Gigi szemszöge
Nem hiszem el, hogy a rég nem látott barátnőmmel beszélhetek. Bár nem ilyen állapotban szerettem volna látni.
Rögtön karon ragadtam és beültettem egy taxiba és lediktáltam az otthonom címét. A taxisofőr nagyon aranyos volt. Nem cseszte le Hailee-t, amiért sírni kezdett. Sőt, kimerem jelenteni, hogy még ő is sajnálta. Hát még én. A férfi telefonjából Hailee Love Myself című dala csendült fel. A férfi zavarba jött, hiszen felismerte a barátnőmet a beszállásnál.- Nyugodtan megállhat. Biztos fontos. - nézett szomorúan a sofőrünkre.
- Köszönöm. Tudja a kislányom hatalmas rajongója. Ezért ez a csengőhangom, mikor ő hív.- mondta zavartan a férfi
- Hogy hívják a lányát? - kérdezte.
- Aisha és 15 éves
- Gyönyörű név. Vegye fel nyugodtan.
A férfi felvette a telefont a lányának, miután félreállt. Hailee intett neki, hogy hangosítsa ki a telefont.
- Szia, Kincsem! Mi újság volt a suliban?
- Hát nem éppen ez volt a legjobb napom. - válaszolt a lány.
- Kár, de most lehet valamivel jobb lesz. Legalábbis remélem. Van egy meglepetésem. - mondta a sofőrünk, majd átadta a telefont Hailee-nek.- Szia, Aisha! - szólt bele őszinte mosollyal. Mindig is csodáltam őt a közvetlensége miatt.
- Na, ne!! Te Hailee Steinfeld vagy?
- Igen. - mondta.
- Ez nem lehet igaz!!
- Pedig az, Aisha.
- Uram Atyám! Imádom a dalaid és az összes filmed megnéztem. A barátaim nem fogják elhinni, hogy beszéltem veled. Annyira boldog vagyok! Ez életem legszebb napja!
- Örülök, hogy jobb lett a kedved. És hálás vagyok neked, mert tudod neked és a hozzád hasonlóknak köszönhetek mindent. - mosolygott Hailee.
- Én köszönöm, hogy fényt viszel az életembe!
- Most visszaadom a telefont apukádnak rendben? Nagyon örülök, hogy beszélhettem veled.
- Én is. Még mindig nem hiszem el.
- Szia, Aisha
- Szia, Hailee.
Ezután visszaadta a sofőrünknek a telefont. Ő is elköszönt a lányától.
Folytattuk az utunkat a lakásom felé, majd 10 perc múlva meg is érkeztünk.- Öröm volt a hölgyeket szállítani. - mosolygott ránk kedvesen, majd kifizettem az utat borravalóval együtt, igaz Hailee nem nagyon akarta engedni, hogy én fizessek, de végül én nyertem. Hailee kiszállás előtt még a férfihoz fordult.
- Van valami papírja és tolla?
- Természetesen. - felelt, majd odaadott egy papírt és egy tollat.
Szeretetteljes üzenetet írt Aishának, majd aláírta és átadta a papírt.
- Köszönöm. Nem is tudja milyen sokat jelent nekem ez a gesztus. A lányom teljesen odalesz ettől.
- Semmiség. Vigyázzon a lányára, mert nagyon értelmes.
Hailee kiszállt a taxiból és a férfi elhajtott.Sajnos, amint a férfi eltűnt Hailee megint búskomor lett. Csak ne kéne, így látnom!
- Annyira csodállak. - kezdtem - Tudod miért?
- Nem. És nem is kellene csodálnod.
- De csodállak, mert kedves vagy az emberekkel annak ellenére, hogy nagyon szar kedved van. Én már rég a búsba küldtem volna őket. - mondtam, majd mivel nem kaptam rá reakciót, körbe vezettem a lányt a lakásomban.- Gyönyörű szép! - ámult el belépve.
- Köszönöm szépen. - mondtam majd vissz
- Mesélj! Mi történt veled az elmúlt években? - kérdezte a barátnőm.
- Igazából, miután elmentünk nem voltak barátaim. Talán azért, mert mindenkiben azt a személyiséget kerestem, amilyen neked van. Te szerencsésebb voltál ebben a viszonylatban, mert neked továbbra is ott volt Tay és Selena. Én meg egyedül maradtam, mint a kisujjam. Nem találtam a helyem.
- Hát már Tay és Sel megszakította velem a kapcsolatot pár hónappal ezelőtt. - mondta halkan.
- De, hát miért?- kérdeztem kíváncsian. Mindig is éreztem, hogy a hármasukból ő lett úgymond a harmadik kerék. Én sosem jöttem ki velük túlságosan jól. Mondjuk úgy, hogy Hailee miatt elviseltük a másikat.
- Ez a leggázabb az egészben, hogy nem tudom. - sóhajtott fel.
- Sajnálom.
- És Zaynnel mióta vagytok együtt? Olyan aranyosak vagytok! - mondta egy szomorkás mosollyal. Bárcsak minden rendben lenne vele.
- Köszi, amúgy 3 hónapja vagyunk kapcsolatban. - válaszoltam, bár még áradoztam volna Zaynről, tudtam, hogy nem tehetem meg. Úgy érezem, akkor még nagyobb tőrt szúrnék a szívébe.
- Anya nem fogja elhinni, hogy találkoztam veled! - kezdte- Biztos örülne neked. Tudod téged szeretett a legjobban a barátaim közül. Bár sosem mondta ki, én láttam rajta ezt. Úgy érzem,mintha ő tudta volna, hogy Sel és Tay nem lesznek életre szóló barátnőim.
- De már itt vagyok neked és elmondhatsz mindent. Megoldjuk. Közösen. - mondtam, majd Hailee sírva fakadt. - Shh.. Ne sírj! Itt vagyok.
- Annyira fáj. És tudom, hogy az egész az én hibám. Nem kellett volna elhallgatnom azt, hogy Camilaval és Zaynnel találkozom. - szipogott. Amúgy ezért még kinyírom Zaynt.
- Elmondod, hogy ismerkedtetek meg? Mármint nem muszáj elmondanod, ha nem akarod.
- Nincsen barátnőm rajtad kívűl Gigi. Elmondok mindent.
Majd regélésbe kezdett. Sok zsepi használódott el az biztos. Ahogy beszélt Niallről az valami elképesztő. Ő tényleg szerelmes belé.
-.... és miközben Zaynnékkel beszéltem megjelent és kiakadt. Aztán szakított velem, azért mert már nem bízik bennem. Egy kocsival küldette el a cuccaimat és lám, itt vagyok. - fejezte be.
Ez a Niall idióta! Ezt simán meg tudták volna beszélni. Igaz, szólhatott volna Niallnek, de csak nem akarta véletlen is bajba keverni. Például jól helyben hagyni Zaynt. Bár azt meg én nem bírtam volna elviselni, ha baja lett volna.
- Tudod mit? Legyél itt nálam egy ideig. - mondtam.
- Nem akarok a terhedre lenni.
- Ez parancs volt. - jelentettem ki.
- Rendben. Köszönöm, hogy vagy nekem. - ölelt meg.
- Te is megtennéd értem. Na, gyere! Megmutatom, hogy hol fogsz aludni. - mondtam, majd felvezettem az egyik vendégszobába.
- Nagyon szép. - mondta.
- Köszi. Pakolj ki nyugodtan én addig főzök valamit.
- Majd én főzök.
- Dehogy te főzöl! Te vagy a vendég. A vitát lezártam. - mondtam magabiztosan. Egy bólintást kaptam válaszul, majd kiléptem az ajtón. Niall hülyesége annyira felhúzott, hogy kitalaltam, hogy írok neki egy üzenetet. Elő is kaptam a telefonom, majd megnyitva az Instagramot küldtem privát üzenetet, amely a következőt tartalmazta:gigihadid
Egy idióta vagy Niall James Horan!!Másodperceken belül jött egy elég rövid üzenet.
niallhoran
Hagyjál!gigihadid
Nem foglak.niallhoran letiltott.
Ha így akarja, rendben. De ne jöjjön majd könyörögni nekem, hogy segítsek visszaszerezni Hailee-t. Mert rohadtul nem fogok neki segíteni.
Leraktam a telefont és főzni kezdtem.Csináltam levest és próbáltam házilag sajtburgert készíteni. Remélem még mindig ez a kedvence.
- HAILEE GYERE LE! -ordítottam fel, bár fel is mehettem volna.
Lassan meg is jelent. Az arca tiszta vörös volt a sok sírástól.
- Tudom. Úgy nézek ki, mint egy mosott szar.
- Nem fogok hazudni. Mondjuk, hogy nem vagy a legszebb állapotodban. De most együnk.
- Nem vagyok éhes, köszönöm. Elment az étvágyam. - majd készült visszamenni.
- Hát jó! De akkor nem kapsz a házi sajtburgeremből! - mondtam mosolyogva.
- Azt mondtad, hogy sajtburger? Te nem felejtetted el, hogy az a kedvencem? Annyira imádlak! - fordult vissza.
- Elsőnek leves, aztán a burger! - mondtam, mint egy anyuka a kislányának.
- Jó.Majd enni kezdtünk és felelevenítettük a régi közös emlékeinket, nem foglalkozva a jelen problémáival.
Sziasztok!
Hát itt lenne egy Gigi szemszög. Igen, tudom, hogy nagyon uncsi lett, sajnálom. Remélem mindenki jól van. Köszönök minden eddigi ⭐-ot. 😍
Szeretlek titeket! ❤
YOU ARE READING
Broken Hearts (Nailee ff.) *BEFEJEZETT*
FanfictionHailee egy 20 éves elismert énekesnő-színésznő. Hailee úgy érzi, hogy ennél boldogabb már nem is lehetne. De egy napon megismeri a volt 1D-s fiút. És, hogy hol, mikor azt megtudhatjátok, ha elolvassátok. ( A történet 2016 decemberétől játszódik) Re...