* 12. FEJEZEZET *

85 8 2
                                    

Niall szemszöge

Másnap álmosan keltem fel az ágyamból, mert nem tudtam elaludni. Egész végig csak Hails-re gondoltam. Valamikor el kell neki mondanom, hogy ő az a lány, akiről beszéltem. De nem most. Még túl hamar van.
Most megyek tovább dolgozni az albumomon. De előtte ránéztem a telefonomra. A csoportba írtak.

Muffin bácsi 😂
Nincs kedvetek átjönni hozzám? Unatkozok. Úgy délután 4 órára

Holdanyó 🌜
Ez egy remek ötlet. Legalább együtt lehet a csipet-csapat.

Saint Patric🍀
Nekem jó. Nem bánjátok, ha beveszem Lou-t, Liam-et és
Hazz-t a csoportba?

Swift 🚗
Nem.

Muffin bácsi😂
Én sem bánom. Sőt jó ötletnek tartom.

Kuba 👯
It's good idea. 👍

Sajtburesz 🍔
Shawn csak akkor jövök, ha lesz burger. 😂 Niall, természetes, hogy be kell venni a csoportba őket. Már ők is ide tartoznak. Én bírom a srácokat. Sőt Tay kifejezetten örülne Harry-nek

Saint Patric 🍀

Kösz skacok!

Saint Patric 🍀 felvette őt: louist91

Saint Patric🍀 átnevezte őt louist91, erre: Lou⭐

Saint Patric🍀 felvette őt:
harrystyles

Saint Patric🍀 átnevezte őt: harrystyles, erre: Hazza🔔

Saint Patric 🍀 felvette őt: liampayne

Saint Patric🍀 átnevezte őt: liampayne, erre: Li 👊

Li 👊
Hi csövesek.

Lou ⭐
Sziasztok!

Hazza 🔔
Hali, emberek

Saint Patric🍀
Éppen arról beszéltünk, hogy 4-kor talizunk Shawnnál. Jöttök?

Lou ⭐
Persze.

Hazza🔔
Ki nem hagynám!

Li👊
Csak, ha van pia.

Li 👊
Vicceltem. Nem maradok ki a buliból.

Saint Patric🍀
Akkor ott találkozunk!

Miután lefolyt ez a beszélgetés elkezdtem dolgozni az albumon, amit fél 3-ra kész is lett. Már alig vártam a 4 órát, hogy lássam Haiz-t.

Hailee szemszöge

Reggel már megint a telefonomra keltem fel. Szupi. Niall felakarta venni Harryt, Louist és Liam-et. Nem is kellett volna megkérdeznie. Természetes, hogy benne KELL lenniük, mert így kerek a társaság. Így ez meg is történt. Megbeszéltük, hogy 4- kor találkozunk Shawnnál. Azt nem tudom mit fogunk csinálni a beszélgetésen kívűl.
Felöltöztem és elindultam a közönségtalálkozómra. Alig várom, hogy beszélhessek velük. Igaz néha túlzásba esnek, de belegondolok abba, hogy valaki MIATTAM utazik órákat. Csak azért, hogy láthasson. Ez nagy megtiszteltetés.

Később boldogan jöttem ki a találkozó helyszínéről. Olyan rendesek voltak velem. A mosolyom még szélesebbre húzódott, mikor belegondoltam abba, hogy 4-kor találkozok vele.
Ránéztem az órámra. Fél 3 van. Gyorsan hazamentem lefürdöttem és valami más ruhát vettem fel. Sminkként csak szempillaspirált használtam.
Kicsit instáztam és képet is tettem ki a Twitter oldalamra. Ezután el is indultam. Normális, ha izgulok?
Mikor odaértem mindenkinek köszöntem. Észre vettem, hogy Niall nincs itt. Ezt szóvá is tettem.

- Srácok, Niall hol van? - kérdeztem.
- Niall mindenhonnan elkésik. Be van rögződve neki. Szokd meg- mondta mosolyogva Liam.

Később már megérkezett ő is. Mikor belépett akaratlanul is végig mértem. Áh, nem volt feltűnő. Főleg, mikor ezer wattos mosolyt varázsolt az arcára és ennek hatására fülig elpirultam.
Egyszer csak Liam elüvöltötte magát:

- Üvegezzünk!
Gondolatam,hogy valami hülyeséget fog mondani.
- Nem gondolod, hogy ez már nem nekünk való? Már nem vagyunk tinédzserek.- mondtam.
- Hailee, ne légy már ünneprontó! Épp ideje, hogy egy kicsit visszamenjünk abba a korszakba. Nosztalgiázzunk!- állt Liam pártjára Shawn.
- Oké. Megadom magam. - mondtam a többiek felé nézve. Még mindig nem tartottam jó ötletnek ezt a játékot. Mire feleszméltem már Shawn egy üveget tartott a kezébe. Körbeülünk, a jobb oldalomon Shawn a bal oldalamon pedig Taylor ült. Velem szemben pedig Niall.
- Mivel én vagyok a házigazda én kezdem a pörgetést. - mondta drága Mendesünk. Fogaimat összeszorítva imádkoztam, hogy ne én legyek, aki felé mutat az üveg. Imám meghallgatásra került, mert az üveg Liam felé mutatott.
- Liam. Felelsz vagy mersz? - kérdezte Shawn.
- Felelek.
- Elsőnek nem leszek kegyetlen. Melyik lánnyal jössz ki a legjobban?
- Hailee-vel.- nézett rám barátságosan Payne.
Liam megpörgette az üveget, ami most Taynél állt meg.
- Taylor, felelsz vagy mersz?
- Merek.
- Menj a konyhába és egy lábasba engedj hideg vizet. Aztán gyere vissza és öntsd a fejedre.
Uhh, ez azért durva.Egy idő után én még nem kerültem sorra. De nem bánom. Főleg, hogy a kérdések és kérések egyre durvábbak lettek. Nem számítottam másra.
És igazam lett, mikor az üveg Niall-nél állt meg az üveg, amit a gombafejű barátunk pörgetett .
- Ni, - nézett sejtelemesen Louis- Felelsz vagy Mersz?
- Merek.
- Hát mivel engem se kíméltek téged sem foglak. Csókold meg azt a lányt, aki szerinted a legszebb.
Nekem meg az állam esett le, mikor Niall felém kezdett közeledni.

Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now