Hailee szemszöge
Mivel ma van a szülinapom, így a többiek el akarnak rángatni magukkal egy buliba. Igazából nekem nincs buli hangulatom, de ha ezt akarják, akkor nincs ellenkezés. Áthívtam Sel-t és Taylort, hogy segítsenek ruhát választani, mert tudni kell rólam nagyon döntésképtelen vagyok. Végül egy egyszerű ezüsthatású miniszoknyát (nem szeretem az ilyet, de Sel rám erőltette) és egy egszerű fekete trikóval (egy buli helyszínen úgyis meleg van) és rá egy bőrkabátot, hogy kint ne fázzak. Sel azért is akarta, hogy én is menjek, mert ma bemutatja nekünk a barátját. Jó újra boldognak látni Justin után. Igaz Justinnal is jóba vagyok, de ha kell kiállok Sel mellett.
- Lányok meddig kell még rátok várnunk?- hallottam Shawn hangját a földszintről. Hurrá ( remélem érződik a szarkazmus) akkor Camila is itt van. Tudni kell, hogy Camila kisasszony és én utáljuk egymást. Csak Shawn miatt tűröm el a házamban. Másképp kirugnám, mint azt a bizonyos macskát. Eleinte még egész jóba voltunk. Úgy kezdődött a rivalizálásunk, mikor egyszer megvádolt azzal, hogy én elcsábítottam Shawn-t meg elhordott mindennek. Utána meg is mondtam neki, hogy csak Shawn miatt viselem el a képét.
Sel és Taylor is ugyanúgy állnak hozzá Camilahoz, mint én. Sel még be is szokott szólni neki, de én inkább tűrtőztetem magam. Nem érdemli meg azt, hogy foglalkozzak vele. Nem alacsonyodok le a szintjére.- Shawn már megint hoztad azt a nőt?- ordította le Sel. Igen, Sel sosem mondja ki Camila nevét. Úgy érzem ő még jobban utálja őt, mint én.
- Sel, ezt nem kellett volna. Tudod, hogy Shawn szereti őt. - mondta Taylor.
-Sel, ebben igazat kell adjak Taylornak. De adok egy tanácsot: ha kettesbe vagytok úgy olthatod, ahogy akarod. De figyelj arra, hogy Shawn ne legyen a látókörben. Oké?- mondtam.
- Megegyeztünk. De sajnos annyira nem bírom elviselni, ahogy viselkedik. Főleg veled Hailee.
- Én már megszoktam, nyugi. - mosolyogtam rá. Ilyenkor mindig hálát adok az életnek, hogy ilyen jó barátnőim vannak.- Gyertek máááár!!- szólt fel Shawn. Hoppá! Túl sokat csacsogtunk arról a ribizliről.
- Bocsi Shawn, csak Hailee már megint hisztizett, hogy nem akar jönni. - hazudta Taylor.
- Ja, csak én meggyőztem és ilyen sokáig tartott - folytatta a hazugságot Selena.Most már lementünk. Sajnos tényleg tudatosítanom magamban, hogy én nézek ki a legszarabbul. Camilácska lesajnálóan nézett, de nem foglalkoztam vele.
- Na, csajok induljunk! - csapta össze a kezét Shawn.
- Ja, ha már elráncigáltatok, akkor tényleg menjünk, mert a végén meggondolom magam. -mondtam.
- Jaj, tudom, hogy akkor is eljönnél, úgyis kíváncsi vagy a barátomra.- mondta Sel.
- Szerencséd Selena, mert tényleg kíváncsi vagyok- jelentettem ki.Beültünk Shawn 5 személyes autójába és elindultunk az ismeretlenbe. Mert én nem tudom, hogy hova megyünk . Azt mondták meglepi. Csak azt mondták bulizni, de a hova azt egyikük sem volt hajlandó elárulni.
Csak arra nem számítottam, hogy az estém igen érdekessé fog válni.
Remélem tetszett ez a rész. Ígérem a következő rész mozgalmasabb lesz.
Puszi mindenkinek! 😘
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...