* 3.FEJEZET *

143 7 3
                                    

Mikor neki mentem, akkor nagyon megijedtem. Felnéztem rá. Valahonnan nagyon ismerős volt nekem. Gondolom ő is valami énekes lehet. Körülbelül egy magasak voltunk. A szemeinek színe erős kék. Vagy 5 másodpercig csak a szemét bámultam amikor rájöttem mit is csinálok megráztam a fejem és szégyeltem magam. Szerintem látszott rajtam, mivel égett az arcom.
- Öhm.. Bocsáss meg. Nem figyeltem. Éppen valami nyugodt helyet kerestem.- motyogtam.
- Inkább én szeretnék bocsánatot kérni- emelte rám a tekintetét.
- Ki hívott meg? - kérdeztem. Most legszívesebb felpofoznám magam. Szerintem eléggé nyersen fogalmaztam.
- Ja, a barátnőm. Csak is miatta jöttem el erre a hülye szülinapi buliba. Valami libának van a szülinapja. Biztos ismered, na meg a barátnőjét Selenát. Nem tudod véletlen hol van?
- Igen ismerem Selenát meg a szülinapost is ( Ó, ha tudnád, hogy én vagyok a szülinapos!) .Selena most nagyon szomorú. Gyorsan menj és vidítsd fel!- mondtam álmosollyal, direkt nem mondtam, hogy én vagyok az ünnepelt. Majd akkor fog csodálkozni, ha Selena bemutat neki.

Elmentem oda, ahová mindig leszoktam ülni, ha egyedül szeretnék lenni. A gondolataim elkalandoztak az ismerős ismeretlenre. De honnan lehet ismerős? Ő is elgondolkozott vajon én ki lehetek? De csak tudhatná, hogy én ki vagyok? Biztos vagyok benne, hogy Sel mutatott legalább egy képet a barátairól. Vagy direkt így akarta? Hogy se nevet, se képet ne tudjon az a srác? Nem tudom. Biztos azért nem ismerem fel, mert nem szoktam híreket nézni vagy olvasni. Nem szeretem, ha valami hazugságot terjesztenek az olyanokról, mint mi.
Elmélkedésemet egy telefonhívás zavarta meg. Taylor az.

- Hailee hol a francba vagy?
- Nyugi Taylor, csak elvonultam egy kicsit.
- Gyere te lány. Itt van Selena barátja. Tök cukik együtt. Ja, és az a srác imád enni.
- Jól van megyek már. Már alig várom, hogy végre találkozzak vele. ( Főleg, hogy megnézzem az arcát, mikor rájön, hogy én vagyok a szülinapos, gondoltam magamban.)
- Akkor várunk.

Felkeltem a kedvenc helyemről és kezdtem vissza menni a buli helyszínére. Annyira nincs vele kedvem találkozni. Már megint. Kíváncsi vagyok az arcára, amikor meglát az a bunkó. Már csak 5 méterre vagyok tőlük. Most vagy soha, Hailee!

- Megjöttem! Sziasztok!
- Na végre, megérkeztél! Idáig mivel nem volt más témánk rólad beszéltünk. - mondta Taylor.
- Ja, Niall már nagyon kíváncsi volt rád. Állandóan rólad kérdezett.
Á, szóval az a volt 1D-s tag. Most már tudom.
- Már megint elment kaját szerezni magának.- mondta Shawn mosolyogva.
- Jöttem.- megérkezett Mr. Bunkó.
-Oh, helló. Nézett rám meglepetten és eközben a kajáját a földre ejtette.
- Szia, én vagyok a szülinapos. Miss Liba vagyok, más néven Hailee Steinfeld. Nem örülök a találkozásnak. De, ha már muszáj volt, elárulná a teljes nevét kedves Niall aliàs Mr. Bunkó?- kérdeztem megvetően.
- Haiz! - szólt rám Selena.
- Hagyjad, drágám.-szólt Selhez. És hozzám fordult:
-Na szóval én Niall Horan vagyok, úgy hívsz, ahogy akarsz. Én sem örülök, hogy viszont látlak, főleg, hogy miattad leejtettem a kajámat.
- Várjatok, ti honnan ismeritek egymást? - kérdezte Shawn.
- Nem ismerjük egymást. Főleg, hogy Mr. Bunkó azt, mondta idézem: „ Valami libának van a szülinapja." Ti pedig pontosan tudjátok, hogy nem szeretem az ítélkezést.
- Már megbocsáss, de nem én kérdeztem megvetően, hogy: „Ki hívott meg?".- mondta Mr. Bunkó.
Most nincs menekvés. Ó, de mégis?
- Még is ki mondta azt, hogy csak is Selena miatt jön el? Vagyis azt fejezve ki burkoltan, hogy nem is vagy kíváncsi ránk?
- Hazudik. Ne higgyjetek neki. Biztos sokat ivott csak nézettek rá. - mondta a "kedves" Mr.Horan
- Egy kortyot nem ittam!-mondtam az igazat
- Sel, menjünk- nem fordítok rá - mutatott rám- több energiát. Nem éri meg.
- Rendben.- mondta Sel, de közben úgy nézett rám, mint aki nagyon sajnálja a történteket.
Látom rajta, hogy nem szeretne senki partján állni. Ezért, szeretem annyira. Egy pasi nem veszi el az eszét.
- Hidd el, nekem is jobb, hogyha elmész.- kiabáltam utána.

- Na, legalább te, hogy hol is találkoztatok?- kérdezte Shawn.
- Az úgy volt,-kezdtem bele- hogy éppenséggel a búvóhelyemhez mentem és neki mentem. Aztán elnézést kértem. Annyira furcsa volt ez az egész, így lehet, hogy túl nyersen fogalmaztam, de megkérdeztem, hogy ki hívta el. Ezután kezdett el zagyválni arról, hogy csak Selena miatt jött és leszólt előre. Igaz, hogy nem tudta, hogy én vagyok, de egy lányról nem beszélünk így.
- Drága Haiz! Ilyenkor ne húzd fel magad. Nem kell mindenkivel jóba lenni. Tudom, hogy te jóba szeretnél lenni mindenkivel - mondta Taylor.
- Tudom, de senki nem volt ilyen bunkó még velem.

Ez lenne a 3.Fejezet! Remélem tetszett! Következő rész Niall szemszöge lesz! 😘

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now