* 15.FEJEZET *

87 8 0
                                    

Selena szemszöge

Miután Hailee száját elhagyta ez a mondat egyáltalán nem lepett meg. Már akkor láttam, mikor veszekedtek a buliján. Mindketten kifordultak önmagukból. Mikor még jártam Niall-lel próbáltam ezt figyelmen kívűl hagyni. Mindennek így kellett történnie.
- Mennem kell!- mondta Tay és rámnézett. Ebből a nézésből tudtam, hogy beszélni szeretne velem.
- Nekem is mennem kell- mondtam.
- Nem baj. Menjetek nyugodtan. Jó volt veletek beszélni.
- Szia!- mondtuk egyszerre Tay-el.
- Sziasztok! - mondta Haiz.
Tay-el pedig már is mentünk ki. Én gyalog jöttem, de Tay kocsival. Felajánlotta, hogy haza fuvaroz.
- Valamit most mar kezdenünk kéne . Ez már nem mehet tovább.- kezdte Tay- Harry mondta tegnap, hogy Niall is furcsa, mikor Haizről beszélnek. Harry azt is elmondta, hogy nem rólad beszéltek, hanem Hailee-ről szilveszterkor.
- Gondoltam. Csak nem kevernek össze annyira, mivel én alacsonyabb vagyok nála. - mondtam őszintén.
Ó, eszembe jutott valami zseniális terv.
- Tay meg van a megoldás, hogy hogyan hozzuk össze őket.- mondtam vigyorogva.
- Na, hogy?
- De el kell mondanod Harry-nek, hogy ez a terv, oké?- mondtam
- Oké.

Niall szemszöge

Már éppen mentem volna vacsorázni, mikor Harry hívott:

- Szia, Hazz!- köszöntem.
- Szia, Ni. Tudom, hogy enni készültél.
- Honnan tudod?! Leskelődsz utánam?- mondtam a telefonba.
- Mert állandóan eszel. De nem is emiatt hívtalak.
- Nem is eszek állandóan. Miért hívtál? - kérdeztem.
- Ja, csak azért, hogy megkérdezzem, hogy van -e kedved találkozni? Rég beszéltünk ketten.
- Persze. Hol? - kérdeztem, mert már én is hiányoltam, hogy nem tudunk többet dumálni.
-  8-kor a tisztáson.
- Ok.
- Szia!
- Szia! - mondtam és le is raktam a telefont.
Igen szoktunk arra a tisztásra járni a srácokkal, ahol Hailee szülinapja volt. Ott tényleg nyugis minden.
Felnéztem az órára, ami 7 órát mutatott.
Ettem és már indultam is a helyszínre.

Hailee szemszöge

Miután a csajok elmentek beindítottam Netflixen egy filmet, de még csak a felénél jártam, mikor Tay hívott.

- Szia! Itt hagytál valamit?- szóltam bele a készülékbe.
- Szia! Nem csak szeretnék veled valami fontos dologról beszélni- mondta Tay komolyan.
- Valami baj van?- kérdeztem aggódva.
- Nincs, nyugi.
- Terhes vagy?- kérdeztem türelmetlrnül.
- Dehogy. Majd egyszer lesz az is, de nem most.
- Oké. Tudom, hogy itt nem fogod elmondani.
- Jól sejted. Gyere a tisztásra te lány.
- Mikorra?- érdeklődtem
- Nyolcra.

El sem köszönve a másiktól tettem le a telefonom. Csekkoltam az időt is. 7 óra. Gyorsan elmentem készülődni, aztán szálltam be a kocsimba.
Igen, van jogsim, csak mostanában nem mentem sehova vagy amikor mentem is Shawn fuvarozott. Shawn. Mostanában nem is beszéltünk.
Majd írok neki.

Elértem a tisztáshoz. Kiszálltam az autómból és indultam is a búvóhelyemhez. Annyira elbambultam, hogy belementem egy mellkasba. Már megint. Hogy lehetek ilyen béna. Mindeközben elöntött az a tipikus deja vù érzés.
Felnéztem. És már megint Ő volt. Azzal a gyönyörű szemeivel.

- Szia! Hát te? - kérdezte Niall.
- Hello. Ezt én is kérdezhetném. Bocsi, hogy neked mentem.
- Nincs gond. Engem Harry hívott, mert beszélni akart velem.
- Engem meg Tay. Ez furi.- mondtam.
És ekkor esett le, hogy mi történt. Ezek szövetkeztek!! Kinyírom Tay-t.
- Ja nekem is. Nem lehet, hogy direkt csinálták?
- Könnyen meglehet. Hát akkor én megyek is haza.- mondtam.

Niall szemszöge

Mikor kimondta ezt a mondatot, akkor azt gondoltam, hogy itt az alkalom, hogy ketten beszélgessünk.
- Légyszi, beszélgessünk! Ha már így alakult.
- Rendben. - mondta megadóan és leültünk a fűbe.
- Meghallgattam az albumod. Király lett! - folytatta Hails.
Nem gondoltam volna, hogy meghallgatja. Ez számomra már pozitív.
- Örülök neki. Melyik szám a kedvenced róla? - kérdeztem kíváncsian.
- Nem tudnék választani. Az összes nagyon jó.- mondta.
-  Szerinted a többiek ezt miért csinálták? - kérdeztem tőle.
- Nem tudom. Hisz úgy sem lehet köztünk semmi. Te egy másik lányt szeretsz. Én meg elvagyok egyedül is. - mondta, de az utolsó mondatán éreztem, hogy hazudik. Meg kicsit csalódott is lettem. Mi van, ha tényleg komolyan gondolta?
Itt lenne az alkalom, hogy bevalljam neki, hogy ő az a lány, aki tetszik nekem. De nem merem. Most megint olyan lettem, mint egy kamasz. Gyáva vagyok. Muszáj lesz megmondanom. Nem bírom így tovább.

- El kell mondanom valamit.- mondtam.
- Valami baj van? - kérdezte. Mindig így aggódik.
- Dehogy. Vagyis nem tudom.
- Mondd el nyugodtan. Nem mondom el senkinek esküszöm.
- Nem fogsz kiröhögni?- kérdeztem félve.
- Nem foglak, ígérem.
- Hát az van....- kezdtem bele majd másodpercekig nem mondtam semmit.
- Mondd meg nyugodtan. Tényleg nem mondom el senkinek. - biztosított msolyogva. Nem sokáig fog így rám nézni. Elküld majd a francba. És biztos fájni fog.
- Te vagy az a lány, akiről beszéltem.

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now