Şarkı: Ellie Goulding - Still Falling For You
"Bekarlığa veda partisini yalnızca erkekler yapmaz İdil," diye sızlandı Özge.
Yeni evimin – yarın sabahtan itibaren Ege ile paylaşacağım lüks evimin – garajındaydık. Kendimize ayrı ev açmıştık. En azından evliliğimizin ilk birkaç yılında ayrı evde yaşamak istiyorduk.
Özge yerinde sallanırken bana alınmış bir ifadeyle bakıyordu. Salına salına, hiç aceleci olmayan bir hareketle muhteşem güzellikteki arabama doğru ilerledim. Siyah jip öylesine büyüktü ki yerden yüksekliği benim boyumu aşıyordu.
Hafifçe kaputuna iki kez vurdum.
"Bana bu hediyeyi almadan önce düşünmeliydin Özge," dedim. Hediye derken abartıyla gözlerimi büyütmüştüm.
Oflayarak omuzlarını düşürdü.
"Yarın evleniyorsun ve hala arabayı kabul edemeyeceğini söylüyorsun. Doğruyu söyle. Beğenmedin mi?"
Kendimi tutamadım ve güldüm.
"Türkiye'de sadece 2 tane bulunan Lamborghini Urus'u beğenmeme lüksüne sahip değilim."
"Her seferinde çok beğendiğini söylüyorsun fakat arabaya bakarken dehşet içinde kalıyorsun İdil. Bakışların boğulan birinin bakışlarına dönüşüyor, adeta nefes alamıyorsun. Sana Heimlich Manevrası yapmamak için kendimi zor tutuyorum," dedi üsteleyen bir tavırla.
Ellerimi umursamazca iki yana açtım. Onu kışkırttığımı biliyordum ve bunu düşünmek beni tuhaf bir şekilde mutlu hissettiriyordu.
"Arabayı kabul etmeme karşılık düğünle ilgili her türlü düzenlemeyi yapmana izin verdim. Bana kalırsa hala arabayı geri vermek için bir şansın var."
Yeşil gözlerini devirdi.
"Parasını peşin ödedim. Geri veremem."
"Sen kullan," diye öneride bulundum.
"Benim arabam işimi görüyor."
"Ege'nin olabilir. Test sürüşü için hevesli görünüyordu."
"Yıllarca dır dır edeceğimi bildiği için arabanın yanına bile yanaşmaz."
Köşeye sıkıştığımı biçimli kaşlarını havaya kaldırarak kayıtsızca belli etti. Birden gerildim. Ellerimi saçlarımın arasından geçirip arkaya attım. Kendime sakinleşmek için zaman kazandırmıştım. Sonunda pes ettim.
"Bekarlığa veda partisinin konsepti ne olacak? Hangi işkencelerden geçeceğimi bilmek istiyorum," dedim olabildiğince asık ve memnuniyetsiz bir suratla.
"Pijamalarımızla müzik eşliğinde birbirimize oje sürüp makyaj yaparız."
"Bunları yapacağıma bütün gece Ege'yle tavla oynamaya razıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYL SERİSİ - TAMAMLANDI -
FantasyDayanılmaz sersem gülümsemesiyle elini bana uzattı. Onun ellerini milyonlarca el arasından rahatlıkla tanıyabilirdim. "Düşünsene İdil," dedi beni göğsüne çekerken. "Ölüm çok güzel olmalı. Yumuşak kahverengi toprakta yatmak, başının üzerinde çimlerin...