Niall szemszöge
Miután szakítottam Hailee-vel sebes léptekkel mentem vissza a hotelba. Azonnal dobálni kezdtem a cuccait a bőröndjébe. Elküldtem egy sofőrt, hogy dobja ki neki a bőröndjét. Nem is sírt, mikor szakítottam vele. Csak bólintott. Lehet nem is szeretett? Számára csak ennyit jelentett a kapcsolatunk?
Nem is vettem észre, hogy könnyezek. Nagyon férfias, tudom. De ebben a pillanatban rohadtul nem érdekelt. Hirtelen kaptam fel a vizet és rongálni kezdtem. Törtem és zúztam. Majd kifizetem a károkat, úgyis van elég pénzem rá.Miután lehiggadtam elővettem egy whiskeyt. Legalább adtak valamit, ami elfelejteti velem a történteket.Már a hatodik pohárnál tartok, mikor meghallom, hogy valaki hív. Ó, basszus ez Harry lesz. Még tegnap megbeszéltük, hogy hívni fog és Hailee-t is szeretné már látni. Fasza. Nagy nehezen a telefonomért nyúltam. Majd megnyomtam a zöld ikont.
Harry mellett ott volt Liam és Louis is. Szuper, még több embernek magyarázkodhatok.- Szia, Ni! Hol va...- kezdte Harry, mikor is meglátta meggyötört arcom.
- Bepipult az asszony, mi? - röhögött fel Louis.- Megetted tán az összes sajtburgert?
- Szerintem ennél többről van szó. - mondta Harry. Ő mindig is belelátott a fejembe, még akkor is, ha több ezer km választ el minket egymástól.
- Jé,tényleg! Úgy néz ki,mintha piált volna. - mondta Liam.
- Mert tán tényleg azt csináltam!? - akadtam ki. Pedig szegények nem tehetnek semmiről.
- Mi történt? Tán szakított veled? - szomorodott el Liam. Talán ő jött ki legjobban Hailee-vel.
- Épp ezaz, hogy én szakítottam vele. Mert eltitkolt valami fontosat.
- Mit? - kíváncsiskodott Louis. Imád pletykálni. Persze nem az interjúsoknak, hanem a haverjainak.
- Meg fogtok lepődni, de eltitkolta, hogy Zaynnel és Camila-val találkozik. - mondtam tovább kortyolgatva a whiskeym.
- Oké. Niall jobb lenne, ha nem innál többet. Holnap koncerted van. - mondta Harry. Jé, tényleg! A fanoknak nem szeretnék csalódást okozni.
- ZAYN? AZ A ZAYN? - ocsúdott fel ordítva Louis.
- Ismersz más Zaynt is rajta kívül? - kérdeztem Louistól.
- Amúgy, ha megkérhetnélek ne az én fülembe ordíts, mert meg fogok tőled süketülni. - szólt közbe Harry.
- KURVÁRA NEM ÉRDEKEL! MÁR MEGINT ZAYN?! KITEKEREM A NYAKÁT, HA MEGLÁTOM! VAGY TUDJÁTOK MIT? MEGKERESEM ÉS MEGÖLÖM.- ordított tovább Lou.
- Tommo way, yes! - nevetett fel Liam.
- Ne röhögj, Payno! Ez komoly dolog. - szólt rá Harry.
- Most felcseréltétek a szerepeket? Harry lett az apukánk? - kérdeztem.
- Mit tudunk érted tenni? - kérdezte kedvesen Harry ignorálva az előző megszólalásomat.
- Nem tudtok segíteni. De köszi az aggódást. Ezt magamban kell lerendeznem. - feleltem bánatosan.
- De hívj minket, ha bármi baj van,oké? - kérdezte Harry.
- Nem akarjuk, hogy depis legyél. - mondta Lou.
- Igazából én még el sem mondtam a véleményem- morfondírozott Liam a fejét vakarva.
- Senki nem mondta, hogy ne mond. - nézett rá Lou.
- Na, szóval, Ni ne haragudj, de elhamarkodott döntést hoztál. Meg kellett volna beszélned vele, hogy miért csinálta. Az ilyeneket meg lehet oldani. Biztos van oka, amiért nem rángatott bele az ügybe.
- De egy kapcsolat alapja a bizalom. El kellett volna mondania. Mindegy már. Szakítottam vele és ennyi. Fáj, de majd idővel begyógyul. - vontam vállat hanyagul. Ez sosem fog begyógyulni. Legalábbis szerintem.
- Én azt mondom, hogy beszélj vele, mert biztos volt oka annak, amiért nem szólt neked.
- Biztos nem. És most megyek, mert holnap fellépek. Sziasztok.- nyomtam ki a hívást.
Elpakoltam az italt, hogy nehogy újra inni kezdjek. Nem tenne jót, ha full másnaposan állnék színpadra.
Helyette felléptem Instagramra és Hailee képeit kezdtem nézni. Az abszlút kedvencem az a kép, amelyiken az én merch-emet hordja.
Aztán megláttam, hogy egy nem kívánatos személy írt számomra:gigihadid
Egy idióta vagy Niall James Horan!!niallhoran
Hagyjál!gigihadid
Nem foglak.Letiltottad őt: gigihadid
Ezután az üzenet után ingerülten készülődtem elő az alváshoz. Nincs energiám zuhanyozni, majd reggel.
De amint az ágyba feküdtem csak is azon a lányon járt az eszem, aki ellopta a szívem. Ha nem történik ez, akkor most szorosan ölelhetném magamhoz, mindenféle apróságról beszélve. Lehet Liamnek igaza van? Ezt meg lehetett volna beszélni? Lehet tényleg elhamarkodottan cselekedtem. Tényleg lehetett nyomós oka, hogy nem szólt. Egy akkora barom vagy, Niall James Horan!
Itt jöttem rá, hogy talán nemcsak az ő hibája volt, hanem az enyém is. Ezt meg lehetett volna beszélni, én hülye meg hirtelen felindulásból szakítottam vele. Abban a helyzetben lehet azért nem tükröződött semmilyen érzelem az arcáról, mert erős akart maradni. Nemcsak a saját szívem törtem darabokra, hanem az övét is. Az is lehet, hogy neki könnyebb lesz túllépnie rajtam, mint nekem őrajta.
Remélem boldog leszel, Hailee...Sziasztok!
Tudom, hogy bazi régen írtam ebbe könyvbe, mert inkább a többihez volt ihletem. Folytatom úgy, ahogy kigondoltam, így hát elértünk ennek a könyvnek a végére.A következő már az Epilógus lesz.
Köszönök mindent. <3
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...