"Çokça İtiraf İçerir!"
Leyl ailesinin biricik okurları! Hepinize merhaba!
Öncelikle buraya kadar sabırla okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum.
Leyl efsanemiz burada bitmiş olabilir ama yazarınız sizi yeni kitabına bekliyor! Multimedyaya bakınız.
Bilimkurgu ve fantastik dünyanın sınırlarını zorlayacağımız 21 Gram adlı hikayemin genel hatlarını kafamda belirledim. Bölüm yazar yazmaz sizlerle paylaşacağım. Duyuruyu buradan yapacağım, takipte kalın. :)
İlk olarak size kendimi tanıtmakla başlamak istiyorum. Adım Merve. 5 Aralık 1995'te İstanbul'da doğdum. İlkokul, ortaokul ve liseyi İstanbul'da okudum. 2019 yılında Afyon Kocatepe Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği bölümünden mezun oldum. 2018 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi'nden Yazarlık Eğitimi Sertifikası aldım.
Bölümüm gereği yazım ve noktalamalarda hata yapmamaya çalıştım. Elimden geldiğince yorumlarınıza geri döndüm. İlk günkü yorumlardan son günkü yorumlara kadar hemen hemen her yorumunuzu hatırlıyorum. Sürç-i lisan ettiysem affola :)
14 yaşından beridir ara ara yazılar yazıyordum fakat yazdıklarımı hiçbir yerde paylaşmıyordum. 2017 yazında erkek arkadaşım beni tekrar yazmaya başlamam konusunda cesaretlendirdi. Öncelikli teşekkürüm canımın içinedir :)
2017'de hikayeyi yazmaya başladım, 2018'de ilk kitabı bitirdim fakat hiçbir mecrada yayınlamadım. Arkadaşlarımın ısrarları üzerine burada yayınlamaya karar verdiğimde yıl 2019'du. 2019'dan itibaren ikinci ve üçüncü kitapları eş zamanlı olarak yazıp burada yayınlamaya başladım.
Sonraki teşekkürüm üniversitenin bana kattığı en güzel kişilerden biri olan arkadaşıma, o kendini çok iyi biliyor :) "Şöyle mi yazsam? Burada bunu mu desem? Baksana nasıl olmuş? Tıkandım yardım et..." Başını şişirmeme rağmen hiç of demedi. Hatta bir ara kitabı yarıda kesmeyi de düşünmüştüm. Hikayeye devam edebildiysem senin sayende. Bu kitap benim olduğu kadar onundur da. Bu satırları yazarken gözlerim doldu be Profesör M. (Buraya bi sigara emojisi iyi giderdi) Rotam bozulduğunda fikirlerinle yolumu aydınlattığın için teşekkür ederim profesörüm, İlge'min manevi annesi, Onur'un kankası, Ege'nin hiçbir şeyi :)
Diğer teşekkürüm ise okuyan tüm herkese... Sizin desteğiniz olmasaydı – onlar kendilerini biliyorlar tek tek saymama gerek olduğunu düşünmüyorum – buralara kadar gelemezdim. İnsan yazdıklarına karşılık iyi ya da kötü bir dönüş bekliyor. Her türlü eleştiriye açık biriyim, yorumlarda belki denk geldiyseniz kendi karakterlerimi kendim linçlediğim çok olmuştur. Hiç pişman değilim, aklım hala yapamadıklarımda :D
Karakterlerimi linçleyen herkese çok teşekkür ederim. Yorumlarda sizlerle beraber eğlenebildiğim güzel anlar elde ettim :) Burada İdil'e mi sövülmedi, Ege'ye mi laf söylenmedi, hele Levan az mı beddua aldı :) Tabii bütün güzel beddualar Can'aydı.
Sanırım linç yemeyen tek karakterim İlge. İlge benim için çok farklı bir deneyimdi. Sanırım en zorlandığım anlar İlge ve Ege'yi yazmaktı. İdil'in ağzından yazmak benim için sıradandı çünkü İdil'de kendimi görüyordum, benim için doğaldı, tepkileri ya da bir sonraki lafı beynimde hazırdı. Ama İlge... 197 IQ'lu birini yazmak bana üstün zekalı bir çocuğum olsa nasıl başa çıkabileceğimi öğretti.
Gelelim Ege'ye. Ege'nin ağzından yazıp yazmamak konusunda kararsızdım. Çünkü bir ara ciddi ciddi Ege'yi kötü biri yapmayı düşünmüştüm. O zamanlar hikayeyi yarıda kesmeyi düşündüğüm bunalımlı zamanlarımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYL SERİSİ - TAMAMLANDI -
FantasyDayanılmaz sersem gülümsemesiyle elini bana uzattı. Onun ellerini milyonlarca el arasından rahatlıkla tanıyabilirdim. "Düşünsene İdil," dedi beni göğsüne çekerken. "Ölüm çok güzel olmalı. Yumuşak kahverengi toprakta yatmak, başının üzerinde çimlerin...