Niall Horan és Hailee Steinfeld szakítottak. - álltak az újságokban.
Twitter is tele volt a pár szakításával. Voltak fanok, akik örültek neki:
"Végre @ NiallOfficial rájött, hogy ribanc a barátnője."
"Legalább Hailee boldogabb lesz Niall nélkül, nem szimpi a csávó."
"Hé! Ez a Niall nem abból a buzeráns bandából származik? Hát jó csúnya a fickó. Eleve, hogy tudott összejönni egy gyönyörű nővel?"
" Ne foglalkozz @ NiallOfficial - lal @ HaileeSteinfeld. Ő egy igazi barom, ha elhagyott egy olyan lányt, mint te.
" @ HaileeSteinfeld Na, most sztárold magad. Hülye kurva."
"Biztos dugtak és Niallnek nem volt jó. XD"
"@ NiallOfficial ÍRORSZÁG SZÉGYENE VAGY. EGY ÍR FÉRFIKURVA. EGY ILYEN NŐT ELHAGYNI!? GYALÁZAT!
" @ HaileeSteinfeld Pusztulj meg. Hogy tehetted ezt @ NiallOfficial - lal? Miért csaltad meg?
De voltak, akik shippelték őket és borzasztó szomorúak voltak:
" Ez igaz? #nailee megszűnt? :-( "
" My Nailee heart :'( "
" Istenem, miért? Olyan aranyosak voltak együtt!"
" Sírok. Best couple volt.
" Mi lesz velünk Nailee nélkül?"
A sajtó állandóan próbált valamelyikükkel interjút készíteni, de semelyikük sem vállalta. Gondoljunk, bele. Mekkora fájdalommal jár egy olyan szakítás felemlítése, amelyen nem vagyunk túl?
De a sajtó annyira akart foglalkozni ezzel az üggyel, hogy különféle pletykákat kezdtek terjeszteni. Mint például: Niall volt a bűnös. Megcsalta barátnőjét.
Hailee Steinfeld egy másik fiúval csókolózott. - és ide álbizonyítéknak beillesztettek egy agyon szerkesztett képet, bár voltak fanok, akik nem dőltek be ennek.
Néhány fan úgy gondolta, hogy direkt csinálták. Hogy még együtt vannak, csak szerették volna, ha a sajtó nyugton hagyná őket.Igazából Niall befejezte a Flicker World Tour-t, de az igazi rajongók mindvégig látták, hogy imádott énekesükkel valami rossz dolog történt. És még jobban becsülték, és szerették őt emiatt. Hogy Niall Horan igenis befejezte a turnét, csakis azért, hogy ők boldogok legyenek.
Otthon az italba temetkezett, ami miatt 3 jó barátja, egykori bandatársai Harry, Louis és Liam aggódni kezdtek. Sokáig gondolkoztak azon, hogy felkeresik Hailee-t, de nem volt bátorságuk hozzá. Nagyon megijedtek attól a ténytől, hogy talán Niall alkoholistává fog válni. Niall pedig egyet akart csak: felejteni. És ő az italt választotta ehhez.
Milliók példaképéből egy lelki roncs lett. Önmagát hibáztatta mindenért. Pedig ez mindkettejük hibája volt.
Az angyalhangú énekesünk próbált mindenkit eltaszítani magától. Néha elcsattant pár pofon is, amelyet Niall kezdeményezett. Ezt használta annak érdekében, hogy szeretteit eltűntethesse maga mellől. Egyszerűen nem akarta, hogy sajnálják.
Hónapokkal később pedig a fiúk elvették az összes italt tőle. Mindig valamelyikük vásárolt be neki, nehogy alkoholt vegyen. Niall pedig tombolt legbelül. Harcolt a saját érzéseivel. Üvöltött és sírt. Nem érdekelte, hogy ez mások szerint nem férfias. Azt érezte, hogy csak úgy létezik. Már a rajongók üzenetei sem tudták őt felvidítani...
Csak azt várta, hogy mikor lesz vége a fájdalomnak, ami felfalja őt belülről.És, igen...Hailee. Ő is ugyanúgy szenved, mint Niall. Az összes filmes, sorozatos szereplését lemondta és visszavonult határozatlan ideig a zenétől is, rajongói pedig nem tudtak semmit tenni ellene. Csak reménykednek, hogy hamarosan visszakapják szeretett példaképüket. A lány több zsepit elfogyasztott, mint valaha egész élete során. Nem volt étvágya, sőt inni sem nagyon akart. Úgy érezte, mintha ő egy nagy darab nulla lenne. Gigi rengetegszer próbálta felvidítani barátnőjét, de sehogy nem sikerült neki. Ezzel szeretett modellünk rengeteg álmatlan éjszakát kapott.
Hailee családja előtt próbált úgy viselkedni, mintha már túltette volna magát szerelmén. Pedig ez közel sem volt így.
A haizerek próbáltak Hailee anyján ketesztül is üzenni, hiszen aki követi Cheri-t az Instagramon, az tudja, hogy az anyja közeli kapcsolatot tart a lány rajongóival.
Bátyja próbálta különböző eseményekre invitálni húgát, de az nem volt hajlandó kitenni otthonról a lábát. Félt, hogy Niall fandomja rátámad különféle kérdésekkel és szitkozódásokkal. Hailee azt gondolja, hogy csak ő volt a hibás. Camila is néhanapján átlátogatott Haileehez. A kubai énekesnőt rendkívűl nagy lelkiismeret-furdalás gyötri, ahogy a Zayn-t is.Egy évvel később a két énkes csillaga végleg lehullott. Az egész világ feketébe öltözött, ugyanis:
Niall James Horan és Hailee Caribe Steinfeld öngyilkos lett.
Niall elszökött otthonról és egy hídról leugrott a jeges vízbe. 30 métert zuhant az énekes. Utolsó szavai a következők voltak: Szeretlek, Hailee. Légy boldog.
A rendőrök másnap a híd lábánál emelték ki Niall James Horan holttestét.
Igen, Niall nem bírta tovább egyedül. Bandatársai meg önmagukat hibáztatták, ezért mert azt gondolták, hogy túlságosan egyedül hagyták barátjukat. Zayn meg legfőbbként. Hiszen úgy gondolta, hogy ő indította el ez az egész lavinát...
Azt gondolta, hogy ő ölte meg Niallt.
Az egész világ imádta őt. Ki gondolta volna, hogy a mindig mosolygó ír énekes önmaga vet véget életének?Hailee pedig épp zuhanyozni indult, mikor már úgy érezte már nem bírja tovább. Minden egyes Niall nélkül töltött ideje felesleges volt. Úgy döntött, hogy befekszik inkább a kádjába és magához vett egy borotvapengét. Vízet kezdett el tölteni a kádba, hiszen Gigi, Zayn és Camila nála volt. Nem akarta, hogy azt higyjék csinál valamit önmagával. Pedig így volt. Magához vette a pengét, majd ahol érte vágdosni kezdte magát sírva. De nem a fizikai fájdalomtól, hanem a lelki. Utolsó szavai ezek voltak: Szeretlek, Niall. Légy boldog helyettem is. Hailee élettelen testére Gigi talált rá, amitől a lány sokkot kapott.
Hozzátartozóik pedig úgy döntöttek, hogy a két szerelmes fiatalt egymás mellé helyezik öröknyugalomra. Rengetegen megjelentek a szertartáson. A One Direction összeállt újra egy új dal erejéig Zaynnel együtt. Ezzel tisztelegtek bandatársuk, Niall James Horan előtt. Aztán végleg felbomlottak.
A túlvilágon pedig újra találkozott a két törött szív.
VÉGE
Á!! NEM HISZEM EL!
Befejeződött az első történetem. Köszönök szépen minden eddigi támogatást. Imádlak titeket! Új könyvet jelenleg nem készülök publikálni, a többivel szeretnék foglalkozni
Tényleg mindent köszönök. <3Publikálva : 2020. május 3.
Befejezve: 2021. július 8.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...