* 13.FEJEZET *

97 7 0
                                    

Niall szemszöge

Amikor nálam állt meg az üveg, tudtam, hogy valami olyan dolog lesz, amit nem szeretnék meg tenni. Legalábbis nem ilyen körülmények között.
- Ni, - nézett rám sokatsejtően Lou barátom- Felelsz vagy mersz?
Most mit mondjak? A felelés sem jó döntés annál is vannak nagyon durvák. Szóval inkább merek.
- Merek- mondtam
- Hát mivel engem se kíméltek téged sem foglak kímélni. Csókold meg azt a lányt, aki szerinted a legszebb.
Mielőtt gondolkodtam volna a lábaim egyenesen Hailee felé vittek. A lány arcáról meglepettséget olvastam le és talán félelmet is. Így nem akarom megtenni. Mindenki minket bámult kikerekedett szemmel. De nem fogom megtenni, ha ő nem szeretné.
- Nem csinálom meg!- jelentettem ki.

Hailee szemszöge

Mikor Niall kijelentette, hogy nem teszi meg még mindig néztek minket. Kicsit csalódott voltam, de mégis megkönnyebültem. Miért vannak kettős érzelmeim? Jó lett volna, ha megcsókol, de nem ilyen helyzetben. Biztos amiatt a lány miatt mondta. Még nincsenek is együtt, de már úgy érzi nem teheti meg. Niall nagyon szeretheti azt a lányt. Jó lenne vele megismerkedni.

- Én hazamegyek! - mondtam. Utálom eleve, ezt a játékot, de ezek után még jobban.
- Mi lenne, ha hozzám jönnél? - kérdezte Tay.
- Rendben.
Tudtam, hogy valami nincs rendben. Taylorral csak akkor szoktunk ketten lenni, mikor kérdezz-feleleket tart. Most miről akar beszélni?
Elköszöntünk a többiektől és már indultunk is. Tay az egész úton nem szólt hozzám. Hiába kérdeztem, hogy mi a baj.
De mikor már felértünk a szobájába csak annyit mondott:

- Mesélj!
- Miről? -kérdeztem.
- Inkább az a kérdés, hogy kiről. Szerintem te tudod jól mire gondoltam.
Ugye nem? De biztos Tay nem hülye. Ő olyan, mint a sas. Mindent megfigyel. Még azt is, amit nem kéne.
- N-nel kezdődik a neve.- segített be Tay, de nem kellett ennyit se mondani. Már a beszélgetés legelején tudtam, hogy róla fog beszélni.
- Csak barátok vagyunk. - vállamat megvonva mondtam.
- Aha. Barátok. Tudod, hogy ezt mikor veszem be.
- De mondom. Csak barátok.

Taylor szemszöge

Most nem értem, miért nem mondja el. Legjobb barátnők vagyunk. Az oké, hogy Sel előtt nem akarja elmondani. Épp ezért hívtam át magamhoz. Hogy legalább nekem mondja el. Már a szülinapi buliján láttam, hogy nem voltak egymásnak közömbösek. Mi sem bizonyítja jobban, hogy egymás közelében máshogy viselkednek. Főleg a mai nap eseményei után. Láttam, hogy Haiz lopva-lopva ránéz, és Niall is ezt tette. Meg amúgy is az ellentétek vonzzák egymást.
- Hailee tudod, hogy bennem megbízhatsz. Tudom, hogy érdekel. És nemcsak úgy, mint egy barát.
- Ajj.. Ennyire látszik? - kérdezte.
- Eléggé. Egyszer Harry is megkérdezte tőlem, hogy van-e kettőtök közt valami. Ő azt látja, hogy Niall is bír téged.- mondtam.
- De Tay az a baj, hogy nem szerethetem- sóhajtott Hai.
- Már miért ne? Nincs barátnője.- mondtam.
- Tetszik neki egy lány.- mondta Haiz a szája elé kapva a kezét. Ó, szóval ezt nem mondhatta volna el.
- És honnan tudod, hogy nem te vagy az?- kérdeztem. Simán benne lehet a pakliban. Niall talán fél elmondani neki, hogy mit érez és így próbál lépésenként tudtára adni Hai-nek, hogy ő az a lány, aki iránt érez valamit. Harry is mondta, hogy mikor szóba kerül Hailee Niall egészen máshogy viselkedik. Hailee megszólalt:
- Kérlek, ne ültess a fülembe bogarat. Nem akarok csalódni.

Megértem őt. Nem is faggatom őt tovább. Megtudtam azt, amit eddig is sejtettem. És ez nekem mindennél többet ér. Végre megnyílt előttem.

Hailee szemszöge

Miután elárultam az érzelmeimet, igazából egy kicsit megnyugodtam. Főleg, hogy nem röhögött ki. Hogy nem cseszett le, hogy pont Sel volt pasijába szerettem bele. Most már igen, biztosan tudom, hogy megszerettem. Már akkor liftezik a gyomrom, ha csak rágondolok.
De miért pont belé?
És mi lesz, ha Sel megtudja? Biztos megszakítja majd velem a barátságot.
És nem szeretném elveszíteni.

Liam szemszöge

Megkértem Louist, Harryt és Niallt is mi lenne, ha zenélgetnénk egy kicsit. Mindannyian beleegyeztek. Láttam Ni-n, hogy kedvetlen. Igazából beszélni szeretnék vele Hailee-ről. Látom, hogy valami nem oké. És ha tényleg szereti, akkor miért nem csókolta meg? Félt? Az nem lehet. Niall soha nem szokott félni egy lánytól furcsa. Meg Haiz is amiket mondott a szilveszteri bulin. Jó, igaz hogy részeg volt, de akkor az ember mindig az igazat mondja. Legalábbis a mondás így tartja. Felidéztem egyes mondatait:

Ugye nem csak tetteti, hogy megbocsátott nekem?

Niall mesélt rólam?

Mennyire szereti Selt?

És ami leginkább megmaradt:

Miért van az, ha tudom, hogy itt van valahol, de még így is hiányzik.

Niall külön jött tőlünk, így ő a hátunk mögött volt az autójával. Így gondoltam megkérdezem a srácoktól, hogy mit gondolnak, mi van Hailee és Niall között:

- Csak nekem furcsa mostanság Ni?- kérdeztem a srácoktól.
- Szerintem mindenkinek feltűnt. Csak ismerjük egymást jó pár éve.- mondta Hazz.
- Főleg, amiket meséltél Hailee-ről,Li.- kapta szája elé a kezét Tomlinson. Én erre gyilkos pillanatást löveltem a mi érzelmi tanácsadónknak.
Harry már épp szólalt volna meg, mikor megérkeztünk.

Niall ugyanolyan póker arccal jött be a házamba, mintahogy Shawn házát elhagytuk.
Majd Niall váratlanul megszólalt. Olyat mondott amit nem hittünk volna, hogy elmondja nekünk. Azon csodálkoztam, hogy Lou egyáltalán nem lepődött meg. Ő már tudta. Csak jó baráthoz híven nem árulta el nekünk.

Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész (is) .
Nagyon érdekelne a véleményetek. Szeretnék fejlődni, de ehhez szükségem van kritikára.
Köszönöm az eddigi megtekintéseket.

Vigyázzatok magatokra! 💜


Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now