Hailee szemszöge
Miután hazaértem indultam átöltözni. Niall cuccát majd vissza viszem.Olyan rossz, hogy nem emlékszem semmire. Ezért nem fogok soha többet inni. Elég nekem az üdítő. Éppen lefeküdtem volna aludni, mert még álmos voltam, a telefonom eszeveszett csörgésre kezdett. Sel az.
- Szia, Sel!- mondtam mosolyogva.
- Szia- mondta ő sírós hangon.
- Mi a baj?- kérdeztem elszontyolodva.
- Niall szakított velem. Azért, mert.....
- Mondd már!- kértem
- Na jó, mert smároltam egy sráccal. De olyan erőszakos volt. Megfenyegetett. Azt mondta, ha nem csókolom vissza, akkor tönkre teszi a karrierem. - mondta és hangos sírásba kezdett.
- Shhh... Nyugi. Beszéljek vele?
- Megtennéd?
- Érted bármit. Hisz te vagy az egyik legjobb barátnőm. Te is megtennéd értem.
- Úristen! Köszönöm.
- Szívesen.
És leraktuk a telefont. Már éppen indultam volna Niallhez, de nem mertem. Így megnyitottam a Whatsappot és írtam neki.Hailee Steinfeld
Szia. Elsősorban megszeretném köszönni, amit értem tettél.Nagyon meglepődtem, mikor rögtön válaszolt is. Tudom, hogy még az albumán dolgozik, ami valljuk be elég hosszadalmas munka.
Niall Horan
Mondtam már, hogy szívesen. Mi lenne a másik amit szeretnél?Hailee Steinfeld
Azt, hogy lécci hallgasd meg Selt. Nagyon össze van törve. Nyomós indoka volt arra, hogy ezt tegye. De ő elmondja ezt, ha meghallgatod.Írtam meg neki. Remélem meghallgatja és újra összejönnek. Hisz szeretik egymást, ami ellen nem tudok mit tenni. Niallt csak barátként tekinthetem. Nem, máshogy. Az nem lenne helyes. Fontosabb a barátság, mint a szerelem.
Niall szemszöge
Mikor megláttam, ezt az üzenetet nagyon elképedtem:
Hailee Steinfeld
Azt, hogy lécci hallgasd meg Selt.
Nagyon össze van törve. Nyomós indoka volt arra, hogy ezt tegye. De ő elmondja ezt, ha meghallgatod.
Nem tudtam, hogy erre mit írjak. Hogy küldhette rám szegény Haiz-t? Ő annyira más, mint Sel. Csak másokra gondol. Önmagára soha. És azt sem tudom, hogy miért nem ostromolják a fiúk. Hisz gyönyörű. Ezerszer szebb, mint Sel. Selt nem akarom áltatni. Rájöttem, hogy nem szeretem. Ehhez az kellett, amit elkövetett. Nem éreztem azt, hogy darabokra tört volna a szívem. Inkább csak csalódtam. Szóval, meghallgatom Selt, de nem fogok újra összejönni. Mert én mást szeretek. Meg is írom Haiznek a szitut, de nem mondom el, hogy őt szeretem, mert tudom, hogy érzelmeim nem kerülnek majd viszonzásra.Niall Horan
Meghallgatom Selt, de nem fogok újra összejönni vele. Rájöttem, hogy ez az incidens kellett ahhoz, hogy meglássam azt, amit eddig nem. Figyelj, elmondok neked egy titkot. Van egy lány akibe beleszerettem. De ne mondd el senkinek.Írtam meg az igazságot. Gondoltam eljött az ideje annak is, hogy ezt elmondjam Selnek is, de nem telefonon. Írtam neki, hogy sürgősen beszélnünk kell. Közben Hails is visszaírt. Nem szoktam így hívni, de most már így fogom. Remélem neki is tetszeni fog.
Hailee Steinfeld
Köszi az őszinteségedet! Örülök, hogy legalább nem fogod áltatni, de nehéz lesz neki feldolgozni. Legalábbis én, így gondolom.
Nyugodj, meg a titkod nálam megmarad. Kívánom, hogy a lány is viszonozza az érzelmeidet. Hisz megérdemled.
Ez azért eléggé megmelengette a szívem. Hogy lehet valaki ennyire törődő. Nem értem. Ha nem is fog engem viszont szeretni, akkor is remélem, hogy boldog lesz, mert nagyon megérdemli. Igaza volt Shawnak, mikor mondta, hogy Hails egy csodálatos ember. A legjobb a világon.
Csengettek az ajtómon. Gondolom Sel megjött. Igazam volt.
- Szia! - nézett rám félve.
- Szia! Miért küldted rám Hailee-t?
- Nem küldtem rád. Ő tette. Értünk, hogy boldogok legyünk.
- Örülj, mert csak is a barátnőd miatt vagyok téged meghallgatni. Nagyon könyörgött.- mondtam .
- Az volt, hogy Zayn megfenyegetett azzal, hogyha nem csókolhat meg, akkor tönkreteszi a karrieremet.
- Sel! A karriered fontosabb, mint én? - kérdeztem én. Egy kapcsolatban nagyon fontos, hogy ne a munkánk álljon a középpontban.
- Nem, dehogy. Nem akartam rossz hírnévre szert tenni.- mondta el-elcsukló hangon.
- Sel, ezeket egy idő után nem is emlegetik. Ha a karriered pedig, ha mélyponton van, attól nem azt jelenti, hogy tönkre mész. Onnan fellehet állni. Ez nem mentség arra, amit tettél. Ezért döntöttem, úgy hogy befejeztem, ezt a kapcsolatot.- mondtam.
- Már nem szeretsz?- kérdezte könnyes szemmel. Azért egy kicsit megsajnáltam.
- Egy valamit köszönök. Ez lenne a másik ok, arra hogy szakítok veled. Rájöttem, arra, hogy ez kellett ahhoz, hogy rájöjjek, hogy már nem szeretlek.
- Kit szeretsz? - förmedt rám.
- Ahhoz nincs semmi közöd, de ha tudni akarod, akkor nem is ismered. - hazudtam neki. Nem mondhatom el, hogy az egyik legjobb barátnője iránt érdeklődöm.
- Lehet, igazad van.- kezdte nyugodtan.- Remélem a lánynál sikerül bevágodnod, mert megérdemled a boldogságot.
- Ugye, tudod, hogy attól barátok maradunk? - mondtam megbocsátva.
- Örülök neki. Igazából én is tudtam, hogy ez a kapcsolat nem lesz örökre szóló. Már egy ideje elhidegültünk a másiktól.
- Ne érezd magad rosszul. Remélem találsz egy olyan srácot, aki jobban bánik veled, mint én.
- Köszönöm, hogy megbocsátottál. Sokat jelent nekem. Még akkor is, ha csak barátok maradunk-mondta már mosolyogva.
- Szia, Sel örülök, hogy megbeszéltük- köszöntem el tőle.
- Szia!Hailee szemszöge
Mikor épp kávét főztem, akkor rezgett a telefonom.
Megnéztem, mikor elolvastam keserédes ízt éreztem a számban.Niall Horan
Meghallgatom Selt, de nem fogok újra összejönni vele. Rájöttem, hogy ez az incidens kellett ahhoz, hogy meglássam azt, amit eddig nem. Figyelj, elmondok egy titkot. Van egy lány akibe beleszerettem. De nem mondd el senkinek.Boldog voltam, hogy nem játszadozik Sel érzéseivel. De közben szomorú is. Mert az a lány, akit szeret nem én vagyok. Mit is képzeltem! Szerintem én lennék az utolsó ember, akivel összejönne. Annak is örülök, hogy nekem mondta el ezt elsőnek, mert ez bizinyítja, hogy legalább jó barátnak gondol. Válaszoltam neki.
Hailee Steinfeld
Köszi az őszinteségedet! Örülök, hogy legalább nem fogod áltatni, de nehéz lesz neki. Legalább is én így gondolom. Nyugodj meg a titkod nálam megmarad. Kívánom, hogy a lány viszonozza az érzelmeidet. Hisz megérdemled.Fél óra múlva az ablakon kinézve lattam, hogy Sel boldogan tart a házam elé. Mégis kibékültek? Hazudott nekem? Ezeken töprengtem, mikor Selena ráfeküdt a csengőre.
- Szia, csajszi- mondta.
- Szia. Kibékültetek?
- Valamilyen szinten igen, de csak barátok maradtunk. Bevallottuk mindketten, hogy ez már csak látszat kapcsolat volt. Elmondta azt is, hogy van egy lány, aki tetszik neki, én meg sok szerencsét kívántam.
- Wáo- esett le az állam- Őszintén arra számítottam, hogy sírva fogsz a nyakamba borulni.
Ezután csacsogtunk még mindenféle dologról. Miután Sel hazament, elvégeztem az esti rutinom, lefeküdtem az ágyamba.
A szemeimre nem jött rá az álom.
A gondolataim ébren tartottak.
Azt kívántam, hogy bárcsak cserélhetnék helyet azzal a lánnyal.
Akkor én lennék a legboldogabb lány a világon.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...