* 4.FEJEZET *

112 7 0
                                    

Niall szemszöge
(A találkozás előzményeitől)

Éppen a kávémat főztem, mikor megcsörrent a telefonom. Sel az.

- Szia, drága!- köszöntem mosolyogva a telefonba.
- Szia, Niall. Lenne egy kérdésem.
- Mondjad nyugodtan.
- Ma van az egyik barátnőmnek a szülinapja. Elbírsz jönni? Már régóta be akartalak mutatni a barátaimnak. Szerintem ez egy jó alkalom lenne rá. A buli 8-kor kezdődik.

De jó! Pedig épp interjúra kell mennem, pont nyolcra. Amúgy sincs kedvem menni, de Selena miatt elmegyek.

- Rendben, elmegyek. Csak kések pár órát. El kell mennem egy interjúra.
- Nem baj szívem. Csak ott legyél. Nekem csak az számít. Na, akkor nem is tartalak fel tovább.
- Te soha nem tartasz fel- mondtam neki.
- De cuki vagy! Imádlak! Szia!
- Szia, csók!

Megittam az elkészült kávémat. Ránéztem az órára és fél 7 volt . Ideje lenne vacsoráznom. Rendeltem egy doboz pizzát és mire megérkezett már pont 7 óra volt. Gyors befaltam a pizzát és indultam is a Jimmy Fallon Show-ba. Igazából tökre birom azt a csávót. Egy élmény vele az interjú. Kicsit tovább is tartott, mint terveztem. Írtam Selenának egy SMS-t:

Niall❤

Szia édes, egy kicsit elcsúszott az interjú, de már indulok is.

Pár másodpercre jött is Sel válasza:

Sel❤

Semmi baj, megértem. A barátaim alig várják, hogy megismerjenek. Szeretlek ❤

Mosolyogva ültem be a Range Roverembe és indultam a buli helyszínére. Nem értem, hogy lehet egy tisztás előtt bulit tartani. Elég messze van ez a hely. Főleg, hogy állandóan pirosat kaptam. Hát, hazudnék, ha azt mondanám nem hagyták el cifra szavak a számat.
Kerestem egy helyet, ahol leparkoltam és sétálva közelíteve meg a buli helyszínét. Egyszer csak valaki nekem jött. Egy lány volt. Körülbelül olyan magas volt, mint én. Rám nézett és bele néztem a barna szemeibe. Túl sokáig nézhettük egymást, mivel a lány zavartan megrázta a fejét. Ez a lány, amúgy valahonnan nagyon ismerős. Nem tudom honnan. De már mintha láttam volna egy filmben.
- Bocsáss meg. Nem figyeltem. Éppen valami nyugodt helyet kerestem.- motyogta az angyali hangjával. Niall, miket gondolsz! Barátnőd van!- emlékeztettem magam.
- Inkább én szeretnék bocsánatot kérni- feleltem nyugtatásképp.
- Ki hívott meg?- kérdezte csöppet sem kedvesen a lány. Hát nagyon nem angyal. Inkább egy hárpia. Szeretném visszaadni ezt a cselekedetét és én is flegmán odavetettem neki:
-Ja, a barátnőm. Csak is miatta jöttem el erre a hülye szülinapi buliba. Valami libának van a szülinapja. Biztos ismered, na meg a barátnőjét Selenát. Nem tudod véletlen hol van?

Uhh.. Szerintem ez már túl erős volt. Ha hallaná ezt az ünnepelt, biztos kitekerné a nyakamat. Ő meg úgysem lehet, mivel az ünnepelt nem járkál el egyedül. Neki kötelező ott lenni. Nem igaz? Vagy nem?

Igen ismerem Selenát meg a szülinapost is. - kezdte- Selena most nagyon szomorú. Gyorsan menj és vidítsd fel!- fejezte be mosollyal az arcán, ami koránt sem volt őszinte.
Én az információt meg sem köszönve kerültem ki és mentem oda Selhez. Nagyon csinos volt. Nagyon örült nekem. Én is boldog voltam, hogy láthattam.

- Szia, szívem, örülök, hogy itt vagy.- nyomott egy puszit a számra Sel.
- Szia. Én is örülök, hogy itt lehetek veled.- mondtam.
- Akkor készen állsz, hogy megismerd a barátaim?
- Persze.

Odamentünk a barátaihoz, de már névről mindegyiket ismertem, és ők is engem,így nem kellett bemutatkoznunk egymásnak. Igazából itt azon van a hangsúly, hogy a reflektorfény nélkül, milyen a személyiségük.

- Melyikőtök az ünnepelt? - kérdeztem.
- Egyikünk sem. Nem tudjuk hol van. Lehet oda ment a bátyjához.- felelte Shawn.
- Taylor, hívd már fel!- kérte Sel.
- Hívom is. - felelte Tay.
- Na, már megint a dráma kisasszonyt kell keresgélni. Ki ő a világ közepe?- kérdezte Cami Shawntól. Úgy tűnik nem nagyon kedveli azt a lányt.
- Camila, nem kell aggódnod érte, nyugi.- nyugtatta Shawn. Milyen naiv. Camilaról lesül, hogy utálja a lányt.
- Na, és hány éves lett?
- 20 - felelte az időközben visszatérő Taylor.
- Hogy hívják?
- Úgy is tudni fogod ki ő, ha ránézel, így nem mondjuk el- felelte Sel .
- Személyiségileg milyen? - folytattam tovább a kérdeződködést
- Szerintem az egyik legtehetségesebb és legjobb ember. - áradozott róla Shawn. Ez kicsit furcsa, hogy így isteníti, de az ő dolga. Megéheztem,így bocsánatot kérve elmentem kaját szerezni magamnak, már negyedjére.

- Jöttem.- kezdtem - Oh, helló.
Köszöntem neki, de annyira meglepődtem, hogy a kaját a kezemből kiejtettem.A lány egyáltalán nem volt jó kedvében. Bár meg is értem ezek után. Balhé lesz, érzem.

- Szia, én vagyok a szülinapos. Miss Liba vagyok, más néven Hailee Steinfeld. Nem örülök a találkozásnak. De, ha már muszáj volt, elárulná a teljes nevét kedves Niall aliàs Mr. Bunkó?- kezdte a lány. Jól kiakadt. A tisztáson jól leplezte magát, azt be kell valjam. Hát őszintén én sem örülök neki. Eközben Sel rá is szólt a lányra.
- Na szóval én Niall Horan vagyok, úgy hívsz, ahogy akarsz. Én sem örülök, hogy viszont látlak, főleg, hogy miattad leejtettem a kajámat.- mondtam ugyanabban a stílusban, mint ő. Meg azért is, így mert miatta még a kajám is tönkre ment.
- Várjatok, ti honnan ismeritek egymást? - kérdezte Mendes.
Épp mondani akartam, mikor Miss Steinfeld közbe szólt:
-Nem ismerjük egymást. Főleg, hogy Mr. Bunkó azt, mondta idézem: „ Valami libának van a szülinapja." Ti pedig pontosan tudjátok, hogy nem szeretem az ítélkezést.
Ó, szóval ez a baja. Mondjuk ez tényleg nem volt szép tőlem, de mit csináljak, ha Steinfeld idegesít? Ő is paraszt volt velem. Így én is idéztem őt:
-Már megbocsáss, de nem én kérdeztem megvetően, hogy: „Ki hívott meg?"
Pár másodpercig hallgatott, gondolom, hogy azon elmélkedett, hogy vágjon vissza. És jól sejtettem.
- Még is ki mondta azt, hogy csak is Selena miatt jön el? Vagyis azt fejezve ki burkoltan, hogy nem is vagy kíváncsi ránk?
Ne már ennek a lánynak mindig van frappáns válasza mindenre? Ez nem ér.
- Hazudik. Ne higyjetek neki. Biztos sokat ivott csak nézetek rá.- hazudtam. Nem értem, hogy miért. Hisz lesüt róla, hogy nem ivott egy korty alkoholt sem. A többiek is látták ezt, de úgy döntöttek, hogy nem avatkoznak bele.
- Egy kortyot nem ittam! - mondta a valóságot Ms. "angyal" Steinfeld.
Nekem elegem lett ebből inkább elmegyek innen
- Sel, menjünk, - szóltam.- nem fordítok rá- mutattam Steinfeldre - több energiát. Nem éri meg.
- Rendben. - mondta csalódottan. Nem lennék a helyében. Tudom, hogy nem bírna kettőnk közül választani.
- Hidd el, nekem is jobb, hogyha elmész.- kiabált utánam "Angyal".

Én meg majdnem elröhögtem magam. Sel, már erre vetett rám egy gyilkos pillantást.

Legalább ezen az estén szereztem barátokat. Bár egy ellenséget is. Hailee Steinfeld személyében.

Ez lett a 4.fejezet
Reélem tetszett nektek! Kommentben várom a véleményeket 😘

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now