TEMETÉS NAPJA
Rengeteg ember igyekszik a mullingari temetőbe. Újságírók tömkelege szeretne bejutni a temetésre. Rengeteg TV fizetett volna azért, hogy leadhassák a temetést. Nem is tudták, de Niall és Hailee rajongói is feketébe öltöztek és mélyen gyászoltak, mintha családtagok lennének. És ez valamely szempontból igaz is.
Hiszen Hailee és Niall is második családjának tartotta fanjaikat. Niall és Hailee fanjai ráadásul tiszteletük jeléül összefogtak és a Nailee páros dalait a toplisták élére száműzték.Voltak hírességek, akik nem tudtak menni a temetésre, de mégis Twitteren keresztül búcsúztatták el őket. Olyanok, mint például: Julia Michaels, Ariana Grande, Kygo, Marshmello, Lewis Capaldi, BENEE, Justin Bieber, Hailey Bieber, Dua Lipa, 5SOS tagjai és még sokan mások..
Nem régiben Hailee és Niall szobájában is búcsúlevelet találtak. Már hónapokkal öngyilkosságuk előtt megírták. Niall-é így szólt:
Kedves szeretteim!
Ha ezt olvassátok már nem vagyok ebben a világban. Bocsássatok meg nekem, de nem bírtam tovább. Úgy éreztem mennem kell, mert látva nap, mint nap az arcotokat, ahogy aggódtok miattam azt éreztem jobb, ha nem látjátok többé azt, hogy hogyan is szenvedek. Nem akartam, hogy elhanyagoljátok önmagatokat, csakis miattam. Az önzőség lett volna tőlem.
Tudom, hogy azt gondoltátok, hogy pont én voltam képes öngyilkosságra, aki állandóan azt szajkózta minden megoldható csak idő kell hozzá. Én adtam magamnak időt, de inkább minden egyes másodperccel csak rosszabb lett. Minden rosszabb lett miután elhagytam őt.
Anya, sajnálom, hogy nem lehettem olyan fiad, akit igazán megérdemelnél.
Lehet nem mondtam elégszer, de nagyon szeretlek. Föntről vigyázok rád, ígérem. Mindig mosolyogj. Köszönök mindent, amit valaha tettél értem. Fantasztikus nő vagy. Bocsáss meg, de a második legfontosabb ember voltál az életemben.
Fiúk! Fel a fejjel! Büszke vagyok rátok, higyjetek nekem és ti is legyetek azok magatokra! Öröm volt a barátotok lenni, bár nem voltam olyan barát, akit igazán megérdemeltetek. Főleg az utóbbi időben. Bocsánat a sok pofonért amit adtam nektek.
Harry. Te mindig beleláttál a fejembe. Nem tudom, hogy hogy volt ez lehetséges. Légy mindig ilyen kedves és vidd tovább ugyanazt az életszemléletedet, amit kialakítottál. Hálás vagyok, de tényleg.
Louis. A One Direction poéngyárosa...persze csak utánam.
Mindig tudtad, hogyan vidíts fel engem, mikor Simon piszkált. Maradj ugyanilyen életvidám és törődő mint mindig.
Liam. Az apukánk. Rengeteg tanácsot kaptam tőled, amit próbáltam is megfogadni. Eléggé formáltad a személyiségem az már biztos. Legyél mindig olyan aki igazán te vagy.
És..és Zayn. Nem tudom, hogy valaha eljut-e hozzád ez,de annyit akartam, hogy megbocsájtok. Nem akarok úgy elmenni, hogy haragszom valakire. És én is bocsánatot szeretnék tőled, mert megbántottalak azzal a kiadós cuccal. Igazad van. Egy önző seggfej vagyok. Sosem felejtem el azt a pillanatot, mikor valaki lecsúnyázott a közönségből, de te egyből ugrottál hozzám támogatni, mert láttad hogy ott fogom elbőgni magam.. Hálás vagyok érte.
Bátyó! Vigyázz Theo-ra. Mondd meg, hogy a nagybácsija imádja őt és az édes pofiját. Szeretlek, Greg. Remek apuka vagy. És testvér. Ígérem figyellek titeket fentről.
Apa..hát nem is tudom, mit mondhatnék neked. Szeretlek. Neked még soha nem mondtam, de így van. Tisztellek. Vigyázz magadra!
És az én örök szerelmem. Igen, Hailee rád gondoltam. A legfontosabb voltál számomra földi életemben. Soha nem gondoltam volna, hogy az ember tud ilyen szerelmes lenni, mint ahogy én beléd. Szeretlek. Légy boldog Hailee és kérlek felejts el. Találj egy olyan férfit, aki jobban megbecsül téged és meghallgat. Meghallgatja azt, hogy mit miért tettél. Nekem is azt kellett volna. Ne legyen bűntudatod, hogy miattad haltam meg. Ez nem igaz. Hanem érted távoztam el az élők sorából, hogy boldog lehess. Olyan boldog, mintahogy mellettem sosem lehettél.
A túlvilágon is te leszel az egyetlen szerelmem.
Egyetlen kérésem az lenne, hogy Mullingarban temessetek el.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...