Másnap reggel 7 órakor az ablakból a felkelő nap sugara sütött az arcomba. Ekkor lassan kinyitottam a szememet. Nem a hálószobámban voltam. A nappaliban feküdtem a kanapén. Átfordultam a másik oldalamra és meglepődve találtam magam szembe Jimin alvó arcával. Kusza tincsei szemébe lógtak, így óvatosan kisöpörtem azokat szeméből. Ekkor Jimin elkapta a kezem és magához rántott.
- Jó reggelt. – suttogtam.
- Hm? – értetlenkedve nézett rám. - Azt hittem mérges leszel, lerúgsz a kanapéról, de minimum megpofozol. – mondta álmos, rekedtes hangon.
- Mondtam, hogy a film után menj haza. – néztem rá felvont szemöldökkel. Jimin erre csak megvonta a vállát mosolyogva.
Nem sokkal később hazament, én pedig a fotózásra készülődtem. A fotózáson mindenképpen beszélni akartam Yoongi-val. A fotózás előtt egy órával érkeztem meg a Big Hit melletti fotóstúdióba. Odaköszöntem Nam Jun-nak, aki már egyeztetett az amerikaiakkal, és bemutatott a vezető fényképésznek. Benéztem a smink szobába, ahol Jeongkook-ot, V-t és Jin-t még sminkelték. Itt hallottam Jin-t, ahogy Jeongkook kérdésére választ adva mondja, hogy Jimin és Hobi még úton vannak idefele. A stúdióba vezető kis folyosón sétálva egyszer csak észrevettem a kisminkelt, vadonatúj ruhákba öltöztetett Min Yoongi-t, ahogy az ablakon kifelé nézve kémleli a napos eget. Sietve léptem oda mellé. Lassan vette le tekintetét az égről, és nézett rám.
- Elgondolkoztál azon, amit tegnap mondtam? – kérdezte.
- Gondolkoztam, de az álláspontom nem változott. – feleltem.
- Te rettenetesen önző vagy. Csak magadra gondolsz. Eszedbe sem jut, hogy Jimin még jobban megsérülhet, mint te. – szegezte rám tekintetét.
- Nem vagyok önző. Ha teljesen egyoldalú lenne a dolog, nem érezném, hogy van remény, megoldás, akkor már rég feladtam volna. De mindig, amikor fel akartam adni, kaptam egy új jelet, ami újabb reményt keltett bennem! – kiabáltam az arcába.
Yoongi ideges lett, amiért az arcába ordítottam, így közelebb hajolt hozzám.
- Ezt csak te beszéled be magadnak, mert egy akaratos, makacs, önző kis fruska vagy!
- Ne merj még egyszer így hívni! Te nem érthetsz engem! Nem vagyok az!
- De igen! – emelte fel Yoongi még jobban a hangját.
- Nem! – kiabáltam túl.
- De igen!
- Nem!
- Suga hyung? Seol Ah? – Hobi hangja szakított minket félbe. Meglepődve fordultunk a smink szoba ajtaja felé, ahová Jimin-nel akartak belépni, de a vitát hallva csak meglepődött álltak a zárt ajtó előtt.
– Ti mit csináltok? – a folyosó másik végéről meghallottuk az ugyanúgy értetlenkedő Nam Jun hangját is. Yoongi és én zavartan fordítottunk egymásnak hátat. – Erre most nincs időnk. Seol Ah, gyere velem, a fényképésznek egyeztetnie kell veled.
Egy utolsó mérges pillantást vetve rá siettem el Yoongi mellett. Néha ránéztem a mellettem sétáló Nam Jun arcára, aki láthatóan az előbbi jelenetünkön gondolkozott. Mivel nem voltunk olyan viszonyban, nem kérdezett semmit. Egyedül hagyott a fényképésszel, aki ismertette a fényképezés sorrendjét. Először a BTS tagokat fogja együtt, majd külön-külön fotózni, majd az amerikaiakat. A BTS fotózása alatt a kamerák mögött kellett várakoznom. Tökéletes rálátásom volt a fotózásra. Először Jin-t, V-t, Nam Jun-t és Jeongkook-ot fényképezték. Aztán Yoongi következett, aki még mindig mérgesen tekintgetett irányomba. Yoongi után Jimin következett. Mosolyogva kísértem tekintetemmel. Ahogy elkezdték fotózni, velem szemben láttam, ahogy egy szerkesztő megbotlik, és ledönt egy kamerát. A kamera elkezdett Jimin felé dőlni.
ESTÁS LEYENDO
Angyali ördög (Park Jimin ff.)
RomanceMoon Seol Ah egy átlagos végzős gimis lány. Nagy vágya, hogy szinkrontolmács lehessen. 19 évesen találkozott egy földön barangoló angyallal, akit Jiminnek nevezett el. Azonban pár nap eltöltése után el kellett válniuk. 6 év keresés után nagy remén...