Hailee szemszöge
- Meglepetés!- hangzott Niall házából, miután kinyitottam az ajtót. Sorban álltak ott, akik talán a legtöbbet jelentenek a családom után. A barátaim. Amint megláttam őket, minden rossz gondolatom elszállt. Mankóval léptem át a ház küszöbét egy mosollyal az arcomon. Boldogságomat pedig hangoztattam is:
- Úristen! Sziasztok! Annyira örülök, hogy itt vagytok!- mondtam mindenkit megölelve.
- Gondoltuk megünnepeljük, hogy kijöhettél a kórházból.- mondta Sel.
- Ja, de ez amúgy Niall ötlete volt. - mondta Tay.
- Köszönöm mindenkinek! Főleg neked. - fordultam Niall felé és megcsókoltam.
- Halljátok, menjetek már szobára! Tiszteljétek meg ezzel a szingliket. - mondta Liam. Áh, szóval Selenaval nem sikerült. Kikérdezem majd Selt.- Te lány, nem elég, hogy eddig is vékony voltál, most már meg kész csontváz vagy.- mondta Tay.
- Majd én felhízlalom, nyugi!- mosolygott Tay-re Niall.
- Nem kell kössz! - néztem rá
- Na, - tapsolt egyet Shawn, komolyan ez a tapsikolás már a lételeme- bulizzunk!
- Üvegezzünk! - kiáltott fel Liam és felém nézett. Ki gondolta volna? Csak ő képes megint felhozni ezt az utálatos játékot. A többiek láthatták a vonakodásomat, így boci szemekkel néztek rám. Még Niall is. Ez nem ér! Tudja, hogy ezzel megöl.
- Jó. Legyen. - egyeztem bele.
- Tudtam, hogy nekem nem tud ellenállni. - büszkélkedett Niall.
- Ne hidd azt, hogy te miattad van. Harry szeme sokkal meggyőzőbb.- néztem Niallre.
- Köszönöm.- "érzékenyült el" Harold.
- Játszunk már! - türelmetlenkedett Shawn. Vele is olyan rég beszéltem. Annyira boldog vagyok, hogy ő is itt van.
Körbeültünk a nappali padlóján.- Nyugodtan kezdj Haiz!- adott a kezembe egy üveget Louis.
- Köszönöm.
Pörgettem. Az üveg Sel felé mutatott.
- Felelsz vagy Mersz? -kérdeztem.
- Felelek.
- Van köztetek valami Liammel? - kíváncsiskodtam.
- Nincs. Mindkettőnk részéről csupán fellángolás volt. - felelt őszintén.Sel pörgetett, ami most Louis felé mutatott.
- Felelek.
- Mi volt a legcikibb dolog, ami történt veled?
- Ez tényleg ciki, de egyszer elveszítettem egy fogadást és egy hétig alsónadrágban kellett bejárnom a suliba. A tanárok már dili dokihoz szerettek volna küldeni.Elképzeltem, hogy a kis Louis alsónadrágban felszegett állal halad a folyosón és sugdolóznak mögötte. Belegondolva, én megsajnáltam.
- Ki képes ilyet kitalálni?- tettem fel a kérdést, amit eredetileg magamban szerettem volna, de kijött a számon.
Louis Harry felé sandított. De ez neválaszolt Harry három évvel fiatalabb!
- HAROLD EDWARD STYLES! -akadtam ki.- Te normális voltál?
- Nem, de most sem az.- válaszolt helyette Liam.Louis pörgetett. Harry-n állt meg.
- Merek. - mondta.
- Vetkőzz le alsónadrágra és üljön az öledbe Tay.
Harry feje, amint Tay beleült az ölébe elvörödödött. Még mindig nem hiszem el, hogy a nagy Harry Styles elvörösödött.Jó pár kör lement, míg én kerültem sorra. Hála a jó égnek nem kaptam nehéz feladatot, mikor mertem. A feladatot Louistól kaptam:
- Hailee pucolj nekem egy nagy tál répát! - adta az utasítást.
- Répát!?
- Ugye, milyen fura.- mondta Bodri.
- Egyáltalán van annyi répa?- kérdeztem Niallt.
- Van. Fel kell lennem szerelkezve, mert amikor ő jön már répát keresElvégeztem a feladatom. Louis már is rátámadt a répára. Komoly úgy nézett ki, mint egy nyúl. Liam és Harry iszogatni kezdtek, de nem vizet. Sel és Tay is becsatlakozott hozzájuk. Shawn a telefonját bámulta szomorúan. Gondoltam odamegyek hozzá.
- Baj van? - kérdeztem.
- Csak a szokásos. Még mindig nem hiszem el, hogy Cami magyarázat nélkül szakított velem. Próbálok nem foglalkozni vele, de nem megy. Az bánt, hogy úgy érzem ennek az egésznek van oka. Veled sem történt csak úgy, ami történt. Mindenki azon van, hogy kiderítsük. Rendőrséget nem fogunk bevonni, már így is csámcsognak a balesetről és rólad.
- Hogy mi??! - néztem rá ijedten.
- Gondoltam, hogy nem láttad. Meg akarod nézni? - kérdezte.Nem szoktam elolvasni az ilyen híreket sem megnézni, de ez most felettébb érdekelt.
- Mutasd! - mondtam, de meg is bántam.
A balesetről ezt írták, még 2 héttel ezelőtt:ENews
Lehet, hogy újabb csillag távozik?
Hailee Steinfeld (20) amerikai színész- és énekesnő balesetet szenvedett egy héttel ezelőtt Los Angelesben. Jelenleg kómában van. Reméljük, hogy mihamarabb felébred kómájából és továbbra is meglepheti rajongóit egy-egy új filmmel vagy csodálatos dalokkal.
Családját kérdeztük a balesetről, de nem voltak hajlandóak válaszolni a kérdéseinkre.A cím egyenesen undorító. Hogy engedhetnek ilyet kiadni?Ilyenkor utálok híres lenni. Már körülbelül azt is tudják, hogy hanyas a cipő méretem. De a másik cikk még borzasztóbb volt. Ez még a baleset előtt pár nappal előtt jött ki:
ENews
Hailee Steinfeld vigaszt talált?
Hailee Steinfeld (20) amerikai színész-énekesnőt az ír származású Niall Horannel (23) kapták lencse végre az utcán . A színész-énekesnő nemrégiben a szintén színész Tom Holland-del alkotott egy párt, bár a tulajdonunkban lévő képeken nem állapítható meg a két sztár közötti kapcsolat típusa.
Szerelem vagy Barátság?Ez még nem derült ki, de reméljük a végén megkapjuk a választ.
Itt muszáj volt gyorsan visszaadnom a telefont Shawnnak. Még a végén eltöröm. Le kell nyugodnom. Haza akarok menni.
- Angyalom, baj van? Fáj valamid? - nézett rám félve Niall.
- Nem fáj semmim, nyugi. És mi ez az új becenév? - mosolyogtam rá.
- Nem tetszik?
- De, nagyon is. Csak felkavart valami.
- Mi az? - kérdezte kíváncsian.
- Shawn mutatott pár cikket. Egy kicsit felkavartak. Az újságírók eléggé tiszteletlenek és durvák.
- Nyugodj meg! Ne foglalkozz velük! Ők nem tudnak rólunk semmit! Nem tudják valójában, hogyan érzünk. Azt gondolják, hogy mi mások vagyunk. Nincsenek érzéseink, ennyi. Pedig szerintem egy zenészek érzelmesebbek.- Menjünk a konyhába! Éhes vagyok. - mondta Niall és nyomott a homlokomra egy puszit.
- Te mindig az vagy! - kuncogtam.
Aztán mankóimat fogva elmentem a helyiségbe.
A többiek már ott ültek előttük . Harry és Liam illuminált állapotban egymás karját átfogva röhögtek a nagy semmin. Sel meg videózta. Louis még mindig az általam szeletelt répa rudakat majszolgatta.- Felső fiók obbra.- utasított Niall.
- Mi? - kérdeztem vissza.
- Csak csináld azt, amit mondok. - mosolygott rám.
- Oké.
Tettem azt, amit a barátom mondott. A fiókban egy új telefon és egy ékszeres doboz feküdt.- Ezt nem kellett volna. - mondtam rájuk nézve. - Telefont tudtam volna magamnak is venni, de köszönöm. - érzékenyültem el.
- Nyisd ki a dobozt! Azt tőlem kapod. Tudjuk, hogy nincs szülinapod, de nekünk nagyon sokat érsz. Főleg nekem. - mondta Niall a szemembe nézve. Én pedig pár örömkönnyet elhullajtottam.A dobozt felnyitva egy nyaklánc volt. Valami gyönyörű, de egyszerű. Pont az én stílusom.
Én meg a nyakába ugrottam és megcsókoltam.- SZOBÁRA! - kiáltotta mindenki kórusban.
Igen, az én barátaim ilyenek. De én pont így szeretem őket.
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...