44. rész Ördögi angyal

124 12 0
                                    


- Angyali ördög? – olvasta ki a könyv címét Jimin.

Telefonomat ismét fülemhez emeltem. Pár csörrenés után, fel is vette.

- Seol Ah! – kiáltottak bele a vonal másik végén.

- Hobi. 10 perc múlva, meg tudnád osztani a fájlt, amit a múltkor adtam?

2 nappal a koncert előtt

- Seol Ah! Micsoda meglepetés. Mi járatban? – lépett felém mosolyogva Hobi. Épp a szólójához gyakorolta a tánclépéseket, mikor beléptem a próbaterem ajtajába.

- Szeretnék még utoljára kérni valamit, és szeretnék megköszönni mindent.

- Megköszönni? – ült le mellém a földre Hobi csodálkozva, miközben nyakában lévő törölközővel letörölte az izzadságcseppeket a homlokáról.

- Igen. – bólintottam. – Ha te nem lettél volna néhány helyzetben, akkor tényleg nem tudom, mitévő lettem volna. – mondtam neki, miközben elkezdtem a földet nézni. – Egyik legjobb és legfontosabb barátom lettél az elmúlt hónapok folyamán.

- Barátok... – ismételte meg halkan, nagyot sóhajtva, fejét lehajtva. – És mit szeretnél kérni? – nézett vissza rám.

- Mielőtt kérnék, szeretnék megosztani veled egy történetet. Szeretnék veled mindent megosztani, ami eddig történt. Lehet, hogy eleinte hihetetlennek fogod gondolni ezt az egészet. – hirtelen felkaptam a fejemet és belenéztem sötétbarna szemeibe. – De valamiért szívem azt súgja, hogy hinni fogsz nekem.

Hobi bólintott egyet jelezve, hogy figyel rám.

- Régebben említetted, hogy Jimin személyisége eléggé megváltozott. Nos... 19 éves voltam, amikor...

Hobi figyelmesen hallgatta végig a történetemet. Egyszer sem szakított félbe, nem vágott fura fejeket, bármennyire szürreális dolgokat is mondtam neki. Történetem végén elővettem egy adathordozót és egy A4-es oldalakból álló könyvet.

- És ebbe a könyvbe leírtál mindent, ami eddig történt. – vonta le a következtetést.

- Igen. – bólintottam, majd átnyújtottam neki. –Kérlek, hogy olvasd el.

- És az USB?

- A koncert előtt vagy után, ha kapsz tőlem egy hívást, akkor töltsd fel a tartalmát az internetre. Az USB-n a könyv tartalma van. Oszd meg annyi közösségi oldalon, amennyin tudod.

Hobi bólintott, felállt és elrakta a hátizsákjába a könyvet és az USB-t.

- Persze. – jött a válasz Hobi-tól. – Angyali ördög. - olvasta fel a fájl nevét.

A telefont kinyomva a táskámba tettem a készüléket. Kezemben szorongatva a könyvet néztem Na Ra felé. Bizonytalanságot és zavartságot véltem felfedezni a tekintetében.

- Maguk szerint az eltűnésemet nem fogja a nyilvánosság összhangba hozni a könyvvel és a hangfelvétellel a világhálón? – kérdezte Jimin. – Azzal bontják fel a világban lévő egyensúlyt, ha most magukkal visznek. – Jimin összekulcsolta kezeinket.

Kezét szorongatva folytattam.

- Most csak én tudok az angyalok létezéréről bizonyítottan. De ha elviszik, akkor az egész világ megtudja. – közöltem a tényeket határozottan.

Angyali ördög (Park Jimin ff.)Where stories live. Discover now