CQL: Legyező

555 49 3
                                    

Wang Yibo és Wei Wuxian csalódottan vették tudomásul, hogy a régi templomot, ahol korábban forgattak, most lezárták felújítás miatt. Valószínűleg a törött lépcső miatt. A lépcső miatt, ami azt a véletlen csókot idézte elő.

Wei Wuxian azon töprengett, hogy talán a csók okozta a visszacserét. Amikor felébredt a saját világában, Lan Zhan éppen megcsókolta őt. Wei Wuxian rendkívül csalódott volt, amikor rájött valamire. Nem őt csókolta meg életében először Lan Zhan. Xiao Zhan ellopta előle Lan Zhan első csókját!

... Valami zavarbaejtőt kellett volna csinálnia azon a sajtókonferencián, hogy visszavágjon Xiao Zhannak, amiért ellopta Lan Er Gege első csókját (mintha nem lett volna elég, amit tett...)

– Mit csinálunk most? Csak úgy belopózunk?

–... Nincsenek biztonsági kamerák. Ugorjuk át a kerítést.

Beléptek a templomba, és körbesétáltak azon a helyen, ahogy Xiao Zhan és Wei Wuxian visszacserélték a testüket. Wei Wuxian a homlokát ráncolta.

– Nem történik semmi. Gondolod, hogy nekünk...

– Ha arra gondolsz, hogy csókolóznunk kéne, akkor én passzolok.

– ... Nem mintha én bárkit meg akarnék csókolni Lan Er Gegén kívül. Blö! – mondta Wei Wuxian, és kinyújtotta a nyelvét. Valószínűleg nem a csók volt a kulcs, hiszen azóta többször is csókolózott Lan Wangjival. De valahol kellett lennie egy közös pontnak, ami visszacserélte őket.

Wang Yibo a telefonján görgetett le-fel. Wei Wuxiannek nem volt több ötlete.

– Mit csinálsz?

– Felmérem a károkat.

– Károkat? Milyen károkat?

– ...

A riporterek nagyon gyorsan dolgoztak. Néhány órán belül már több mint húsz cikk született, amelyben Xiao Zhan „meglepetésszerű bejelentését" taglalták. Wang Yibónak ötlete sem volt, hogy hogyan magyarázza ezt meg Xiao Zhannak. Nem csak azt, hogy ezt a kapcsolatot maga „Xiao Zhan" hozta nyilvánosságra, de azt is, hogy – Yibo döbbenetére – mindkét ügynökség megerősítette, hogy együtt járnak. Wang Yibo WeChatje tele volt gratuláló üzenetekkel. A legtöbb az Untamed stábjától és színészeitől érkezett, miután az ügynökségek tettek egy olyan nyilatkozatot, hogy ők ketten a sorozat forgatása alatt ismerték meg egymást, és a film forgatása alatt jöttek össze. A film teljes színészgárdája tudta, hogy Xiao Zhan vele egy szobában aludt a forgatások alatt, elvégre többen is megszálltak ugyanannak a hotelnek ugyanazon az emeletén. Azon az éjszakán, amikor Yiling pátriárkája véletlenül eleresztette a hatalmát, Wang Yibo nem hagyta, hogy Zhuocheng egy szobában aludjon Xiao Zhannal. Most valószínűleg azt gondolták, hogy Wang Yibo azért nem engedett másokat Xiao Zhan közelébe, mert...

Yibo némán átkozódott. Yu Bin máris azt kérdezte tőle, hogy mikor lesz az esküvő. Zheng Fanxing azt kérdezte, hogy szólíthatja-e hivatalosan Yibót apának, Xiao Zhant pedig anyának. Liu Haikuan – a saját bátyja (legalábbis a sorozatban) még azt is meg merte kérdezni, hogy ugyanazokat a pozíciókat töltik-e be, mint a regényben. Wang Zhuocheng bocsánatkérő üzenetet küldött a csoportos csetszobájukba, amiért nem volt elég figyelmes, és nem vette észre, hogy Yibo miért nem akarja, hogy a barátja ővele maradjon azon az éjszakán. Guo Cheng viccesen azt kérdezte, hogy Xiao Zhant tényleg megszállta-e Yiling pátriárkája, hogy valaki, aki ennyire óvatos, mint ő, most bátran azt kérte mindenkitől, hogy adják áldásukat a kapcsolatukra. Yibo arra gyanakodott, hogy a srácnak tényleg jóstehetsége van.

Az anyja küldött egy üzenetet, amiben megkérdezte, hogy hogyan volt képes elcsábítani egy olyan jóképű férfit, mint Xiao Zhan. Erre több okból sem tudott válaszolni.

Wang Yibo úgy döntött, hogy egyetlen üzenettel sem foglalkozik, és inkább a regény szerzőjére keresett rá a neten. Úgy festett, hogy az illető írt egy másik regényt, amiben a főszereplő lelke tényleg átvándorolt a regénybe, mint a kedvenc történetének főgonosza*, és küldetéseket kellett végrehajtania, hogy megváltoztassa a sorsát. Ami azt illeti, ez nem volt új a nap alatt, de azért küldött egy személyes üzenetet a szerző Weibóján, amiben megkérdezte, hogy ismer-e olyasvalakit, akit beszippantott egy regénybeli világ. Ha ezek ketten tényleg azért cseréltek, hogy küldetéseket hajtsanak végre, akkor Xiao Zhan küldetése valószínűleg Wei Wuxian hibáinak kijavítása volt, míg Wei Wuxian küldetése az, hogy minél több hibát kövessen el Xiao Zhan bőrében.

– Küldtem egy üzenetet a regény szerzőjének, és megkérdeztem a cseréről.

– A szerző alatt azt érted, aki a regényt írta rólam?

Wang Yibo bólintott. Wei Wuxian a homlokát ráncolta.

– Gondolod, hogy bárki is válaszolni fog neked egy ilyen kérdésre?

– Lehet, hogy ez nagyképűen hangzik, és utálom ezt mondani, de híresség vagyok. Ha Fan Bingbing vagy Jay Chou küldenek nekem egy üzenetet, akkor azt biztos, hogy észreveszem.

– Ki az a Fan Bingbing és Jay Chou?

– Te vagy az egyetlen ember Kínában, aki megkérdezi, hogy ki az a Fan Bingbing vagy Jay Chou. Ó, már válaszolt is – mondta Yibo. Aztán összevonta a szemöldökét, amint elolvasta az üzenetet. – Hm? „Szórakozol velem, Cucumber Bro**?" ... Mit akar ezzel? „Hamis fiók vagy"... Nem, ez nem hamis fiók!

– Még a szerző is azt hiszi, hogy hazudsz. Senki nem fog hinni benne, hogy valaki dimenziókat lépett át, amíg nem látják a saját szemükkel – közölte érzéketlenül Wei Wuxian. – Bolond vagy? Ha információkat kell szerezni, akkor pont ugyanolyan reménytelen vagy, mint Lan Zhan. Hagyd ezt rám, körülnézek itt, és keresek pár nyomot.

Wang Yibo ezúttal nagyon-nagyon szeretett volna megütni valakit. Ez... ez a fickó...!!!

Wei Wuxian körbejárt a templomban, szétrugdalta a köveket a földön, majd a szeme megakadt valamin a templom épületének oszlopai alatt.

– Wang Yibo! – szólt neki.

Yibo abbahagyta az üzenetírást.

– Mi az?

– Ezt nézd meg!

Yibo közelebb ment ahhoz a ponthoz, ahová Wei Wuxian mutatott, és rávilágított a telefonja zseblámpájával. Valami el volt temetve az oszlop tövében, a törött lépcső mellett. Egy része kilátszott. Wei Wuxian kiásta és kihúzta.

Egy legyező.

Wang Yibo pislogott. Egy legyező... miért ásták el itt? Valaki véletlenül itt felejtette a legyezőjét?

Nem volt rá ideje, hogy gondolkozzon a problémán, mert Wei Wuxian hirtelen elernyedt, és öntudatlanul a földre zuhant.

________________

* Itt a regények körül van egy kis kavarás. A fanfiction szövege az SVSSS-re utal (Az aljas főgonosz önmentő rendszere, a Wattpadon April Faye neve alatt találjátok a magyar fordítást. Lessetek rá, megéri! :D ), de úgy veszi, mintha az ottani, képzeletbeli író írta volna az MDZS-t is. Szóval nem MXTX-szel beszélgetünk, hanem Felrántott Botkormánnyal :D

**Cucumber Bro: A fordítása valószínűleg „Uborka tesó", vagy valami hasonló lesz, de ezt szintén April Faye-re bízom, és amikor ezt a fejezetet feltettem ide, nála még nem került elő a kifejezés :D

Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]Where stories live. Discover now