* 38. FEJEZET *

50 4 2
                                    


female_starlord kérésére ma is hoztam egy részt. Remélem elég gyorsan hoztam ezt a részt!

Nem lett olyan izgalmas, de remélem tetszeni fog nektek!
Jó olvasást! ❤


Hailee szemszöge

Miután Harry kiőrjöngte magát, a fiúk is hazamentek. Egyedül maradtam az óriási házamban. Úgy döntöttem, hogy elmegyek tusolni, de miután végeztem nem tudtam elaludni. Egy ideje csak forgolódom. Ez így nagyon nem jó. Ölembe vettem a laptopomat és filmet kezdtem el keresni Netflixen. Végül a Szabad egy táncra? című filmre tettem le a voksomat. De a film se kötött le annyira, hogy ne gondoljak arra a személyre, aki most éppen Kanadában van. Jó messze tőlem.

Vége lett a filmnek, de egyáltalán nem tudtam,hogy miről is volt szó benne. Elraktam az eszközt és rengeteg forgolódás után végre álomba zuhantam.

«««»»»

Reggel iszonyat álmosan keltem fel az ébresztőm hangjára,ami fél 7-re volt beállítva. Sietősen felöltöztem és bekaptam pár falatot reggeli gyanánt. Ma rengeteg dolgom van. A kiadómmal még nem beszéltem arról,hogy 2 hónap után Niall után utazom. Érzem,hogy nem fognak repesni az örömtől,ha ezt meghallják. Nem régiben jött ki egy zeném, Let Me Go címmel. Ahhoz terveznek klippet forgatni. Aztán interjúra is kell mennem.
A Republic Records épületében egyből a menedzserem irodájába felé vettem az irányt.
Bekopogtam. Utálja,ha csak úgy rá rontanak.

- Gyere! - hallatszódott bentről.
- Jó reggelt! - öltöttem álmosolyt, mert nem jövünk ki valami jól. Sajnos. Éppen ezért lesz nehéz lesz elkéredzkedni.
- Jó reggelt! - vicsorgott.
- Lenne egy bejelenteni valóm.- mondtam. Nem fogom hagyni, hogy teljes mértékben ő irányítson.
- Tán nem itt hagyod a kiadót? - mosolygott. Letörölném ezt róla. Hogy miért nem váltok menedzsert? Mert az igazgató nem engedi. A szavait idézve:
„Ő tudja kihozni a legtöbbet belőled."
Ebben én nem lennék olyan biztos.
- Nem. Csak,hogy tudd 2 hónapig leszek itt és utána elutazom.
- Minek? Csak nem a szerelmed után? Úgyis a legelső nővel lefekszik.
- Nem tudsz te semmit rólunk.- akadtam ki.
- De neked itt van dolgod. - mondta fapofával. Még élvezi is. Ezt nem hiszem el.
- Neked nem az a dolgod, hogy úgy csináld, hogy nekem jó legyen? Amúgysem vagy az anyám.
- De a menedzsered vagyok!
- Ütemezd át! - mondtam.
- Rendben. De csalódni fogsz. - mondta, én pedig szemforgatva reagáltam rá.
- Mostmár mehetek? - kérdeztem.
- Igen. - sóhajtott, mintha én olyan nagy teher lennék számára.
Én még megfordultam az ajtóban és még visszaszóltam:
- Ó,és még egy valami. Ne üsd bele magad a magánéletembe. - és távoztam.
Élesen fújtam ki magamból a levegőt. Még ilyet!
És még a forgatás is hátra van meg az interjú is.

Végeztünk a forgatással. Fullra le vagyok amortizálva és még arra az átkozott interjúra is mennem kell. Egy sofőr visz az épületig. Mikor megérkeztünk, sietősre kellett vennünk a figurát. De nem értem minek. Késésben lennék?
Mikor beértem rögtön sminkeshez és fodrászhoz ráncigáltak. Miért nem vagyok így jó?
Kezdődik a műsor.

- Üdvözöljük, Hailee Steinfeld amerikai színész- és énekesnőt! - szólt a műsorvezető és beléptem.
- Helló.Sziasztok! - köszöntem a vezetőnek és a nézőknek egyaránt.
- Hogy vagy? - kérdezte a sablonkérdést. Mindig így van. Pitiáner dolgoktól haladunk a magánéletet súroló kérdésekig. Csak kérdezett én meg válaszoltam. Nem is volt vészes. Eddig.
- Néhányan azt terjesztik együtt vagy Niall Horannel. Ez igaz?
- Nem vagyunk együtt. Csak nagyon jó haverok vagyunk. - mondtam. Ezt mar megbeszéltük Niallel,hogy nem tesszük még egyelőre nyilvánossá a kapcsolatunkat. Mindketten nyugalomban szeretnénk együtt lenni. Amennyire hírességként lehetséges.
- Rendben. Köszönöm, hogy itt voltál.- mosolygott.
- Én köszönöm! - mondtam álmosollyal.
Aztán megállt a kamera. Fellélegezhetek végre. Niallel ma biztos nem tudok beszélni, mert ő neki még van egy koncertje.

Kiszálltam a kocsiból a házam előtt. Oda sétáltam a bejárati ajtóhoz, hogy kinyissam kulccsal az ajtót, de nyitva van. Én biztos, hogy bezártam!! Lehet betörtek?! Óvatosan beléptem a házba, mikor valaki a számra tapasztotta a kezét. Én meg felsikoltottam. Az a személy, aki a hátam mögött volt röhögni kezdett. Ez Harold!! Én kinyírom! Elengedett én meg felkapcsoltam a lámpát.
- Harold! Halálra ijesztettél! Mondd normális vagy? - kérdeztem.
- Ő sosem volt az. - hallottam Liam hangját a hátam mögül.
- Halljátok nincs répa! - hallatszódott Louis hangja a konyhából. Szóval itt van mind a három jómadár!
- Hogy jutottatok be?- kérdeztem.
- Tay-től elcsórtam a kulcsot. - mondta röhögve. Mostanában nagyon eltávolodtunk tőle.
- Ó, hogy az engedékeny fajtáját! Miért jöttetek? - kérdeztem.
- Répáért. - mondta Gombafej, aki végre előkerült a konyhából.
- Amúgy téged jöttünk boldogítani. - somolygott Liam. Ismerem ezt a nézést. Valami nem stimmel. Rájöhettek, hogy nem vettem be, így Louis előállt az igazsággal.
- Mivel Tay nem ért rá, így Hazz elcsórta a kulcsot és elhívott minket vacsorázni. Mi Liammel nem tudtuk, hogy ez a terve, de mikor ideértünk elmondta, hogy azt akarja, hogy főzz nekünk vacsorát, mert éhes. - mondta.
- És miért főznék?
- Mert aranyos, jószívű csodabogár vagy. És mellesleg finomat főzöl. - hízelgett Styles.
- Rendben, legyen.
- Azt elfelejtette hozzátenni, hogy a tervben benne van, hogy itt alszunk. Ha már ennyi vendégszobád van. Legalább nem leszel egyedül.
- Féltek, hogy öngyilkos leszek? - mosolyogtam.
- Igazából Niall fenyegetett meg minket, hogy ne hagyjunk magadra. - vallott színt Harry. Erre Liam úgy tarkón csapta, hogy még fél óráig jajjgatott. Erről is beszélnem kell Niallel.
Főztem nekik, de mondtam, hogy akkor utána pakoljanak el. Miután ők is végeztek elmentek zuhanyozni. Utánuk én is elmentem. Lefeküdtem aludni, de tudtam, hogy itt nem nagyon lesz alvás.

Mert kintről Liam nyerítse, Louis hisztizése és Harry ordítása hallatszódott.





Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now