* 31. FEJEZET *

61 5 0
                                    

Louis szemszöge

Mikor Niall azt mondta, hogy az egész házat ki kell takarítani nem számítottam semmi jóra. Harry maga a nagybetűs lustaság. Még megágyazni sem hajlandó, nemhogy takarítani.
- Miért nem hívsz bejárónőt? - nyöszörögte Hazza.
- Mert én nem vagyok lusta, mint egyesek. - mondta Hailee felváltva rám és Harry-re nézve.
- Kikérem magamnak! Én nem vagyok lusta. Amit kell azt megcsinálom, ha nagyon muszáj. - mondtam.
- Hát,akkor jó munkát! - fordult ki Hailee és Niall egymás kezét fogva. Olyan aranyosak együtt.
- VÁRJATOK MÁR! - kiáltott le Harry.
- IGEN? MIT SZERETNÉL? -ordított fel Niall, ahelyett, hogy visszajött volna hozzánk.
- MI VAN,HA NEM LESZÜNK KÉSZ ESTÉRE? - ordította le kérdését Harry.
- NEM BAJ! ÉN ÚGYIS NIALL-NÉL ALSZOM. JÓ MUNKÁT! - ordította a választ Hailee.

De jó! Én meg takaríthatok Harolddal. Aki biztos nem sokat fog segíteni.
- Oké!- csaptam össze kezeimet, mert Harry már körülbelül bealudt. - Osszuk fel a szobákat!
- Jó. Enyém ez a szoba a többi mind a tiéd. - mondta el tervét Harry.
- Nem. Az emeleti szobák a tieid, én meg megyek a földszintre. Jó szórakozást! - mondtam és már baktattam le a lépcsőkön. Ami lent fogadott az kész káosz!
Ezt jól megcsinálták nekünk.  Visszamentem Harryhez elmondani neki, hogy nem lesz ez olyan egyszerű. 

Hailee szemszöge

Miután lementünk az emeletről összekaptam néhány cuccomat.
- Itt vagyok! - léptem ki a szobámból. A szobám ajtáját kulccsal bezártam, nehogy Louis és Harry abban is kárt tegyen.
- Hails! Van egy ötletem! - mosolygott Niall.
- Mondjad. - néztem rá.
-  Csináljunk itt is rendetlenséget! Harrynek biztos nagyon tetszene.
Hobbija a takarítás. - mondta Niall.
- Oké. - mosolyogtam elszántan.

Mikor elég nagy kupit hagytunk magunk után elégedetten hagytuk el az otthonomat.
Beültünk Niall autójába és már indultunk is.
Útközben csak Niall arcát néztem, ahogy az útra koncentrál. Nagyon feltűnő lehetett, mert megszólalt:

- Ennyire tetszem? - kérdezte Niall.
- Igen. Olyan aranyos vagy, mikor az útra koncentrálsz.
Mikor elmondtam ezt, akkor fékezett le a házánál. Szótlanul kiszálltunk az autóból. Az ajtó előtt Niall szóra nyitotta száját:

- Egy szabály van: Egy férfira nem mondjuk azt, hogy aranyos, cuki meg ezek szinonímáit. - mondta visszafojtott mosollyal az arcán.
- Akkor nem szegtem szabályt. Mert én egy nagyra nőtt gyereknek mondtam. - mondtam mosolyogva.
- Én igenis férfi vagyok. Ezért egy hétig nem kapsz csókot. - durcizott be Niall.
- Úgysem bírod ki! - mondtam, miközben bementünk és leültünk a kanapéra.
- Fogadjunk! - mondta elszántan Niall. Úgyis veszteni fog.
- Oké, ha én nyerek, akkor 2 hétig azt csinálod, amit mondok. Persze csak akkor nem, ha dolgozol.
- Ha én nyerek, akkor pedig te csinálod velem ugyanezt. Már van pár ötletem. - mondta magabiztosan.
- Majd meglátjuk. - vontam meg a vállaimat magabiztosan.

- Nézünk filmet? - kérdezte Niall.
- Nézhetünk. - mondtam mosolyogva.
- Mit nézzünk?
- Döntsd el nyugodtan. Nekem mindegy. - mondtam.
- Te akartad. - mondta és beindított egy horrort a Netflixen. Cseles. Azt gondolja, hogy félek a horrortól.
- Ezt beszívtad, mert nem félek a horror filmektől.- mondtam.
- Kár, pedig megnézném az arcodat mikor megijedsz tőle. - nézett rám csalódottságot tetettve.
Nem is igazán figyeltem a filmre. Azon gondolkodtam, hogy hogy haladnak. Ha Harry-n múlik szerintem megcsináltatja az egészet Louis-szal. Elbambulhattam, mert Niall az arcom előtt legyezte a kezét.
- Mit mondtál? - néztem rá. Egy kicsit szégyeltem is magam, mert nem is figyeltem a filmre. Remélem nem sértődött be.
- Azt kérdeztem, hogy tetszett a film? - mosolygott szórakozottan. Tudja, hogy nem figyeltem. A francba! Mindegy is. Azért megpróbálom elhitetni az ellenkezőjét.
- Aha. - mondtam magabiztosan.
-  Melyik rész tetszett a legjobban ?- kínzott tovább.
- Az amikor.... - kezdtem el, de nem tudtam mit mondani.
- Úgy tudtam, hogy nem is nézted! Ezért bünti jár. - mondta és elkezdett csikizni úgy, hogy én már sírva röhögtem és a végén le is estem a kanapéról, de Niallt is magam után rángattam, aki rám esett. 

- Niall? - kérdeztem.
- Igen?
- Leszállnál rólam? Összenyomsz.- mondtam kuncogva.
- Eszemágában sincs. Nekem tetszik így. - mondta azzal a kisfiús mosolyával, amivel mindig levesz a lábamról. Olyan tökéletes. Tudom, hogy nincs olyan, de az én szememben tökéletes. Nem értem mit szeret bennem. Szerencsésnek érzem magam. Érzem, hogy Ő az Igazi.
Csak néztem a csodálatos tengerkék szemeit.
- Nekem is tetszene, ha nem lennék palancsintává lapítva. - mondtam mosolyogva.
Egy ideig csak farkasszemet néztünk egymással.
- A fenébe! Leszarom a fogadást!- mondta és megcsókolt, én meg belemosolyogtam. Kár, hogy a levegőhiány szétválasztott minket.
- Nyertem! Most két hétig a szolgám leszel! - nyújtottam rá a nyelvem gyerekesen, miután végre felbírtam kelni a földről.
- Állok szolgálatába Ms.Steinfeld! - emelte meg vidáman a nem létező kalapját, amire még az eddiginél is nagyobb mosoly terült szét az arcomon.
Niall közelében nem lehet nem mosolyogni. Ránézel és csak azt veszed észre, hogy mosolyogsz.
Aztán eszembe jutott a turné :

- Mikor indulsz a turnéra ? - kérdeztem kíváncsian.
- Holnapután indulok. Az első állomás Ottawában lesz. Akkor tudsz jönni? - kérdezte reménykedve. Ahj! Nem tudok menni, mert megbeszélés lesz a kiadónál. Meg pont most van betáblázva 2 hónapom. Pedig Kanada olyan szép. Shawn biztos örülne, ha mehetne.
- Valószínűleg 2 hónapig nem tudok menni, de aztán megyek. Megoldom. Addig is használjuk ki azt, hogy még itt vagy. Aztán pedig marad a FaceTime. - mondtam szomorúan.
- Jól van. - sóhajtott fel - Minden nap hívni foglak.
- Ugye, megígéred, hogy más lányokra rá sem nézel? - kérdeztem. Hoppá, már előjött a féltékenykedős énem. Ez meglepett.
- Bízz bennem. Megígérem. - mondta és az ígéretét egy csókkal
pecséltette meg.
- Szeretlek. - mondtam a szemeibe nézve.

- Én is szeretlek.

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now