Amint visszatért a forgatásra, Xiao Zhan azonnal észrevette, hogy a stáb tagjai rajta és Wang Yibón kuncognak. Csessze meg. Nem lett volna szabad Wang Yibóval együtt jönnie. Külön akart érkezni, de valami oknál fogva a kocsija lerobbant, és amíg a menedzsere a javítást intézte, ő bekéredzkedett Wang Yibo mellé.
A rajongók már azóta össze akarták boronálni őket, hogy az Untamed vetítése elkezdődött, de még soha nem mentek ilyen messzire. A mocskos fancsajok már így is elárasztották a fellépéseit a „Wang Yibo szereti Xiao Zhant" és a „Zhan Ge, Didi Ai Ni"* szavakkal. Most, miután az élő videójuk elterjedt, legalább száz új rajongói klipet töltöttek fel róluk az internetre, és megszámlálhatatlan fanfiction találgatta, hogy mi történt kamerán kívül az élő közvetítés előtt és után.
És mindezt csak azért, mert Wang Yibo lerántotta a kanapéra, és annak az átkozott Wei Wuxiannak feltétlenül azt kellett mondania, hogy „Wang Yibo, te barom, hogy lehetsz ilyen durva" Bizonyára az ő és Yibo PR-csapatában is voltak romlott fancsajok, mert mindkettő úgy gondolta, hogy az eset vicces volt.
– Zhan Ge. Zhan Ge. Wei Ying.
Megfogadta, hogy ha véletlenül ismét átkerül Wei Wuxian testébe, valami olyan zavarbaejtőt fog csinálni, hogy, hogy...
– Zhan Ge. Wei Ying. Wei Wuxian. Yiling pátriárka!
Xiao Zhan nem tudott kitalálni semmit, amivel elérhetné, hogy Wei Wuxian elszégyellje magát. Az a férfi olyan szinten volt szégyentelen, hogy még „erőszakolósat" is játszott a partnerével, és élvezte, ha megkötözik, miközben durván meg... ó, az ég szerelmére, kifelé ezekkel a képekkel a fejemből!
– Zhan Ge, Xiao Zhan, figyelsz? Min gondolkozol, Zhan Ge?
– Kötözésen.
A sminkes lány keze megállt sminkelés közben. Xiao Zhan rájött, hogy milyen elfogadhatatlan szó hagyta el hangosan a száját, és azonnal olyan vörös lett az arca, mint egy paradicsom. Wang Yibo, akit a mellette lévő székben sminkeltek éppen, pislogás nélkül nézett rá.
– Kötszeren. Kötszert mondtam. Fáj a seb – mondta gyorsan.
– Aha, oké – mondta Wang Yibo. Lehet, hogy utána kéne néznie a Szürke ötven árnyalatának, amint visszatérnek.
A sminkes lány köhintett.
– Nem is gondoltam, hogy Xiao Laoshi az a típus. Azt hittem, hogy jobban kedveled a hűvös-elegáns típusokat.
– Nincsenek ilyen preferenciáim, jie! – végképp nem olyasvalaki, akinek extrém perverziói vannak!
– Persze, hogy már nincsenek, ha már megtaláltad az igazit – ugratta a sminkes lány. Nekem hosszú listám volt arról, hogy milyen legyen az ideális pasim. Aztán, amikor találkoztam a férjemmel, mindet elfelejtettem.
– Még ha nincsenek is elvárásaid az ideális barátnővel szemben, akkor is biztosan van valaki, akitől felgyorsul a szívverésed – szólt bele a Yibo mellett álló sminkes. – Az enyém az az illető, aki finom ételeket főz nekem.
Xiao Zhanban felrémlett, hogy hányszor jelent meg előtte az elképesztően menő Lan Wangji, és nem csak a szívverését gyorsította fel, de úgy feszengett, mint egy fanboy.*
– Azt hiszem, láttam már valaki hasonlót. Elképesztően menő és hihetetlenül jóképű, és csodálatosan néz ki fehérben. Fejedelmi tartása van, alig beszél, de a szavai kedvesek, és csak nekem tartogatja őket.
A két sminkeslány felvisított.
– Ó, Xiao Laoshi, csámcsognivalót szórsz elénk?
Xiao Zhan pislogott.
ESTÁS LEYENDO
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanficRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...