* 14.FEJEZET *

84 6 0
                                    

Niall szemszöge

Mikor odaértem Liam házához még mindig kedvtelen voltam, pedig, ha úgy döntünk, hogy a nosztalgia kedvéért zenélünk, akkor mindig jó kedvem lesz tőle, de most nem.
Mikor bementem én is a házba, akkor mind a három fiú sejtelmesen rámnézett. Muszáj lesz elmondanom, hisz ők a legjobb haverjaim. Igaz, ezt már Lou tudja, de megkértem ne mondja el senkinek.
- Srácok szeretnék elmondani valamit! - kezdtem- Asszem szerelmes vagyok.
- Úgy tudtam! - kezdte Li.- Tudom is, hogy ki lehet az.
- Ja, én is sejtem ki az.- nézett rám Hazza.
- Na, akkor kire tippeltek?- kérdeztem a srácoktól, de úgy is tudják kiről van szó.
- Mondjuk háromra- találta ki Liam.
- Akkor, 1...,2...3..- számolt vissza Harry.
- HAILEE!- üvöltötték tökéletes szinkronban. Tudtam, hogy őt fogják mondani.

- Lebuktam.- mondtam megjátszva magamat. Igazából örültem, hogy rájöttek, mert nem jó mindent magamban tartani.

- Egy kérdés: Miért nem csókoltad meg?- kezdett bele Lou- Pedig olyan jó ötletnek tűnt.
- Mert láttam rajta, hogy nem akarja. Meg amúgy is én sem ilyen körülmények között terveztem megtenni.
- Hát én csak meglepettséget láttam rajta. - mondta Li.
- Miért nem hívod el valahova?- kérdezte Harry.
- Mert tudom, hogy ő nem szeretne tőlem semmit. - mondtam.
- Én nem lennék benne olyan biztos. - mondta az okoskodó Li.
- Na menjünk zenélni - tereltem a témát, ami be is vált.

Miután hazamentem csak elvégeztem az esti rutint és bedőltem az ágyba, azt kívánva, hogy bárcsak szeretne engem Hailee. Én lennék a világon a legboldogabb, ha ez megtörténne.

Hailee szemszöge
Másnap kipihenten ébredtem, aminek nem tudom mi az oka. Ránéztem a telefonomra, ami már 10 órát mutatott. Ja, ezért éreztem magam kipihentnek.
Megakadt egy értesítésen.

niallhoran üzenetet küldött.

Rögtön megis néztem. Csak ennyi állt benne;

niallhoran
Ne hargudj Lou-ra.

haileesteinfeld
Miért haragudnék? Ez csak egy hülye játék.

niallhoran
Akkor örülök.

niallhoran átnevezett erre: Hails 😈

Hails?? Most ez komoly? Senki nem hív így. De tetszik. Főleg, hogy Ő találta ki. Ha már ő is átnevezett én is átnevezem.

Átnevezted őt: niallhoran erre: James 🍀

James🍀
Most ez komoly? 😂😂

Hails😈
Az. 😂😂

Hails 😈
De most dolgom van, szóval megyek. Szia.

James🍀
Legyen szép napod! Szia!

Hails 😈
Neked is😊

Mosolyogva raktam le a telefonom és elkezdtem készülődni. Ugyanis egy újabb fotózásra vagyok hivatalos. Aztán még beszélnem kell a kiadómmal is.

Végre végeztem mára. Most hazafelé tartok. Gondoltam áthívom a lányokat. Rögtön igent mondtak.
Mire hazaértem már 6 óra volt. 5 perc múlva pedig a lányok már a csengőmre feküdtek.
- Sziasztok! Hányszor mondtam, hogy nem kell csöngetnetek? - kérdeztem mosolyogva.
- Sokszor, de most nem is ez a lényeg. Mivel nagy hírem van.- mondta Sel.
- Mi lenne az? -kérdeztem.
- Liam elhívott randizni- mondta Sel nagyon boldogan.
Én pedig őrült módjára elkezdtem ugrálni. Nem, nem őrültem meg. Úgy, tudtam! Liam-en láttam, hogy a szeme majd kiesik a helyéről, mikor meglátja. Szurkolok nekik.
- Annyira remélem, hogy boldog leszel- mondtam reménykedve.
- Én is kívánom.- mondta Tay.
- Hailee kérdezhetek valamit?- kezdte Sel.
- Persze- mosolyogtam rá, de ha tudtam volna, hogy ezt fogja kérdezni, akkor nem mosolygtam volna.
- Van köztetek valami Niallel? - kérdezte sejtelmesen Sel.
- Nem nincs. Csak barátok vagyunk. Meg ugye van az a lány neki, aki tetszik neki. - hadartam el.
- De te érzel valamit iránta?- kérdezte Selena.
- Mi ez a faggatózás?- kezdtem- Valami kihallgatáson vagyunk?
- Ne kapd fel így a vizet Hailee, kérlek- mondta Tay nyugtatóan.
- Kérlek mondd el az igazat, úgy örülnék, ha végre boldog lennél. És nem számít az, hogy ő az exem.- mondta Sel.

Nem hittem volna, hogy Selena száját egyszer ilyen szavak fogják elhagyni. Hisz csak az exe, baszki! Annyira jó barátnő! Megnyugodtam, hogy emiatt nem fog tönkre menni a kapcsolatunk.
- Őszintén? Minden olyan hirtelen jött. Az elején utáltam, később elviseltem aztán...
- Dehogy utáltad! - szólt bele Tay- Akkor nem lettél volna ilyen szomorú! Már akkor vonzódtál hozzá.
Lehet igaza van. Nem tudom. Én személyszerint nem hiszek a szerelem elsőlátásra dologban. Hogy lehetne valakibe beleszeretni, ha nem is tudod milyen igazán? Erre soha nem lesz válasz.
- Mi van veletek Tay?- kérdeztem figyelem elterelés gyanánt, de nem vált be.
- Ne kerüld a témát! - szólt rám Sel - Ki vele. Szerelmes vagy belé?

Nem kertelt Selena. Ami a szívén az a száján. Annyira félek elmondani. Tudom Sel azt mondta, hogy nem haragszik meg, ha így van, de attól még nekem lelkiismeret-furdalásom lesz. De muszáj lesz legyűrnöm.
De bármi is lesz az a jövő zenéje. Így kiböktem azt, amit már hallani akartak tőlem:

- Igen. Szerelmes vagyok belé.




Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now