Hailee szemszöge
Egy hónap telt el a baleset óta. A gipszet leszedték már a lábamról. Mellesleg Niall ezen időszak alatt úgy kezelt, mintha porcelán volnék és csak annyira engedett haza, hogy pár cuccot átvigyek hozzá, de most már otthon vagyok. Rengeteget gondolkoztunk azon, ki vagy kik miért akartak ártani nekem. Tudom, hogy Niallnek van rá tippje, de akárhányszor mondom, hogy mondja el mindig eltereli a témát. Pedig elmondtam neki, hogy megbízhat bennem. Igen, nem haragszom rá, mert lehet jó oka van arra, hogy nem mondja el. Majd elmondja, ha akarja, de azért egy kicsit rosszul esett. Ma éppen megint úgymond gyűlést tartunk, de Liam, Sel és Tay nem jönnek, mert koncertjük van.
Gondolataimból a csengő éles hangja zökkentett ki.- Sziasztok!- köszöntem nekik miután ajtót nyitottam.
- Szia! - köszöntek kórusban.
Niall pedig egy csókkal köszöntött. Louis pedig boci szemekkel nézett rám, ezzel kérlelve, hogy adjak neki répát. Mióta megtudtam a répa mániáját, azóta mindig tartok itthon tömérdek mennyiségű répát. Már elő is készítettem neki.
- Louis a répát, a konyhapulton találod. Tudtam, hogy kérni fogsz, így már készítettem neked elő.
- Köszönöm. - mondta, és már sprintelt is ki a nappaliból. Közben jó pár dolgot leejthetett, mert fura hangok hallatszottak utána.
- Teddy, egy kicsit lassabban is lehetne, nem otthon vagy! - mondta a mi göndörkénk.
Harry, Liam és Niall, cukkolják, így mióta megtörtént az a kórházas incidens.
Louis pedig erre, nagy robajjal jött át kezében a nagy tál répával és Harryt kezdte el üldözni. Felnőtt emberek és még mindig fogócskáznak.
- Hazz, fejezzétek már be! Nem emiatt jöttünk! - szólt rájuk Niall. Jé, ő is tud komoly lenni. Igaz, hogy már 2,5 hónapja együtt vagyunk, de még így is meglepődök néhány negnyilvánulásán.
Louis és Harry komolyra váltottak és leültek a kanapéra.- Niall, mondd el neki! - suttogta Harry, de annyira béna, hogy még ezt sem tudja.
- Miről kell tudnom? - fordultam Niall felé idegesen.Niall szemszöge
A barátnőm szemei szikrát szórtak. Két dolgot is el kell nondanom neki. Az az idióta Hazza, miért nem bírja befogni?
- El kell mondanom valamit. - kezdtem.
- Mondjad, ezt már eddig is tudtam.
- Két dolog is van- sóhajtottam fel. Egyszerűen nem bírtam a szemeibe nézni. Nem akarok az arcán szomorúságot látni.
- A baleset nem véletlen. Ez már biztos. Kaptam egy ismeretlen üzenetet, Hailee. A baleset napján is az volt.
- És ezt eddig miért nem mondtad? - nézett rám csalódottan.
- Mert nem mertem. Nem tudtam, hogy hogyan fogsz reagálni. Miattam történt az egész, baszki! - hibáztattam magam. És így is gondoltam. Ha nem ismer meg, nem történt volna meg. El is veszíthettem volna örökre. De ez már nem fog megtörténni.2 nappal ezelőtt
Éppen a fiúkkal beszélgettünk, mikor jött egy üzenetem:
Ismeretlen
Úgy tűnik a csajod túlélte. Na sebaj. Hisz nekem se ért véget a karrierem. Egyszerűen rosszul esett, hogy mindenki téged bálványoz. Elvetted az álmaimat és a legjobb barátomat is. Csak azt akartam, hogy tapasztald meg ezt az érzést.Niall Horan
Zayn!?? Te beteg vagy. Kezeltesd magad.Niall Horan
Mellesleg nagyon sajnálom.Zayn Malik
A sajnálattal semmire nem mész. És képzeld épp kezelnek. Majdnem megöltem egy embert. Ráadásul meg is fenyegettem Camilat. :(Niall Horan
Ami megtörtént az megtörtént. Csak nem értem miért Hailee-n keresztül?Zayn Malik
Mert ő a gyengepontod.Niall Horan
Örülök, hogy beismerted a hibádat. De azt nem tudom megbocsátani, hogy majdnem megölted a szerelmemet.Zayn Malik
Már annak örülök, hogy nem jelentettetek fel a rendőrségen. Legyetek boldogok!
Végre megnyugodtam. Nem fogják őt bántani. Zayn volt az. Ő találta ki. Győzött a lelkiismeret. Még mindig dühös vagyok rá, de remélem meggyógyul.~ Emlékezés vége ~
- Nem a te hibád! - nézett rám Hails és megszorította a kezem - Ki volt?
- Ezt még ti sem tudjátok srácok- néztem a fiúkra - de Zayn volt az.
Mindenki tátott szájjal bámult. A fiúk a Zaynnal történt konfliktust ismerték, de ezt nem.
- Mi az alapja? - kérdezte kíváncsian Hailee.Hailee szemszöge
Az okára nagyon kíváncsi voltam. Zayn nevét már hallottam és szeretem is a zenéit. A kedvencem tőle a Pillowtalk.
Beteg lehet szegény lelkileg. Valami megrázhatta. Én nem haragszom rá. Élek, a szó teljes értelmében és csak ez számít.- Az ok, amiért történt, hogy - kezdett a történetbe - egy lemezkiadónál szerződtettek volna le minket, de csak egy hely volt már. A vezetőség úgy döntött, hogy engem akarnak. Tudtam jól, hogy Zayn a másik jelölt, de én gyáva voltam visszautasítani. Ez nagy nyomot hagyhatott benne. A másik ok az hogy állítása szerint én elloptam a legjobb barátját.
- Nem tehetsz róla, hogy két kézzel ragadtad meg a lehetőséget. - védtem őt.
- De igen. Mert máshonnan is kértek fel, de én elutasítottam. Így visszagondolva nagy hülyeség volt tőlem. Önző voltam. - mondta bűntudatosan.- Ne legyünk már letörtek. Kiderült az igazság. Zayn-t gondolom már kezelik. Még a végén olyan depis leszek, hogy én is répa rudakat fogok magamba tömni. - akadt ki az agyilag körülbelül 6 éves Harry.
- Pedig még nem mondtam el mindent. Van még valami, de Hails kérlek ne akadj ki. - fordult felém.
Ne, mondjon már ilyeneket, hogy ne akadjak ki. Most így még idegesebb lettem.
Nem arra számítottam, amit most kimondott:- 8 hónapos turnéra megyek.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...