* 33. FEJEZET *

54 4 0
                                    

Nagyon szépen köszönöm a több, mint 650(!!) megtekintést. Nagyon sokat jelent nekem.
Ezt mindenképpen elszerettem volna mondani.
Nem is tartalak fel titeket tovább!

Jó olvasást! ❤

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

(Harry telefon beszélgetése közben Hailee-vel és Niallel)

Louis szemszöge

Huh.. Annyira elegem van Harryből, hogy erre nincsenek szavak. Épp most végeztem a 3-dik szobával, mikor megláttam, hogy Harry telefonál. Ahelyett, hogy segítene nekem. Ezt figyelmen kívűl hagyva folytattam a munkát. Mivel Harry nem volt tőlem több, mint  3 méterre, így hallottam mit beszél a telefonba. Mellesleg még azt is hallottam, hogy mit mond Hailee és Niall. Inkább közelebb mentem, mert Hazza képes rá, hogy hazudni fog. Nem is tévedtem.

- Amúgy hogy álltok a ház takarítással? - kérdezte Hailee.
Próbáltam hamarabb válaszolni , mint Harry, de ő megelőzött. Elkezdtem lökdösni, ezzel figyelmeztetve arrra, hogy nehogy hazudni merjen.
- Jól, jól. Köszi. Louis ne lökdössél má'. ! - szólt rám. Ezt nem hiszem el.
- De hát te  nem is csináltál eddig semmit. És még, hogy jól állunk? 3 szobát takarítottam ki a 10-ből! - háborodtam fel. Tudom, hogy a telefon túloldalán való felek jól szórakoznak rajtunk, de nem érdekel.
- Ne hazudj Lou! Nem látod, hogy telefonálok? - kérdezte tőlem Harry ironikusan. Méghogy én hazudok! Ha hazugság versenyt rendeznének odaadnám önszántamból neki az első díjat.
- Mióta elmentek kivitted a vendégszobai szemetest. Nagyon nagy segítség vagy Harold! - akadtam ki végérvényesen. Miért veszem annyira magamra? Hát azért, mert a felfirdulás nagy részét ő csinálta. Hülyeség volt tőlem, hogy kitaláltam, azt hogy ugráljunk az ágyon. Majd veszek oda egy új ágyat. Hátha nem fog Hailee annyira hatagudni rám.
- Amúgy szia, Teddy. - köszönt nekem,Ni. Annyira elegem van már ebből a becenévből. Itt telt be nálam a képzeletbeli pohár.
- HAGYJATOK MÁR EZZEL A TEDDY-ZÉSSEL! ELEGEM VAN. ELMEGYEK. MEGLÁTJUK TE, HAROLD MIT CSINÁLSZ EGYEDÜL! - ordítottam torkom szakadtából. Harry megugrott. Nincs megszokva neki, hogy ordítok. Talán én vagyok a legnyugodtabb természetű a bandából. Nem tudom mi ütött belém. Minden frusztráció távozott belőlem. Mellesleg remélem jól van hangszigetelve, mert nem akarom, hogy a szomszédok átjöjjenek. De tényleg elfogok menni, ha meg lesz a megfelelő pillanat.
- Na, na Louis nem szabad elmenni. Te is benne voltál! - szólt rám Hailee.
Nem akartam tovább veszekedni Harry-vel úgy, hogy hallanak minket. Sőt lehet, hogy magamra haragítanám Hailee-t. Így gyorsan kikaptam Hazza kezéből a telefont és kinyomtam.

- Lou, most miért nyomtad ki?! Akartam volna még velük beszélni- fordult felém Harry.
- Inkább javítsd ki arra, hogy tovább szerettél volna hazudni.- mondtam.
- Mondtam volna azt, hogy csak 3 van kitakarítva? - kérdezte felháborodottan. Még neki áll feljebb?!!
- Igen. - kezdtem - Mellesleg, te még csak annyit csináltál , hogy kivitted az egyik szemetest. Mikor kértem, hogy segíts mindig találtál valami kifogást: WC-re kell mennem, szomjas vagyok, fáj a lábam, fáj a hátam, éhes vagyok. Elegem van. Ne bújj ki a feladat elől, Harry.
- Nem is bújok ki! Tudod milyen megerőltető volt a szemetest is kivinni? - játszotta meg magát a hátát fogva.
- Ne. Hazudj.- tagoltam.
- Nem is hazudok! - mondta Hazza.
- Jó, ráhagyom. Fogd meg ezt a seprűt és seperd ki a nappalit. Addig is hasznodat veszem. - mondtam, és kezébe nyomtam a seprűt.
- Oké. - motyogta, és indulni készült volna, mikor megállítottam.
- Állj! Ellenőrizni fogom, hogy csinálod-e vagy leülsz megint a fenekedre kockulni.
- Oké, Apuci. - mosolygott Hazza. Nem tetszik ez nekem. Van valahogy egy olyan érzésem, hogy nem lesz zökkenőmentes a további takarítás sem.

5 perc múlva gondoltam, lemegyek ellenőrizni Styles-t, hatha valamilyen csoda folytán csinált is valamit. Aha, csinált. Még nagyobb rendetlenséget. Oké. Meg van a terv, hogy hogyan mehetnék el innen. Mostmár tényleg elég. Nem érti meg, hogyha ő is csinálná már lehet végeztünk is volna.

- HAROLD!! MIT MŰVELTÉL? MIÉRT VAN NAGYOBB RENDETLENSÉG, MINT VOLT? - ordítottam a képébe. Szerintem még életemben nem ordítottam ennyit, mint ma.
- Öhmm.. Megmagyarázom. - kezdte.
- Ajánlom is. - néztem szemöldök ráncolva.
- Mondtam már, hogy mindenhez túl béna vagyok. Sepertem és levertem a nyelével egy vázát. Aztán felbuktam a saját lábamban és kezemmel feldöntöttem egy virágot.
- Oké. - mosolyogtam. Hogy miért mosolyogtam? Mert bevetem az aduászt és elmegyek.
- Igen? - csodálkozott Harry nagy szemekkel.
- Igen. - bólintottam. - De ablakot fogsz pucolni, amivel remélhetőleg nem döntesz el semmit. Én meg elmegyek ablaktőrlőért. Addig míg nem vagyok itt, töröld le az asztalokat. Figyelmeztetlek. Vedd le a cuccokat az asztalokról. Így nem törsz össze semmit.
- Jól van. Ez menni fog. - mondta Hazza.
- Akkor én megyek is. Majd jövök. - mondtam és kiléptem az ajtón. Friss levegő. Végre.
Beültem az autómba és hazafelé hajtottam. Balszerencsémre a város másik felén van a lakásom, így az út kb.50 perc. Már a lakásomnál voktam, mikor megcsörrent a telefonom.
Hailee az. Kinyomtam. Megint hív. Kinyomom. Megint hív. Kinyomom. Megint hív kinyomom. Megint hív. Kinyomom. Nem unja már meg?
Megint hív. Kinyomom. Megint hív. Kinyomom.

Ni 🍀
Szerintem vedd fel, mert nem fogja feladni. Sőt, még elszántabbá teszed.

Lou
Gáz, ha félek a barátnődtől? 😲

Ni 🍀
Félhetsz is tőle. Eléggé ideges.

Ni 🍀
Mellesleg, hülye vagy. Tényleg azt hitted, hogy nem tudja meg, hogy leléptél??

Lou
Elkellett volna vinnem magammal Hazz telefonját. 😖 Visszamegyek.

Ni 🍀
Azt attól még nem úszod meg, hogy ne hívjon. Mondtam neki, hogy hívhat téged.

Lou
Ne már. 😲

Niallnek igaza volt. Hailee már hívott is. Az autóban ültem, hogy visszamenjek Harryhez. Gondolom nem csinált semmit. Most már felvettem.

- Szia. Miért mentél el? Tudod, hogy nem lehet. - kérdezte Hailee bosszúságot tettetve.
- Szerinted? - kérdeztem fújtatva.
-  Jó. Tudom, hogy Harry nehéz eset, de megoldható. Mellesleg egy kicsit hatott rá, hogy elmentél. De, ha ezek után sem mész vissza elintézem, hogy egyikőnktől se kapj répát. - mondta Hailee.  Nem bírnám ki répa nélkül, szóval emiatt is visdzamegyek.
- Már visszafele haladok,nyugi.
- Rendben. Akkor én megyek is. Szia.
- Szia. - mondtam és leraktam. Nem is volt olyan vészes.
Nyugodtan vezettem visszafele. Tudom, hogy Harry mérges lesz rám, de meg is értem. Én is az lennék.
Mikor visszaérrtem gyorsan bementem és egy mosolygó Harry-vel találtam szembe magam.
- Hát ez nem jött be. Úgy látszik, hogy sikerült visszaterelni ide. - mondta Hazz.
-  Jah.. El kellett volna vinnem magammal a telefonodat. - mondtam.
- És a vonalasat is elvitted volna? - mosolygott önelégülten Harry.
- Hát arra se gondoltam - csaptam játékosan a homlokomra.
- Na folytassuk a takarítást! Már csak 4 szoba van. Kitakarítottam 3-mat én is. - mondta Harry büszkén.
- Komoly? - kérdeztem meglepetten.
- Komoly. Na, most menjünk nem akarok itt aludni.
- Én se. - mondtam vidáman.

A takarítás hátralévő része jó hangulatban telt el.


Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now