* 10.FEJEZET *

88 7 1
                                    

Niall szemszöge

Aggódtam. Nagyon is. Minden embert meglökve mentem a bejárathoz. Már éppen nyitottam volna az ajtót, mikor valaki megkopogtatta a vállam.

- Nem láttad véletlen Shawn-t? kérdezte Cami.
- Nem.
- Amúgy te hova mész?- vetette oda nekem, mintha az ő dolga lenne.
-  Ahhoz neked semmi közöd. Ki vagy te, az anyám? - vettem fel a bunkó stílusát és aztán se szó, se beszéd kimentem.
A földön jó pár piás üveg volt. Körbenéztem, de sehol nem láttam Hailee-t. Írok Liamnek.

Niall
Haver, hova mentetek? Mert nem látlak titeket.

Liam
Elmentünk a diszkó mögötti parkba.

Elraktam a telóm és máris indultam gyalog a parkhoz. Amint odaértem megláttam őket. Hailee a fejét a földre szegezte. Liam pedig éppen mondott valamit, de amikor odaértem elhallgatott.

-  Liam, miért nem figyeltél rá?- fordultam hozzá ingerülten.
- Pff. De jó már te is kezded. Pont, mint Lou.- kezdte Liam - Amúgy meg nem értem, hogy részegedhetett le egy 1,5 kis pohárnyi whiskeytől.
- Mivel nem szokott inni! - mondtam.
- Nehh, hibbháztassd Liamet légyhszi. Et az egészh azh énh hibhám. - mondta részegen Hailee. Milyen kedves tőle. Még így is másra gondol.
- Rosszulh vaghok.- jelentette ki Haiz.
- Liam, adj neki vizet.
- Elfogyott- mondta Payne.
- Akkor tán menj és szerezz?!- mondtam indulatosan a barátomnak.
- Nem tudom, mi bajod. De már megyek is.- mondta Li.

Szegény, Hailee! Szemeit rám emelte és kuncogni kezdett.
- Min nevetsz? - kérdeztem.
- Téghhed.- mondta.
- És miért is?- kérdeztem mosolyomat visszafogva.
- Hoghy leghetsz iglyen cukhi, mikhor mérghes vagh?

Jó, Niall csak azért mond ilyeneket, mert részeg.
Eközben Li is visszatért egy palack vízzel és azt oda adta Hailee-nek.

- Li, én hazamegyek.- mondtam.
- Ésh én hogh meghek hazha? - kérdezte Hai.
- Te velem jössz.- jelentettem ki.
- Liam lécci segítesz az autóhoz támogatni Hailee-t?
- Persze.

Miután beültettük az autóba, elköszöntünk Liamtől és hazafelé vettem az utat. Hailee ma nálam fog aludni. Igaz tudom, hogy hol lakik, de valakinek vigyáznia kell rá. Nem hagyhatom egyedül. Mikor hátra néztem, akkor már elaludt. Olyan aranyos mikor alszik. Egész nap tudnám nézni. Gyorsan vissza szegeztem a szememet az útra.
Mikor hazaértem kivettem az alvó Hailee-t a kocsiból és mennyasszony pózban vittem be a lakásomba.
Lehányta magát szóval át kell öltöztetnem. Gyorsan felmentem a szobámba és vettem ki egy pólót a szekrényemből és ráadtam. Nem hagyom, hogy a kanapén aludjon, így felvittem a szombámba. Csodálkozom, hogy nem ébredt fel. Jól kiütötte magát. Aztán elmentem lezuhanyozni.
Miután végeztem éppen kiakartam menni a szobámból a nappaliba, de valahogy nem ment. Így az agyam helyett a szívem irányított.
Befeküdtem az alvó lány mellé. Akaratlanul is közelebb húztam magamhoz, és néztem őt, addig míg el nem nyomott az álom.

Hailee szemszöge

Másnap arra keltem, hogy valaki a nyakamba szuszog. Na meg iszonyatosan szétment a fejem.
Körbenéztem és megláttam magam mellett Niall-t. Úristen! Ugye, nem? Nem! Az nem lehet! Hiszen Sel a barátnője. De olyan cuki, mikor alszik. Elhessegettem ezt a gondolatot. Nem szerethetem. Még magamnak is nehéz bevallanom, de azt hiszem belé szerettem, de nem leszek olyan, aki elcsábítja a legjobb barátnőjének a barátját.
Nincs más megoldás. Most el kell tűnnöm. Még mielőtt felkel. Gyorsan ki keltem az ágyból, de pechemre belé rúgtam, így felkelt.
- Mondtam, hogy jól áll a pólóm? Ja, nem, mert ki voltál ütve. És amúgy nem kellemes egy rúgásra felkelni.- mondta rekedt hangon.
Anyám! De szexi a hangja! Aztán végig néztem magamon. Az csak fehérnemű és az ő polója volt rajtam. Csak a polóval az a baj, hogy kb. egy magasak voltunk. Így gyors beugrottam az ágyba és magamra húztam a takarót.
- Te most komolyan átöltöztettél? - kérdeztem Niallt elképedve.
- Csak nem hiszed, hogy a lehányt ruhádban alszol.
- És miért ide hoztál?- kezdtem- Tudod, hogy hol lakom. És, ha már ide hoztál, akkor nekem elég lett volna a kanapé is.
- Mert nem akartalak egyedül hagyni. Mármint csak nem hagyhattalak ott olyan állapotban.- mondta zavartan.
Ez azért megmelengette a szívem, ami már nagyon gyorsan vert. Emlékeztettem magamban, hogy Niall nem lehet az enyém. Soha.
- Köszönök mindent. A többiek tudják, hogy itt vagyok?
- Nem, de nyugi kimostam a ruháid.
- Akkor, nem baj, ha lezuhanyzom?- kérdeztem félve.
- Dehogy baj- mondta és adott nekem egy boxert.
- Öhm.. Köszönöm.- mondtam lányos zavaromban, elpirultan.
- Nincs mit.
Miután végeztem elköszöntem Nialltől és hazasétáltam. Még jó, hogy csak pár utcányira lakom tőle.
Olyan rossz, hogy semmire nem emlékszem.

Niall szemszöge

Miután elment a gondolataimba merültem. Most mit csináljak? Éppen ezen merengtem, mikor csippant egyet a telefonom. Nagy reményekkel nyúltam az eszközért, hátha ő írt. De nem. Hanem, Gomez.

Sel❤
Kérlek Niall beszéljük meg! Szeretlek❤ Annyira sajnálom.

Niall❤
Sajnálhatod is, de én végeztem. Lehet jobb így mindenkinek. Csak most döbbentem rá, hogy ez a kapcsolat nem is működött volna. Köszönöm, hogy rávilágítottál engem erre.

Sel ❤
Mi az, hogy már nem szeretsz? Van más? Kérlek, kezdjük elölről. Zayn smárolt le.

Niall❤
Ehhez két szemely kell.

Niall❤ átnevezte magát, erre:
Niall Horan

Niall Horan átnevezte őt, Sel❤erre: Selena Gomez

Most döbbentem rá, hogy ennek tényleg vége. Talán van remény, hogy Ő belém szeressen.

Hailee Steinfeld elcsavarta a fejem. Úgy, mint eddig még soha senki.


Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now