24. rész Emlékek kirakósa

173 16 0
                                    

A széf kisebb pittyegés után nyílt ki. Kíváncsian, mégis félve nyitottam ki ajtaját. Nem volt benne sok minden. Egy kis alakú zöld füzetet emeltem ki belőle először, majd egy jegyzetfüzetet. A két füzettel rendesen elbánt az idő múlása. Porosak, tépettek voltak. Először a kis alakú zöld füzetet nyitottam ki. Elsárgult lapjaira képek voltak felragasztva, amiket az internetről és különféle újságokból szedtek ki. Az első oldalon egy lezárt sorompó előtt álló személyvonat volt. A kép alatt kézírással volt pár szó:

Busan-i vonatbaleset 2013 november

A következő oldalon újabb kép volt látható. A vonat előtti elzárt területen helyszínelők és rendőrök voltak. Ez alatt a kép alatt már nyomtatott szöveg volt, újságcikkből kivágva.

A busani állomás közelében ismeretlen személyt gázolt a Busanból Szöulba rendszerint minden óra 5 perckor induló 134-es Korail személyvonat.

A következő képen a vonat elülső kereke alá szoruló piros sálat lehetett látni. Ez alatt is volt szöveg, ugyanúgy újságcikkből.

Az ismeretlen 18-20 év körüli fiatal felnőtt a gázolásban életét vesztette. A helyszínelők és a rendőrség dolgozik a személy azonosításán, viszont ez a folyamat a testét és arcát ért súlyos sérülések következtében huzamosabb ideig eltarthat.

A következő oldalon lévő képet a baleset után pár nappal készíthette egy újságíró. Az akkori polgármester adott sajtótájékoztatót.

„A rejtélyes és sajnálatos vonatbaleset óta egy hét telt el. Meg szeretnék kérni minden busani lakost, hogy jelentkezzen, akinek a 18-20 év körüli gyermekük legalább egy hete már nem ad magáról semmilyen életjelet."

A füzet utolsó oldalára egy 2016 áprilisában készült újságcikkből kivágott kisebb szöveg volt.

Lassan 3 év telt el a rejtélyes busani vonatbaleset óta. Az ismeretlen fiatal felnőttet hozzátartozói és személyes okmányai hiányában még a mai napig sem tudták azonosítani. Kiléte a mai napig rejtély mindenki számára. Személyazonosságát vajon örökké homály fogja fedni?

Magam elé meredve csuktam be a füzetet. Nem értettem, miért gyűjtötte ki Jimin ezeket az információkat pont erről az eseményről. A füzetet félretéve a jegyzetfüzetben kezdtem olvasgatni. A jegyzetfüzet oldalainak elején mindig egy dátum szerepelt. Jimin saját kézírásával vezette a füzetet. Minden oldalon csak a dátum volt más. A tartalom sok oldalon keresztül nem változott.

2013.12.01:

134, Busan, sorompó, Korail, Park!, sál, halott

2013.12.18:
134, Busan, sorompó, Korail, Park!, sál, halott

2014. 08.03:

134, Busan, sorompó, Korail, Park!, sál, halott

Az utolsó dátumhoz lapoztam, ami a füzet utolsó újságcikkének dátumával egyezett meg. A felsorolás itt kibővült még valamivel.

2016.04.20:

134, Busan, sorompó, Korail, Park!, sál, halott, 2.5

Az utolsó tizedes szám a baleset óta eltelt időt jelölhette. Nagyot sóhajtva csuktam be a jegyzetfüzetet, majd észrevettem, hogy a jegyzetfüzet hátulján fejjel lefelé is Jimin kézírása szerepel. Megordítottam a jegyzetfüzetet. Most egy oldalra volt sűrítve az összes dátum, de más szavakat írt fel rá.

2013.12.01:

1311, Yeosu, park, Seol Ah, JiMin!, gyűrű, ember

Angyali ördög (Park Jimin ff.)Where stories live. Discover now