Şarkı: Sezen Aksu - Vazgeçtim
Oylamayı unutmayın, yorumlarınızı bekliyorum :)
Bir sonraki bölüm final bölümü olacak.
Sesimin rica eder gibi çıkmasını engelleyemedim.
"Açık konuşur musun İlge?"
"Bir şeyler yapmam gerekiyordu. Anlattıklarının üzerine çok düşündüm, bir yol bulmalıydım. Senin planladıkların yabana atılır cinsten değil ama bazen üçüncü bir gözle bakmak bizim göremediğimiz şeyleri aydınlatabilir diye düşündüm."
"Üçüncü göz dediğin kişi Saymara mı?"
"Evet," dedi. "Saymara dışarıdan bir göz olarak bakıyor. Hatta sen hep bu yüzden ona kızmıyor musun? Hiçbir şeye karışmıyor, yalnızca izliyor ve gerektiğinde ortaya çıkıyor. Üçüncü göz görevini yapıyor işte."
Bir süre sessiz kaldım. Beynimde yapbozun tüm parçalarının oturabilmesi için zamana ihtiyacım vardı.
"Savaş en erken zamanda olursa tüm sorunun ortadan kalkacağını mı söylüyorsun?" dedim.
Sesi keyifli geldi. "Aynen öyle."
"Ya hatalı düşünüyorsan? Saymara'nın asıl düşündürmek istediği bu değilse?"
"Saymara birkaç gündür sana hiç göründü mü?"
Hızlıca zihnimi yokladım. "Hayır."
"Gördün mü? Ortaya çıkmadığına göre doğru yoldayım demektir."
Kaşlarımı çattım.
"Sen Saymara'nın beni uyarmak istediğini birkaç gündür düşünüyor musun?"
"Evet." Kendini beğenmiş ses tonuyla devam etti. "Bilirsin ben düşünmeyi severim."
"Neden bana daha önce söylemedin?"
İlge iki kalp atımı süre boyunca sustu. Konuştuğunda sesinde tereddüt vardı.
"Sen İdil'le vakit geçirmek istiyordun. O da seninle biraz hayatın tadını çıkartmak istedi."
İdil'le göz göze geldim. İdil'in İlge ile konuştuğunu hatırlayamadım. Leyla'ya da benimle vakit geçirmek istediğini söylememişti. O halde İlge İdil'in benimle vakit geçirmek istediğini nasıl biliyordu?
Otomatik olarak sordum.
"Onur nerede?"
"Annemle dışarıdalar. Bugün 2 Ocak. Onlar için önemli bir tarihmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYL SERİSİ - TAMAMLANDI -
FantasyDayanılmaz sersem gülümsemesiyle elini bana uzattı. Onun ellerini milyonlarca el arasından rahatlıkla tanıyabilirdim. "Düşünsene İdil," dedi beni göğsüne çekerken. "Ölüm çok güzel olmalı. Yumuşak kahverengi toprakta yatmak, başının üzerinde çimlerin...