Hailee szemszöge
Másnap még fáradt voltam, de muszáj volt felkelnem, mert 10-kor találkozom Sellel. Azt írta, hogy beszélni szeretne velem.
Pontban 10-kor már az ajtaján kopogtam és egy öleléssel köszöntöttük egymást.
- Kérsz valamit? - kérdezte tőlem Selena.
- Aranyos vagy, de most nem kérek- ráztam meg a fejem mosolyogva.
- Arról szerettem volna beszélni, ha már Niall nem, akkor legalább te kérj bocsánatot tőle.
Nem fogom elmondani Selnek, hogy kibékültünk, mert akkor fuccsolt a meglepetésem.
Most nagy szükségem van a színészi képességeimre.
- Méghogy én? Ő kezdte- mondtam tetetett felháborodással.
- Jól van. Akkor megoldom, hogy ne találkozzatok. Bár az nehézkés lesz.
- Köszönöm, hogy megmentesz Horantől.
Azért azt furcsállom nem is kicsit, hogy Sel nem tud arról, hogy kibékültünk. Mindegy is ez az ő dolguk.
- Ne haragudj, de nekem mennem kell egy közönségtalálkozóra.
- Nem gond, én is indulni készültem.
- Szia! - köszöntem el.
- Szia, Haiz!Mivel ma semmi dolgom nem volt, így elkezdtem egy filmet nézni patogatott kukoricával az ölemben. Mikor vége lett a filmnek, egy kicsit tekefonoztam. Ránéztem az értesítő panelra, ahol egy követést jelzett. A képernyőn az állt, hogy:
niallhoran követni kezdett téged.
Legalább nem rossz embert követtem be. Úgy döntöttem, hogy most beveszem a csopiba, hogy Sel örüljön. Tudom, hogy miattam nem rakta bele. Bűntudatom is van miatta.
Szerencsétlenek gyülekezete
Tagok száma: 5Sajtburesz 🍔
Holdanyókám, van egy meglepim számodra.Holdanyó🌜
De jó, mi az?Muffin bácsi😂
Arra én is kíváncsi vok.Kuba 👯
Hát én nem.😒 Hailee a világ közepe.
Hárpia beszólását figyelmen kivűl hagytam.Sajtburesz🍔
3..Holdanyó🌜
Ne szórakozz mondd már!Sajtburesz🍔
2..Sajtburesz🍔
1...Sajtburesz🍔 felvette őt : niallhoran
Sajtburesz🍔 átnevezte őt: niallhoran, erre: Saint Patric🍀
Tagok száma : 6
Holdanyó🌜
Ezt, hogy? Mi történt? Ti utáljátok egymást.Saint Patric🍀
Hali, mi ez a csoport? És Hailee miért vettél be ?Sajtburesz🍔
Sel, nem mondtam el neked, hogy kibékültünk, mivel én így akartam.Csak is azért vettem be , hogy boldog legyél.💜Holdanyó🌜
Úristen, köszönöm! Olyan jó, hogy már nem veszekedtek.Saint Patric🍀
Szóval, meglepi voltam? 😆😂Holdanyó 🌜
A legjobb a világon. Szeretlek ❤Saint Patric🍀
Én is szeretlek ❤❤Le is léptem a netről. Nem akarom a nyálas szövegeket tovább olvasni. Be kell valljam, hogy egy kicsit féltékeny vagyok Selre. Nagyon boldog. Én is boldog vagyok, de valami hiányzik. Inkább valaki. Ahh, Hailee, ne gondolj hülyeségeket. Hogy lehetnél szerelmes, ha nem is tudod milyen? Hazudnék, ha azt állítanám, hogy Niall nem helyes, mert akkor hazudnék. Hogyha szerelmes is lennék belé, akkor sem tudnám elvenni Seltől. De nem vagyok belé szerelmes. És nem is leszek. De miért van az, hogyha rá gondolok, akkor valami furcsa érzés önt el?
Niall szemszöge
Miután délelőtt az albumomon dolgoztam, úgy döntöttem előveszem a telefonom. Automatikusan Steinfeld instaoldalán kötöttem ki. Mindegyik képén nagyon szép. Ha nem lenne barátnőm elhívnám valahova. De nekem ott van Sel, és őt szeretem. Nem szerethetem Hailee-t. Sőt nem is szeretem, csak egy barátként gondolok rá. Milyen hülyeségeket gondolok.
Mielőtt gondolkodtam volna, cselekedtem. Bekövettem őt. Mindegy nem is fontos. A barátok úgy is követik egymást az egyes netes felületeken.
Éppen leraktam volna a telefonom, mikor jött egy értesítés. Valami csoportba vettek be.Sajtburesz🍔 felvett ide: Szerencsétlenek gyülekezete
Sajtburesz🍔 átnevezett téged, erre: Saint Patric🍀
Most ez komoly?? Megnéztem a tagokat és kiderült számomra, hogy Sajtburesz, az Hailee. Mostmár világossá vált számomra, hogy ő is a barátjaként tekint. De megkérdezem inkább, hogy miért van ez a csoport.
Saint Patric🍀
Hali, mi ez a csoport? És Hailee miért vettél be?Sajtburger🍔
Sel,nem mondtam neked, hogy kibékültünk, mivel én így akartam. Csak is azért vettem be, hogy boldog legyél.Holdanyó🌜
Úristen, köszönöm! Olyan jó, hogy már nem veszekedtek.Őszintén, egy kicsit szomorú lettem, mivel csak azért vett be hogy Sel boldog legyen. És nem azért, mert már eltud viselni. Másrészt pedig kedves volt tőle, hogy Selnek akart jót. Szóval próbáltam poénosra venni ezt az egészet.
Saint Patrick🍀
Szóval, meglepi voltam?😆😂Holdanyó🌜
A legjobb a világon. Szeretlek ❤Ez azért tök cuki volt. Ezért szeretem.
Saint Patric🍀
Én is szeretlek.❤❤Ezután le is raktam a telefonom és tovább dolgoztam az albumomon.
Remélem tetszik! ❤ Nyugodtan írjatok véleményt! Az sem baj, ha negatív, mert akkor próbálok változtatni. Csak számomra fontos a véleményetek, mert szeretnék fejlődni az írásban.
Vigyázzatok magatokra! 😘
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...