CQL: Meglepetés

408 43 2
                                    

Xiao Zhan azt hitte, hogy mivel mindenki visszatért, végre pihenhetnek. Ó, hát természetesen nem lett igaza. Elvégre ők Wei Wuxian és a barátai voltak. Miért is hagynának neki valaha rendes, normális pihenőidőt?

Ami azt illeti, ezúttal nem szenvedett sokat. Valójában Wang Yibo sokkal több kárt szenvedett nála. Vagyis... a motorja, és következésképpen a pénztárcája.

Xiao Zhannak csak kenőcsre és sebtapaszra volt szüksége. Viszont egyetlen gyógyszer (vagy biztosítótársaság) sem tudta meggyógyítani Wang Yibo összetört szívét, amikor meglátta a vasreszeléket a műhelyben. A szerelő azt mondta neki, hogy a javítás költségei egyszerűen nem érik meg, jobb, ha feladja. Ha Xiao Zhan ezt tudta volna, akkor tényleg leborotválja Wei Wuxian és Lan Wangji haját is, amíg odaát vannak, hogy bosszút álljon. Sajnos túlságosan el voltak foglalva azzal, hogy a gonosz kultivátorok bandájával szemben túléljék a kirándulást.

Xiao Zhannak napokig kellett babusgatnia őt, és végül megígérte neki, hogy vesz egy új motort a születésnapjára. Egyébként is jó pénz érkezett a számlájára a márkaajánlatoktól, úgyhogy... mindent azért, hogy felvidítsa Wang Yibót.

A legnagyobb áldozatok ezúttal valószínűleg Song Jiyang, Liu Haikuan és Wang Zhuocheng voltak.

Valaki, aki illegálisan rögzítette éppen a filmet, felvette Song Jiyang beszélgetését Wang Haoxuannal. A videó rekordokat döntögetett. Song Jiyangnak külön élő videót kellett csinálnia arról, hogy az az egész beszélgetés csak vicc volt, de ez már egy kicsit késeinek bizonyult, és a romlott fancsajok elméjét nem lehetett többé kirántani a mocsárból.

Wang Zhuocheng és Liu Haikuan varietéműsora két héttel a forgatás után került adásba. A rendező úgy gondolta, hogy a válaszaik és ostoba arckifejezésük elég viccesek voltak, úgyhogy nem vágták ki azokat a jeleneteket. Úgyhogy most a menő-srác imidzsüket beszennyezte az ostoba-tahó imidzs. Ráadásul mindketten felkéréseket kaptak sport-alapú varietéműsorokra.

Guo Cheng és Zheng Fanxing... nos, ők nem igazán szenvedték meg a dolgot, csak néhány pletykalap írt róla, hogy lemondták a fellépésüket a rajongói találkozón, és azzal vádolták őket, hogy kitalált betegségre hivatkoztak. De ez a botrány gyorsan elfelejtődött, mert valaki felvette, ahogy a színészgárda együtt kávézik. A netezők úgy gondolták, hogy Zheng Fanxing és Guo Cheng nagyon édesek, ahogy a süteményeket csodálják, miközben Wang Yibo és Xiao Zhan figyeli őket. Valaki név nélkül még azt is kiírta egy fórumban, hogy Zheng Fanxing „A-Niang"-nak szólította Xiao Zhant, és hogy Xiao Zhan alkalmanként „kicsi A-Yuannek" hívta őt.

És azok a rajongók, akik még mindig nem lendültek túl a sorozaton (mint én, és mindenki, aki ezt olvassa), azokkal együtt, akik újonnan érkeztek a fandoba, elárasztották a mozikat, amint az Untamed spin-off filmje megjelent.

Az, aki a legtöbbet nyert és a legkevesebbet veszített ezen az egészen, Yu Bin volt.

Hamarosan elérkezett Wang Yibo születésnapja, és azok a szerencsétlen lelkek, akiket érintett a korábbi csere, most összejöttek ünnepelni. Xiao Zhan egy egész luxuséttermet foglalt le a bulira. Guo Cheng és Zheng Fanxing csak irigykedve nézték, amikor Xiao Zhan büszkén előhozta az új motort, amit frissen szállított le a kamion.

– Milyen szép... - jegyezte meg Wang Haoxuan.

– Dolgozzatok keményen, gyerekek, és egy nap úgy veszitek majd a drága motorokat, mint ahogy mostanában a gőzölt zsemléket – kuncogott Yu Bin.

Xiao Zhan leizzadt. Egy vagyont költött rá a motorra, majdnem az összes pénze ráment, amit a reklámokkal keresett, hogy merészeli ezt bárki is a gőzölt zsemlékhez hasonlítani?

Yibo szorosan megölelte.

– Nagyon köszönöm, Zhan Ge. Tényleg nem kellett volna.

Xiao Zhan megveregette a vállát.

– Csss, csss. Már hogyne vettem volna meg, mikor rosszabbul néztél ki akkoriban, mint Jin Guangshan hullája?

– Én is belehalnék, ha elveszítenék egy ilyen értékű motort – mondta Haikuan.

Mindenki nevetett. Xiao Zhan megveregette az ülést.

– Felülünk rá? Próbáld ki, és menjünk vele egy kicsit!

– Látni akarom, látni akarom! – vette elő Guo Cheng a telefonját, készen arra, hogy rögzítse a pillanatot.

Wang Yibo bólintott. Felült a motorra, és Xiao Zhan izgatottan pattant fel mögé, elfoglalva az utasülést.

– Kapaszkodj erősen, Zhan Ge!

– Oké – mondta Xiao Zhan, és Yibo dereka köré fonta a karjait. Azután észrevett valami keményet Yibo hasánál. – Bo Di, van valami a kabátzsebedben?

– Hm? Tényleg? Vedd ki!

Belenyúlt a zsebbe, és kivette azt a kemény kis dolgot. Xiao Zhan megdermedt. Egy apró, bársonyborítású doboz volt.

Ez... lehet, hogy...

Mindenki csendben várakozva nézte őket. Fenébe, senki nem tudta, hogy Wang Yibo ilyesmit tervezett, de most már végképp örültek neki, hogy eljöttek! Guo Cheng is boldog volt, hogy korábban benyomta a felvételt.

Wang Yibo leszállt a motorról, és nézte, ahogy Xiao Zhan lassan kinyitotta a dobozkát. Abban egy opálköves platinagyűrű volt. Xiao Zhan ajka megremegett, és érezte, hogy forró könnyek akarnak kitörni a szeméből, amint ránézett Yibóra.

– Bo Di... ez...?

Yibo elvigyorodott.

– Nem várhatom el, hogy „férjemnek" hívj, ha nem teszem hivatalossá, nem igaz?

– Te... te... de ez a születésnapod... hogy adhatsz nekem egy ilyen... hogy teheted ezt... ennek a te napodnak kellett volna lennie!!!

Yibo felvonta a szemöldökét.

– Ez most „nem"-et jelent?

Xiao Zhan elnevette magát.

– Te bolond! Persze, hogy „igen"-t jelent!

A színészek felujjongtak. Xiao Zhan leugrott a motorról Yibo ölelésébe.

A következő napon a két hírességről készült fényképek, amiken ugyanazt a gyűrűt viselték a gyűrűsujjukon, elárasztották a netet. Bár egyik ügynökség sem adott ki nyilatkozatot, és nem is kommentálta az eseményeket, a rajongók teljesen beleélték magukat. Mindenki úgy vélte, hogy ez nem átok, hanem áldás volt Yiling pátriárkájától. A démoni kultiváció nagymestere több millió újabb példányban kelt el, ahogy egyre többen meg akarták venni a könyvet.

Egy bizonyos Felrántott Botkormány rendkívül élvezte az előrelépést. Úgy döntött, hogy egy kicsit félreteszi a démonhordáról és idegesítő kultivátorokról szóló regényének újraírását, és egy darabig élvezi a kövérre hízott bankszámláját.

_________________________

A szerző jegyzetei:

Az ember álmodozik, LOL...

Egyébként csak egy megjegyzés. Teljes tisztelettel a valódi színészek felé, bármilyen döntést is hoznak a személyes életükben, tiszteletben tartom. Bár nagyon is szeretném őket együtt látni, ha valaha úgy döntenek, hogy valaki mással randiznak a jövőben, akkor is támogatni fogom őket.

És biztos vagyok benne, hogy Wang Yibo nem tervezne házasságot 22 évesen... de ez végül is egy fanfiction, úgyhogy csak élvezzük ki ;)

Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora