyáltalán megtörtént. Néha arra gondolok, hogy csak egy álom volt. De nem. Ez valóban megtörtént. Unatkoztam, így fogtam a telefonom és írtam a csoportba, hátha valaki fent van.Sajtburesz🍔
Van, aki már ébren van?
Unatkozom.Muffin bácsi😂
Én igen, de azon csodálkozom, hogy te ilyen korán fent vagy. Máskor képes vagy délig a lóbőrt húzni.Kuba👯
✌Swift🚗
Milyen érdekes. Már 2 éve nem keltél ilyenkor fel. Mi van veled Hailee? Majd mesélj, hogy mi történt.Holdanyó🌜
És, ha annyira unatkozol gyere át hozzám, úgyis beszélnünk kell. Tay, te is gyere! Bár szerintem akkor is jönnél, ha nem hívott senki, szóval mind1.Sajtburesz🍔
Ok, megyek. De ne fárasszatok le.😲Saint Patric 🍀
Jaj, csajos buli. Engem miért nem hívtatok meg? 😂
Legalább te, Hails ❤. Nem is hiányzom??
Ó,akkor ez tényleg nem álom volt- gondoltam mosolyogva magamban.
Muffin bácsi😂
Miért is kéne, hogy hiányoljon? Nem értem. 😑
Valaki magyarázza már el!!Hazza🔔
Ne mondd, hogy nem tudod!?😲Muffin bácsi 😂
Miről kell tudnom?!Li 👊
Azt, hogy létrejött a NAILEE!Muffin bácsi😂
😱😱😱😱
OMFG! Miért csak most tudom meg? Hailee ezért még számolunk! Niall te pedig vigyázz rá, mert kiheréllek! Akármilyen jó barátom vagy.Saint Patric 🍀
Shawn, sose fogom megbántani. Szóval a kiherélésre nem lesz szükség. 😂😂😂Sajtburesz🍔
Liam,nem jött létre Nailee, mert az olyan, mintha valami céget alapítottunk volna. De jó a ship név. Shawn, bocs, hogy nem mondtam el, de vagy éjjel 1 volt, mikor hazaértem. És ne heréllj ki senkit sem. Nem kell engem félteni.Swift🚗
Gyere már Haiz! Itt vagyok a házad előtt!!Sajtburesz🍔
Ok. Sziasztok.Már indultam is ki a házamból. Tay már tényleg ott volt.
- Hali, csajszi! Sel, már nagyon várja, hogy a te szádból hallja a történetet.
- Jó csőbe húztatok. Én tényleg azt hittem, hogy valami fontosról szerettél volna velem beszélni. De köszönöm.
- Ne hálálkodj! Megérdemled a boldogságot! Neked is kijárt már.
- Köszönöm.- mondtam fátyolos tekintettel. Nagyon meghatott az, amit Tay mondott. Azért korántsem vagyok jó ember. Ezután csak a gondilataimba merültem. Egy idő után Tay a szemem előtt legyezte a kezét Már megérkeztünk Selhez?Sel, ahogy nyitódott a bejárati ajtaja már a szobája felé kezdett húzni. Én csak mosolyogtam. Sel és Tay is temperamentumos lány. Én sem vagyok nagyon zárkózott, de nem vagyok ilyen. Visszafogottabb vagyok pár fokkal.
- Na, mesélj! - kezdte Tay.
- De te kilestél minket,te úgy is tudsz mindent.
- De valaki nem.- vágott bele a szavamba Sel.
- Jól van.Elmondom- mondtam sóhajtva.
- Ú, annyira kíváncsi vagyok! Tay csak annyit mondott nekem, hogy összejötettek, de biztos romi volt. Legalább bejött a tervem.- mosolygott vidáman.
- Hát az úgy volt,- kezdtem- hogy ugye Tay kicsalt a tisztásra és ott volt ő is. Nagyon meglepőstem, ahogy ő is. Azt mondta Harry hívta el. Aztán vártunk. Nem jött elő senki. Gondoltuk, hogy valami cselszövés lehet. Elakartam menni, mikor megkért, hogy maradjak és beszélgessünk. Beleegyeztem, amit jól is tettem. - folytattam mosolyogva- Aztán mondta, hogy szeretne valamit elmondani.
- Annyira ideges volt! Csak a földet bámulta.- vágott közbe Tay.
- Akkor tényleg nagyon szerethet Hailee! Nálam sosem volt zavarban. Ez már jelent valamit.
Mesélj tovább!
- Elmondta, hogy én voltam az a lány, akiről eddig beszélt. Nem erre számítottam. Percekig csak a földet bámultam, mert nem akartam elhinni. Aztán megjérdezte, hogy szeretem-e. Igent mondtam azt gondolva, hogyha vicc az egész, akkor is tudja. Erre megcsókolt. Annyira boldog vagyok!
- Látszik rajtad! Más sem bizonyítja, hogy hajlandó voltál
9- nél hamarabb felkelni. Főleg, hogy kb. 6,5 órát aludtál.
- Folytasd!- mondta Sel.
- Aztán megjelentek a semmiből Tay-ék. Nem akartam hinni a szememnek.
- Azt kihagytad, hogy annyira megijedtél, hogy félelmedben Niall-hez bújtál. Tök cuki volt!
- Aztán Harry elkezdett hülyéskedni. Niall rájuk szólt, hogy mehetnének melegebb tájakra is. Megkérdezte, hogy leszek-e barátnője. Igennel válaszoltam.
- Csók volt itt? - kérdezte kíváncsian Tay, mert akkor már ők nem voltak ott.
- Volt.- mosolyogtam vörös arccal.
- Aztán mindketten mondtuk, hogy most már idehe lenne hazamenni és azt mondta, higy elkísér az autómhoz. Ami nem volt ott. Aztán írtál te, Tay -néztem jelentőségteljesen a lányra.
- Azt írta elvitte a kocsimat. Így Niall vitt haza. Ennyi.- fejeztem be a korántsem izgalmas sztorit.
- Ahh, de romcsi- ugrándozott Sel.
- Az. - mosolygott rám Tay, mint egy büszke anyuka.Még beszélgettünk ilyanokról, hogyha Tay-nek és Harry-nek születne közös gyereke, aki mi lenne a neve. Tay állítása szerint ő fiút szeretne, akinek neve Edward lenne. Harry másik keresztneve. Ez aranyos. Ha lány lenne, akkor Ashley-nek hívná.
A lányok már az én esküvőmet is kezdték rendezni, hiába mondtam, hogy még csak egy napja sem vagyunk együtt. Olyanokról is beszéltek, hogy a közös gyerekünk is,ugyanolyan jól néznének ki, mint mi. Szóval volt téma bőven.Sel éppen elkezdte volna mesélni a Liam- mel való randijukat, amikor is csöngettek.
- MONDTAM, HOGY NE HAGYJATOK KI A BULIBÓL! - ordított be röhögve az ajtó mögül Ő.
Akinek, csodálatos kék szemei vannak. Akit jelenleg a legjobban szeretek. Aki nélkül nem lennék az, aki vagyok. Akiért még az életem is feláldoznám.
Niall.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...