Xiao Zhan menedzserében ezernyi érzelem dúlt. Amikor a művésze pár nappal ezelőtt hirtelen összeesett, az ügynökség számtalan telefonhívást és e-mailt kapott a rajongóktól, amikben azzal vádolták a céget, hogy túldolgoztatják őt. Ezt az állítást nem tudták megcáfolni. Az orvosok megvizsgálták a színészt, és semmit nem találtak, ami az ájulását okozhatta volna az extrém mértékű stresszen kívül. A nővérek gyilkos pillantással néztek a menedzserre, és az orvos egy órán keresztül oktatta ki arról, hogy milyen fontos a rendes alvás és pihenés a mentális és fizikai egészség szempontjából.
Xiao Zhan szülei és rajongói az Emberi Erőforrások Minisztériumát keresték fel a panaszukkal. A nyomozás elindult a cég ellen, és megvizsgálták az időbeosztását. Mivel Xiao Zhant lefoglalta a filmezés, a márkaajánlatok és a reklámok, az időbeosztása nagyon szoros volt. Ez normálisnak számított a legtöbb színésznél – a projektek alatt szoros időbeosztással éltek, aztán néhány hónapot pihentek, mielőtt belekezdtek volna egy újabba. Csakhogy Xiao Zhan még emelkedő pályán volt, úgyhogy semmiféle pihenő nem maradt a beosztásában.
Bár nem perelték be az ügynökséget, de szerencsére kénytelenek voltak törölni a programjait, és erős kritikát kaptak a rajongóktól. Xiao Zhan hirtelen összeesése a színpadon és zsúfolt naptára volt a harmadik legkeresettebb téma a Weibón ezen a héten.
A második az volt, amit a V Live koncerten vettek fel, amikor Wang Yibo berohant a színfalak mögül, azt ordítva, hogy „Zhan Ge!", és a mentőhöz vitte Xiao Zhant.
Ráadásul egy teljes hétre lemondta a saját programjait és végig mellette maradt a kórházban. Akár elő is bújhattak volna a szekrényből, és bejelenthették volna, hogy együtt járnak, gondolta a menedzser.
Ez volt az egyetlen dolog, ami boldoggá tette a rajongókat a káosz közepén – az, hogy Wang Yibo kimutatta igaz szerelmét. Volt néhány homofób hozzászólás, és olyan megszállott rajongók is előkerültek, akik nem tudták elviselni, hogy a bálványaik együtt járnak, de meglepő módon a legtöbb rajongó úgy gondolta, hogy ez túl édes és ártatlan dolog volt ahhoz, hogy utálják őket érte. A nyitottabb országokban élő nemzetközi rajongók rengeteg üzenetet küldtek, hogy kifejezzék támogatásukat.
Most, hogy a művésze felébredt, Xiao Zhan menedzsere összehívott egy kisebb sajtókonferenciát, hogy mindenki előtt megmutassák, hogy jól van. Egy kis báltermet foglalt le a helyi hotelben, és ez fél óra alatt megtelt riporterekkel és újságírókkal, rengetegféle média képviseletében. Elvégre ez most felkapott téma volt – az emberek nem mindennap láttak szupersztárokat összeesni a színpadon. Ráadásul a megjelent újságírók fele inkább Xiao Zhan és színésztársa kapcsolatára volt kíváncsi. A két férfi mindössze néhány nappal korábban egyébként is a legfelkapottabb híreket szolgáltatták az M Hotelben történt incidensnek és a máris legendássá vált élő videójuknak köszönhetően, most pedig ismét olyan hírek szóltak róluk, amik miatt az emberek megkérdőjelezték a kapcsolatuk természetét.
Amikor a menedzser meglátta, hogy „Xiao Zhant" Wang Yibo is elkísérte a sajtótájékoztató helyszínére, azonnal felhívta Wang Yibo főnökét, és tájékoztatta róla, hogy elképzelhető, hogy a színészeik bejelentik a kapcsolatukat ezen a sajtótájékoztatón. Mi másért hozná el valaki egy másik stúdióhoz tartozó színésztársát egy ehhez hasonló eseményre? Mindenki tudta, hogy Wang Yibo lemondta a munkáit csak azért, hogy Xiao Zhan mellett tudjon maradni a kórházban! Ilyet egy egyszerű barát nem csinál!
A riporterek is mohón készítették a fényképeket kettejükről. Micsoda fogás! Talán ezek ketten végre bevallják, hogy mi van köztük? Vagy ez az ájulásos incidens csak egy csel volt, hogy elnyerjék a rajongók szimpátiáját, mielőtt felfedik a meglepetést?
YOU ARE READING
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanfictionRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...