* 32. FEJEZET *

61 4 0
                                    

Niall szemszöge

- Én is szeretlek! - mondtam a szemeibe nézve.
Úgy fog hiányozni az, hogy nem ölelhetem és nem csókolhatom meg. Hogy nem érezhetem az illatát.
Ezeken gondolkoztam mikor hatalmasat kordult a hasam.

- Úgy hallom éhes vagy! - kuncogott Hailee. Annyira imádom, amikor mosolyog!
- Eléggé. Csinálsz vacsorát, Asszony? - néztem rá kiskutya szemmel. Tudom, hogy nem tud neki ellenállni. És be is jött.
-  Csinálok, de ha mégegyszer Asszonynak hívsz, akkor nem. - mondta Hails vigyorát visszafogva.
- Segítsek? - kérdeztem, mert nem akartam kihasználni.
- Jobban járunk, ha nem. - mondta nevetve.
Hát, igen. Egyszer már próbáltunk együtt főzni, de én majdnem felégettem a házat. Azóta nem enged a tűzhely közelébe, ha velem van.
- Mit szeretnél enni?- kérdezte.
- Sült csirkét. - mondtam. Az a kedvencem.
- Meg sem kellett volna kérdeznem. - mondta szemet forgatva és már ment is a konyhába én meg követtem őt, mint egy csatlós kutya.
Gondoltam nézem, ahogy főz.
Mikor készen lett a vacsora megterítettem az asztalt (hasznossá téve magamat).
Már leültünk volna, de megcsörrent a telefonom. Harry az.
- Harry hív, letegyem vagy felvegyem? - kérdeztem.
- Vedd fel nyugodtan, de hangosítsd ki. Hallani szeretném a reakcióját arra, hogy hogy hagytuk a házamat.
- Oké. - mondtam és ki is hangosítottam.
Aztán felvettem a telefont.

- Remélem védekeztetek. Nehogy még ilyen hamar legyen kis Niall.- mondta Harry önelégülten. 
- Ööö..Hazz- kezdtem bele, de félbe szakított.
- Vagy kis Hailee.
- Csak szólok, hogy ki vagy hangosítva haver.
-  Igen, én is hallottam a perverz megnyilvánulásodat, de ne akard tudni, hogy mit csinálnék, ha ott lennék.
- Rám vetnéd magad. Tudom, hogy szexi vagyok. Nem kell tagadni. - színészkedett Hazza.
- Ha egy ujjal hozzáérsz, akkor megöllek Harold - mondtam mosolyogva. Tudom, hogy nem tenné meg, csak hülyít, mint mindig és azt hiszi, hogy ez rohadt vicces. Hát nem.
- Amúgy hogy álltok a ház takarítással? - kérdezte Hails vigyorogva
- Jól, jól. Köszi. Louis ne lökdössél má'. ! - szólt rá Hazza Lou-ra
- De hát te  nem is csináltál eddig semmit. És még, hogy jól állunk? 3 szobát takarítottam ki a 10-ből!
- Ne hazudj Lou! Nem látod, hogy telefonálok? - kérdezte Hazz Louistól.
Itt összenéztünk Hailee-vel. Ugyanarra gondoltunk. Gyorsan csináltunk egy adag popcornt és tovább hallgattuk a Larry-féle veszekedést.
- Mióta elmentek kivitted a vendégszobai szemetest. Nagyon nagy segítség vagy Harold! - ordított Lou. Imádom hallgatni őket. Minden hülyeségen összekapnak.
- Amúgy szia, Teddy. - köszöntem Lou-nak. Tudom, hogy ezen még jobban felkapja a vizet.
- HAGYJATOK MÁR EZZEL A TEDDY-ZÉSSEL! ELEGEM VAN. ELMEGYEK. MEGLÁTJUK TE, HAROLD MIT CSINÁLSZ EGYEDÜL!
- Na, na Louis nem szabad elmenni. Te is benne voltál! - szólt rá Hails.
Aztán megszakadt a kapcsolat. Lerakta. Gondolom ment tovább veszekedni. Már rég készen kéne lenniük! 
Aztán megvacsoráztunk, én meg beválaltam a mosogatást. Hailee, mire végeztem eltűnt.
- HAILS! HOL VAGY? - ordítottam. Nem szólt semmit. Egy kicsit beparáztam, hogy mi van,ha..., de aztán bementem a zeneszobámba és ott volt. Zongorázott. Vagyis próbált, mert volt, ahol elütötte. Hogy honnan tudom? Mert This Town-t próbálta meg.
- Megtanítsalak zongorázni?- kérdeztem.
- Az jó lenne. Az alapokat tudom, de mindig elrontom, ha dalt próbálok.- mosolygott.
- Majd gyakorolunk. Akár most is. - néztem rá.
- Áh, most nem kell.- legyintett - Gondolom fáradt vagy.
Hát ebben igaza volt.
- Ha szeretnéd most, akkor nincs akadálya. - mondtam. Érte bármit.
- Nem, én is álmos vagyok már.
- Akkor nyugodtan menj te elsőnek a fürdőbe.
- Milyen udvarias lettél, Horan. - mondta vigyorogva.
- Ugye?- mondtam büszkén.
- Hát akkor megyek is.- mondta és ment már le a lépcsőn, mikor megszólalt a telefonja. A csengőhangon nagyon meglepődtem. A telefonjából a Where Do Broken Hearts Go szólalt meg, ami még a bandával készült.

Hailee szemszöge

Mentem volna Niall hálószobájába összeszedni a cuccaimat a fürdőbe, mikor a Where Do Broken Hearts Go szólt a telefonomból. Ebből tudtam, hogy, aki hívott az Harry. Minden barátomnál és családtagjaimnál más-más zene van beállítva csengőhangként, így betudom azonosítani, hogy ki keres.

- Szia! - szóltam bele, a hívást elfogadva.
- Szia! Tényleg jó nagy kupit hagytatok magatok után. Ezt még vissza kapjátok! - mondta bosszúsan.
- Ez volt ilyen fontos? - kérdeztem.
- Nem. - kezdte sóhajtva - Louis hazament. Azt mondta, hogy elmegy ablaktörlőért, de már 1 órája nincs itt. Ebből gondolom.
- De hát az ablaktőrlő a barna konyhaszekrényben van! - mondtam felháborodva. Kár volt rájuk bízni.
- Megoldom. Nyugi. Mindjárt megy - mondtam neki magabiztosan.
- Biztos vagy te ebben? Lou mostanában elég nyűgös.
- Hidd el, jönni fog. Nemsokára. - mondtam.
- Köszi. Már kitakarítottam én is 3-mat, szóval már csak 4 van. - mondta büszkén.
- Gratulálok! El nem hiszem, hogy a nagy, lusta Harry Edward Styles  kitakarított 3!!! szobát. - mondtam szemet forgatva.
- Nálam ez már nagy teljesítmény. Amúgy, hogy vagytok? Volt már egy kis hancúrozás?
- Hanyagold a perverz megnyilvánulásaidat Styles, vagy hagyom,hogy a többit is egyedül  takarítsd ki.
- Jól van. Befejeztem.
- Gondoltam. Na, akkor menj takarítani.- mondtam mosolyogva.
- Akkor, szia. Köszi, hogy segítesz.
- Ne köszönd. Louisnak kötelező ott lennie, szóval mindegy.
Jó munkát! Szia. - mondtam és leraktam.
Megugrottam, mikor Niall hátulról átölelte a derekamat.

- Megijedtél, Angyalom? - kérdezte.
- Meg. Amúgy nyugodtan menj te elsőnek zuhanyozni, mert nekem el kell intéznem még egy telefont. - sóhajtottam.
- A Larry - páros miatt?
- Igen. Louist meg kell nevelnem, mert ráhagyta szegény Harryre a takarítást. - mondtam.
- Hazz meg is érdemelte. - mondta Niall mosolyogva.
- Jó, de ez így nem igazságos Harryvel szemben. - álltam Harry pártjára.
- Szerelmes vagy Göndörkébe? - játszotta a féltékenyt.
- Jaj, tudod te azt! - mondtam vigyorogva.
- Nem tudom. - mondta megjátszva magát.
- Pedig ismered. - mentem bele a játékba.
- Igen? Hogy néz ki?
- Barna haja van. Körülbelül olyan magas, mint én. A kedvencem, pedig az a gyönyörű kék szeme.
-  Ó, igen? Hogy hívják? - mondta és puszilgatni kezdett. Mikor ráhagyta, válaszoltam:

- Niall Horan.

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now