CQL: Minél tovább titkolod...
– Mik azok?
– Makaronok.
– És ez:
– Epres süti.
– És ez micsoda, Yu Bin?
– Francia krémes.
– Mi?
Yu Bin feladta a dolgot, és inkább átnyújtotta Sizhuinak a hitelkártyáját.
– Csak vedd meg, amit akarsz, A-Yuan. Ezzel tudsz fizetni. Vegyél nekem is egy eszpresszót.
– Esz... pee... szó? – ismételte Sizhui.
– Csak mondd meg az eladónak, hogy a lehető legerősebb kávét adja. Szükségem van a koffeinre – sóhajtott Yu Bin.
Hagyta, hogy a négy lélekvándorló szabadon élvezze élete első kávézós élményét, míg ő a hotel előcsarnokában várakozott. Szerencsére az M Hotel kávézója elég jól elterelte a „gyerekek" figyelmét. Szörnyen fáradtnak érezte magát, miután a lélekvándorlókra kellett gyerekfelvigyáznia, pedig még csak néhány óra telt el. Gőze sem volt, hogy Wang Yibo hogyan volt képes napokig felügyelni Wei Wuxianre. A szerelem tényleg csodás dolog, gondolta.
Yu Bin arra számított, hogy Lan Xichen és Jiang Cheng fognak feltűnni az M Hotelben. Arra nem, hogy helyettük Song Jiyang, Li Bowen és Wang Haoxuan érkeznek.
– Mi szél hozott titeket? – kérdezte Yu Bin, aki időnként ellenőrizte a lélekvándorlók csapatát, akikre felügyelnie kellett, csak hogy biztosra vegye, hogy Wei Wuxian nem próbálja meg megvenni az egész boltot az ő hitelkártyájával.
– Song Jiyang akart idejönni. Csatlakoztunk hozzá – mondta Li Bowen.
„Song Jiyang" elmosolyodott.
– Attól tartok, hogy ugyanabba a szituációba kerültem, mint... ők.
Wei Wuxian és Lan Wangji kettősére mutatott. Azok éppen egymás mellett ültek a kávézóban és egy kávén osztoztak. Wei Wuxian Lan Wangji mellkasán nyugtatta a fejét.
– Oh – motyogta Yu Bin. Szóval Xiao Xingchen is átvándorolt ide.
– Oh – mondta Li Bowen és Wang Haoxuan. Szóval Song Jiyang éppen felfedezte a saját szexuális irányultságát, és az egyetlen ismerős azonos nemű pártól akart tanácsot kérni. Azt említette, hogy bárhogyan jó, vagyis mindkét nemhez vonzódott? Vagy pedig a „bárhogyan jó" azt jelentette, hogy akár a „top", akár a „bottom" szerepét is szívesen vállalná? Wang Haoxuan és Li Bowen oldalát fúrta a kíváncsiság, de nem tudták, hogy hogyan tegyék fel a kérdést.
– Honnan tudtad, hogy itt találsz meg minket?
– A hírekből. Megtalálták Wang Yibo motorját az út mellett. A trafi felvette az országúti balesetet, aztán azt, ahogy egy kocsi felveszi őket – magyarázta Wang Haoxuan. – Észrevettük, hogy az M város felé tartó úton vannak, és eszünkbe jutott a Yiling pátriárka-eset, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy itt próbálkozunk először.
Yu Bin teljesen le volt nyűgözve.
– Bölcs vagy, Daozhang, egy bizonyos valakivel ellentétben. Már órák óta várunk, de még mindig nincsenek itt.
Jiang Cheng és Lan Xichen fél órával Xiao Xingchen után futottak be, és mindketten meglepődtek, hogy Xiao Xingchen is cserélt. Jiang Cheng úgy érezte, mintha valaki az intelligenciáját sértette volna meg, amikor rájött, hogy Xiao Xingchen egyedül jutott el M városba.
YOU ARE READING
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanfictionRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...