* 36.FEJEZET *

45 4 0
                                    

Niall szemszöge

Miután felszálltam a gépre már elöntött a hiányérzet. 2 hónapig nem érhetek hozzá. Nem is lenne olyan rossz ötlet, ha feltalálnák, hogyan is lehetne virtuálisan hozzáérni a beszélőtárshoz. Milyen baromságokon jár most az eszem. Figyelem elterelés céljából beindítottam egy random lejátszási listát Spotify-on, de még ez sem hagyja, hogy elnyomja a hiányérzetem, mert természetesen a több ezer előadó közül pont Hailee egyik dala indult el.
Valhogy mégsem volt erőm ahhoz, hogy elkapcsoljam.

» » »

- Niall.. Kelj fel ,megérkeztünk! - halottam meg menedzserem hangját. Elaludtam volna??
- Fent vagyok. - mondtam. Legszívesebben elküldtem volna melegebb éghajlatra, mert felébresztett. Még húztam volna a lóbőrt, ha nem kéne leszállni. Ahogy leszálltam a gépről már a vakuk égették a retinámat. Hogy a francba derítik ki mindig, hogy melyik repülőtéren szállok le!?
A paparazzik mellé jó pár rajongó és újságíró is megjelent. Hálát adok az égnek, hogy vannak testőreim.
A testőreim tisztították előttem az utat, miközben az újságírók a következő kérdésekkel bombáztak:

- Mi van köztetek Hailee Steinfelddel?
- Igaz, hogy Hailee a barátnőd?
- Van barátnőd?
- Hailee Steinfelddel tényleg csak barátok vagytok vagy egy párt alkottok?
Minden oldalról hasonló kérdések jönnek. Egyikre sem válaszolok. Megbeszéltük Hailee-vel, hogy még nem tesszük nyilvánosság elé a kapcsolatunkat. Addig higyjék azt, hogy nagyon jó barátok vagyunk.
Nagyon örültem, mikor végre felszusszanhattam az autóban. Csak egy gond volt ezzel. A gondolataim újra Hailee körül jártak. Hogy fogom 2 hónapig kibírni? Jó kérdés. De már visszafelé kezdtem számolni az időt, miközben a 2 hónap csak most kezdődik.

Hailee szemszöge

Már órák teltek el, mióta Niall elment. Már biztos megérkezett Kanadába. Louis, Harry, Shawn és Selena átjöttek hozzám,hogy ne érezzem magam egyedül. Éppen a Végtelen útvesztő című filmet nézzük, de nem is figyelek rá, mert a fejemben csak az ír fiú járt. Nagyon elmerülhettem a gondolataimban mert valaki a kezét legyezte a szemem előtt.
- Föld hívja Hailee-t.- mondta Sel.
- Mi van?!- kérdeztem gyorsan.
- Örülünk, hogy megérkeztél a Föld nevű bolygóra. - mondta Louis.
- Miről volt szó? - kérdeztem.
- Csak megkérdeztem tőled, hogy tetszett-e a film, de minden bizonnyal nem is figyeltél rá, igaz? - kérdezte Shawn.
- Igazat megvallva nem igazán bírtam rá koncentrálni. Sajnálom. - mondtam szégyenlősen. Tök gáz ez. Átjönnek, hogy ne legyek egyedül erre meg nem is figyelek rájuk. Borzalmas vagyok. 
- Mondtam, hogy pornót nézzünk. Arra úgyis koncentrált volna.- mondta Harry.
- Már megint kezded?- kérdeztem.
- Mit is? - csinált úgy, mintha nem tudná miről beszél.
- A perverzséget. - mondta Sel.
- Jaj, lányok! Ne legyetek már ilyenek! - szállt Harry pártjára Lou.
- Ne csináljatok úgy, mintha még soha nem néztetek volna. - mondta Göndörke.
- Mert  én nem is. - kezdtem.- Egyébként is miért beszélünk ilyenről?
- Te még nem is néztél soha? - kérdezte Harry.
- Nem. És nem is tervezek- mondtam határozottan.
- Akkor te... Pornófilm szűzen fogsz meghalni?- kérdezte Lou. Most ez komoly?
-Igen. Miért baj az, ha én nem vagyok az ilyenre kíváncsi?
- Csak fura. - mondta Harry.
- Inkább zárjuk le a témát. - mondtam. Már kezdtem nagyon kényelmetlenül érezni magam.
- Jó, akkor nézzük meg a Dunkirk-ot.- mondta Harryre sandítva Sel.
- BIZTOS. HOGY. NEM. - kelt ki magából a göndör hajú fiú.  Mellékesen pont a fülembe. Én sem szeretem amúgy visszanézni azokat a filmeket, amikben szereplek.
- Harold! Te azt akarod, hogy megsüketüljek?
- Pont olyan vagy, mint az anyám.- mondta Harry szemet forgatva.
Selena már be is indította a filmet. Harry legnagyobb "örömére".
- Mondtam, hogy ne azt nézzük!- hisztizett Harry.
- Nem lesz tőle bajod. Majd Sel és Haiz elmondja a véleményét a szereplésedről. - szólt bele Shawn.
Erre Hazz fogta magát és felment az emeletre. Csak remélem nem a szobámba ment be, mert agyonütöm. Inkább utána megyek. Biztos, ami biztos.
Valamiért úgy szeltem a lépcsőket, mintha az életem múlna rajta.
Benyitottam az egyik vendégszobába és szerencsére ott is volt.
- Nem nézed a filmet? Legalább jól kiröhöghetsz. - pukkadt be Harry.
- Amúgy én már láttam és szerintem eléggé jól eljátszottad. - mondtam őszintén.
- Ne hazudj! - mondta.
- Nem hazudok. - kezdtem egyet sóhajtva.- Tudod, én sem szeretem, ha azt a filmet nézik amiben benne vagyok és én magam is ott vagyok a szobában.
- Óó..Pedig neked főleg nincs okod arra, hogy kényelmetlenül érezd magad akkor. Hisz' Oscar-jelölt voltál mindössze 14 évesen.
- Az még nem jelenti azt, hogy nem érzem magam kényelmetlenül. A premiereken is utálok ott lenni.
- Én is utáltam. Még a 1D filmeknél is. - mondta.
- Legalább van egy közös tulajdonságunk. - mondtam.
-  Nem gondoltam volna, hogy lesz olyan is. - mosolygott rám Bongyor.
Mikor kimondta rezegni kezdett a telefonom a zsebemben. Kivettem és mosolyogtam, mikor megláttam.

Niall ❤ videóhívást indított.









Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now