6. rész Tárgyalás

245 17 0
                                    

A 6. emeletre ballagtam fel a hét fiúval. A tárgyaló tágas és napos volt. Az asztal végét üresen hagyva Nam Jun leült, majd én mellé ültem, mellém pedig a Jin mellett álló sötétbarna hajú, mosolygós srác. Nam Jun-nal szembe Jin foglalt helyet, Jin mellett pedig pont velem szemben Jimin ült. Jimin mellett két nála fiatalabbnak tűnő srác ült még le.

- Merre van Yoongi? – nézett az ajtó felé Nam Jun.

- Yeong Jin irodájába ment, ide akarja hívni. – szólalt meg mellettem a mosolygós
srác. Ekkor összetalálkozott a tekintetünk, és a kezét nyújtva bemutatkozott: - Jung Ho Seok.

- Moon Seol Ah. – ráztam vele kezet.

A bemutatkozást egy hatalmas csattanás törte meg. Az előttem ülő Jimin hirtelen felállt és az asztalra csapott.

- Most ez komoly? – nevetett kínjában. – Itt játssza az eszét, hogy nem ismer minket, holott az imént csak úgy leszólított! Hátsó szándékai vannak, és még csak nem is normális. – szólt mérgesen Nam Junnak, miközben rám mutogatott.

- Honnan ismered Jimint? – kérdezte.

- Én Yeosu-ban éltem. Ott találkoztam vele először, még gimis koromban.

Jimin kínjában megint felnevetett és dühös pillantást vetett rám.

- Soha életemben nem jártam még Yeosu-ban! Soha sem láttalak még, most látlak először és remélem utoljára is!

Megint tudatosult bennem, hogy ő nem emlékszik rám. Már kezdtem meginogni, hogy ő egy másik ember, és én képzeltem be magamnak ezt az egészet.

Nam Jun torkát megköszörülve törte meg a zavart csendet.

- Nos... Jimin valóban nem járt még sosem Yeosu-ban, teljesen máshol nevelkedett fel. Összekeverheted valakivel.

- Elegem van. – fordult az ajtó felé Jimin. Távozni akart.

- Mi ez a felfordulás? – lépett be egy fekete hajú 30-40 év közötti férfi. Ő lehetett a
menedzser. Sorosan mögötte szintén egy fekete hajú srác állt, 20-30 év között lehetett. Biztos ő volt Yoongi. Yoongi leült a tárgyaló végébe a menedzser pedig a tárgyaló elejére haladt. Nam Jun és Jin közötti üres helyre leült.

- Jimin, mit művelsz? Megbeszélést fogunk tartani. Ülj vissza. – szólt Jiminre határozottan.

Jimin sóhajtott egyet, majd ledobta magát a székre.

- Yeong Jin – fordult a menedzser felé Nam Jun – gondok vannak az Üdvözöl Korea programmal. A fiúk nem tudják tartani a lépést, mert az egész program angolul folyik. Én pedig kevés vagyok 6 embernek folyamatosan tolmácsolni.

- Tudok róla. – bólintott Yeong Jin menedzser. – Már keressük a szinkrontolmácsot a műsorra. A jövő hétre meg fogjuk találni.

Nam Junnal szemben ülő Jin átvette a szót:

- Az e heti adást holnap kell felvennünk. Már holnapra is szükségünk lenne valakire.

Nézett rám Jin, majd a menedzser is felém fordította a fejét.

- Egy gyors alternatíva a kisasszony személyében? – kérdezte elgondolkodva.

- Az előbb nagy segítségére volt Jinnek az előtérben. Mindenki láthatta, hogy megvan hozzá a képessége. – szólt mosolyogva Jung Ho Seok.

Yeong Jin menedzser Nam Junra nézett, aki bólintásával értett egyet. Ekkor a maradék 4 tagra nézett kérdően.

- Yoongi, Taehyung, Jeongkook és Jiminnek mi a véleménye?

Angyali ördög (Park Jimin ff.)Where stories live. Discover now