* 19. FEJEZET

72 5 0
                                    

Niall szemszöge

A telefonom rezgésére ébredtem fel. 7 órakor. Pedig olyan jól aludtam.
Nem voltam mérges, főleg mikor megláttam, hogy mit írkálnak a csoportba. Mindenki rászállt Hailee-re. Sel már át is hívta magához.

Saint Patric 🍀
Jaj, csajos buli! Engem miért nem hívtatok el? 😂 Legalább te, Hails ❤. Nem is hiányzom ??

Shawn reakciója nagyon vicces volt. Megnéztem volna a fejét abban a pillanatban, mikor megtudta mi a szitu.

Muffin bácsi 😂
Miért is kéne,higy hiányoljon? Nem értem😑. Valaki mondja már el!!

Hazza🔔
Ne mondd, hogy nem tudod !? 😲

Muffin bácsi😂
Miről kell tudnom?!

Li👊
Azt, hogy létrejött a NAILEE!

Idióta! Úgy írja, mintha valami céget alapítottunk volna. Látszik, hogy a szókincse nem olyan széleskörű.

Muffin bácsi😂
OMFG! Miért most tudom csak meg? Hailee ezért még számolunk! Niall te pedig vigyázz rá, mert kiheréllek. Akármilyen jó barátom vagy.


Hát ez meg?? Persze, hogy vigyázok rá. Soha nem szeretném megbántani. Nem lesz szükség, hogy erre kerüljon sor. De azért aranyos tőle. Szóval meg is nyugtatom:

Saint Patric🍀
Shawn, sose fogom megbántani. Szóval a kiherélésre nem lesz szükség. 😂😂😂😂

Hails kiosztotta Li-t, de meg is dícsérte a kreatívitását. Shawn-nak pedig előadta az erős nőt. Tudom, hogy nagyon érzékeny csak nem mutatja a külvilág fele. Valamilyen szinten tényleg erős. Nem hagyja, hogy sajnálkozzanak rajta.

De, ha már nem hívtak el abba a "buliba", akkor nincs választás betoppanok váratlan vendégként. Alig várom, hogy lássam. Meg a reakciót is.
Úgyis tudom Sel hol lakik. Szóval reggeliztem és be is ültem az autóba és elindultam. Nincs messze Sel háza, így hamar megérkeztem.
Csengettem aztán pedig beüvöltöttem:

- MONDTAM, HOGY NE HAGYJATOK KI A BULIBÓL!

Azt akartam, hogy ő nyisson ajtót, de nem így lett. Taylor nyitott ajtót.

- Szia. Nem is tudtam, hogy lány vagy.
- Én se. Viccet félre téve hol van?- bámultam el a válla fölött.
- Ó, már Csipkerózsikát keresed? - húzogatta a szemöldökét.
- Engedj be! - kértem.
- Jelszót!
- Honnan tudjam?
- Annyit segítek, hogy 2 szóból áll.

Gondolkozok. Biztos olyan dolog, amihez mindhárman kötődnek. Vagy lehet ember? Banda? Ó, lehet.
Sel mostanában Liam-mel lóg.
Taylor Harry-vel jár.
Én meg együtt vagyok Hailee-vel. Igaz, nem teljes a banda létszám. Szóval semmit nem veszíthetek.
- One Direction. - mondtam mosolyogva. Tay meg leesett állal bámult.
- Te honnan tudtad? Gondolatolvasó vagy?
- Nem csak jó a logikám. De most akkor engedj be. - néztem rá. El is lépett az ajtó elől, így már be is mentem a lakásba.
- Szia, Niall. - hallottam meg Sel hangját.
- Hol van? Ne szórakozzatok már! Kérlek! - néztem rájuk kérlelőn.

- Szia, Niall- szólalt meg Hailee a hátam mögül.
- Szia. - vakartam meg zavartan a tarkómat. Most miért vagyok zavarban? Olyan vagyok,mint egy lány körülbelül.
- Hiányoztál. - mondta mosolyogva és hozzám bújt.
Olyan jó őt ölelni. Sel-ékrol meg is feledkeztem.
- Te is nekem. - mondtam a szemeibe nézve.
- Ez jobb, mint egy film. Hozok is popcorn-t. - mondta Tay.
- Idióta!-nevetett fel Hails. Mindig ilyen boldognak szeretném őt látni.
- Csók mikor lesz?-toporgott Sel.
Most ez komoly? Nem fogom előttük. Ide nem kell közönség.
- Hát nem itt az biztos.- nézett a lányokra és utána rám is az egyetértésemre várva. Én is így gondoltam.
- Én se itt képzeltem. És, ha nem haragszotok, akkor elvinném. - néztem rájuk.
- Dehogy haragszunk! - mondták egyszerre Sel és Tay fülig érő mosollyal.
- Hova megyünk?- kérdeztem Hailee.
- Nando's. Ha megfelel?
- Te amúgy elég kreatív vagy. Gratulálok. - tapsolt Tay szarkasztikusan.
-  Tökéletes. Még úgysem ettem. - nézett rám mosolyogva, mit sem törődve Tay-jel.

- Hát akkor sziasztok!- köszönt el Hails tőlük és én is elköszöntem.

- Biztos jó, hogy oda megyünk. Mehetünk máshova is. Csak mondd hogy hova szeretnél menni.- hadartam neki az autóban ülve.
- Ne rágódj már! Nyugi! Mondtam, hogy tökéletes.

Mielőtt elindultunk volna megcsókoltam.

Tay szemszöge

Sel-lel az ablakon keresztül néztük őket. Olyan aranyosak együtt.
Az ablaknál állva reménykedtünk abban, hogy Niall megcsókolja. Igen ilyen kíváncsiak vagyunk mindketten tudom, hogy nem szép dolog mások után koslatni, de egyszerűen nem bírjuk ki azt, higy ne csináljuk.
Ezen gondolkoztam, mikor Sel megbökött.

- Nézd! - mondta elégedetten. Na végre! Sel is láthatta, hogy csókolóznak. Aztán már el is indultak. Még egy kis pillanatra Haiz benézett és fejcsóválva nézett ránk. Mi meg vigyorogtunk, mint a tejbetök.
Miután eltűntek a látókörből ugrálni kezdtünk, mint a 3 évesek.

- Olyan jó, hogy boldog.- sóhajtott fel vidáman Selena.
- Igen, nagyon. Mesélj! Mi történt közted Liam-mel? Ott is dúl a láv?
- Nekem tetszik, de nem tudom, hogy ő mit gondol rólam. Hogy én tetszek-e neki? Jó, hogy randiztunk, de az nem jelent semmit. Főleg, hogy nem történt semmi. - vont vállat Sel.
Ide is terv kell. Csak nem tudom milyen. De ezt is megoldom valahogy.

Úgy érzem, hogy kerítőnő lettem. Már másodjára.



Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now